De azi, 29 mai Noul Logan MCV 2013 e disponibil la comandă în reprezentanțele Dacia. Să facem coadă? Nu mai sunt vremurile, dar merită sigur atenție.
Prima senzație? Nu mai arată ca un dric. În poze zici chiar că e mașină premium. Deși mulți au criticat vechiul MCV pentru că semăna cu o ladă, mașina nu arăta catastrofal de rău. Dovadă că foarte mulți și-au cumpărat-o și la noi dar nici o firmă de funerare nu am văzut să o folosească la înmormântări. Portbagajul are 573 de litri. Când văd litri mă gândesc că încap ușor peste 1000 de beri sau 280 de peturi de apa sau o canapea. Sau patru porci. Sau 10 saci de cartofi. Sau o tarabă de pepeni. Sau 100 de găini. Sau 60 de baloane umflate. Deși nu știu de ce ai vrea să bagi pepeni sau baloane….Spațiul interior e dimensiunile primei garsoniere în care am locuit eu în București face ca MCV-ul să fie perfect pentru familiști și firme.
Botul e deja știut de pe sedan și Sanderi și e reușit. Milioane de străini s-au șocat când l-au văzut prima oară. Mi se pare foarte tare cum englezii l-au încurcat cu ușurință pe Sandero cu o Toyota sau un Volkswagen, vezi clipul AutoExpress de pe YouTube.
Înapoi la MCV. La prețul său este imbatabil. Avem trei niveluri de echipare: Acces, Ambiance şi Lauréate – şi patru tipuri de motorizări, dintre care două agregate pe benzină (de 75 CP si 90CP) şi două propulsoare diesel (de 75 CP şi 90 CP). Va putea fi achiziţionat în România începând de la preţul de 7 790 de Euro, cu TVA inclus (versiunea Acces, echipată cu motorul 1.2 16V de 75 CP). Versiunea cea mai accesorizată, Lauréate, cu motorul dCi de 90 CP, costă 12 300 de Euro, cu TVA inclus dar cred eu că tot versiunile de aprox. 10.000 se vor vinde. În plus, va fi disponibilă şi o versiune cu alimentare GPL. O investiție pe care o recomand firmelor de taxi care pe afară au portbagaje mai spațioase decât ale noastre.
Daca imi cumpar un logan/sandero si nu altceva, desi poate mi-as permite, nu o fac pentru ca logan e low-cost (o porcarie din punctul meu de vedere) ci pentru ca imi doresc sa fac si altceva cu banii mei si nu ma intereseaza ce o sa zica vecinul cu bmw despre mine.
Banii se castiga greu in ziua de azi si trebuie sa te intrebi de mii de ori daca vrei sa ii arunci pe o masina ( ma refer daca nu ai bani si esti obligat sa te imprumuti) , masina nu iti va aduce niciodata castiguri, tot ce vei face va fi sa pompezi bani in ea….
@Sandero Nu te stresa prea tare referitor la low cost sau clasa premium, sant niste inventii moderne pentru a le lua banii la creduli si ignoranti fara discernamant sau criteriu si cu multi bani specie foarte intalnita in Romania pitoreasca dar nu numai, diferenta este ca afara oamenii chiar asi permit masinile alea si circula cu ele prin toata europa nu mananca doar cartofi pai si fasole ca sa poata baga benzina sa mearga la sfarsit de saptamana cu ele. Un exemplu la indemana oricui ar fii asta. Care este low cost? Acela care merge cu un bmw 320 din 2004 ce costa 3-4 mii de euro sau unul care merge cu dacia logan din 2013 ce costa 12300 euro, aprox. de patru ori mai mult? Grea intrebare intradevar. Relativa chestiunea nu? Lumea este foarte complicata dar asta este farmecul ei. De cine ne-am mai amuza daca am incepe cu totii sa gandim.
A si preventiv daca se trezeste vreun beamvieu sa opineze ( care 3-4 mii de euro?) le dau un pont, hai doua inainte sa inceapa sa bata campii. http://www.autovit.ro/bmw-316-C29430225.html sau http://www.autovit.ro/bmw-316-C29414711.html
A si daca spuneti (Pai este 316 nu 320) poftim si un 320 si nu este singurul stati linistiti, toate atentie inscrise pe romania. http://www.autovit.ro/bmw-318-C27786435.html ssmd Cum stam cu statutul social, clasa premium si toate stereotipurile astea tampe ale secolului 21? Oamenii care au ceva in cap demonstreaza doar in fata lui Dumnezeu si atat, nu au ce demonstra in afara lui, eventual doar lor insusi. In rest cine are minte sa priceapa o sa priceapa fara demonstratii doar observand si cine nu nici invatat nu va pricepe.
http://www.autovit.ro/bmw-320-C29076513.html
Ma tenteaza un logan break.
Daca ar avea motorul de 1.2 TCE sau 1.5 dci, oricare din ele cu 6 trepte, ar fi ideal !
George, cred ca ai o conceptie gresita despre ce inseamna premium, daca tu poti afirma ca din poze arata premium. Pot sa aduca si regizori de Hollywood, ca tot nu va arata vreodata premium.
de ce nu spuneti garantia la coroziune a caroseriei de 6 ani si ca e facuta din tabla neagra ca vechea Dacie
–nu zincata ca la vw opel peugeot dau 12 ani garantie la coroziune tabla f subtire roti mici insonorizare mediocra raport performanta siguranta cost mediocru RENAULT si FIAT dau garantie 6 ani la caroserii de aici trag banii la cei nepriceputi…..
Mai taci mai Laurentiu ca debitezi numai aiureli. Eu merg de 8 ani cu un Logan, am parcurs cu el mai bine de jumatate din Europa, am mai mult de 200.000 de km facuti fara probleme. Masina nici nu s-a stricat, nici nu a ruginit si nici nu am avut probleme cu intretinerea. Sper sa mai circul cativa ani buni cu el.
Eu am Logan 1.4 din 2005, am intretinut-o cat mai bine dar e toata plina de rugina: contra-aripa dreapta spate, pragul dreapta, portiera stanga fata este deja strapunsa pe un diametru de 30 mm.Am fost de 2 ori la service ptr ”imbalsamare” si am stat langa baieti…..si-au facut datoria cum trebuie. Ce pot face acum, nu am decat 120.000 km cu ea, mi-e utila si de-ajuns dar se pare ca nu pot decat sa o mai tin cativa ani si sa o casez la Rabla… As face un schimb ptr o masina noua tot Logan sau poate Duster….la evaluare asa cum se prezinta nu iau nici cat este un tichet si oricum mi-e frica sa nu o iau de la inceput. Pacat ca nu putem avea baza in masinile noastre!Aveti un sfat si ptr mine?
@Laurentiu – Stimabile tanar, poate ne cinstesti si pe noi cu privilegiul de a fi invatat sa scrii in limba in care gandesti, caci tare greu imi mai fu sa descifrez printre intortocheatele-ti hieroglife.
Intr-o alta ordine de idei, suntem grozav de interesati daca tu, amator de low-cost, cumparandu-ti minunatul bmw ai avea bani sa-i bagi carburant ca un baiat de oras ce te pretinzi, daramite sa-l mai intretii cu piese originale. Nu de-alta, dar m-am gasit de prea multe ori in postura de nesimtit, la pompa fiind, incercand sa introduc celebrul diesel low-cost de la OMV in valoare de 200 de lei, parand in acelasi timp un tip ostentativ fata de melteanul de langa mine, care, tatuat pana-n gat si mandru de al lui 330 xd, isi calcula picurii, pentru a nu depasi fabuloasa suma de 30 de lei. Inutil sa mai spun, asadar, scuteste-ne de ale tale prejudecati puerile. Mergi putin la scoala, invata valoarea cuvintelor si apoi pe cea a banilor. Caci tu, tinere naiv, sunt prea sigur ca nu iti permiti nici Loganul si nici bmw-ul din delicatele-ti linkuri.
Dar eu nu vreau masina SH fie ea si germana!
Nu prea inteleg de ce unii proprietari se plang de aparitia ruginii. Si eu am Dacia Logan din 2005, 1.6 L, ce a depsit suta de mii de km si la care nu am identificat rugina. Nu am rugina nici la exteriorul caroseriei, nici in interior, nici in pasajele rotilor si nici in portbagaj desi dupa atatia ani de exploatare rugina ar fi trebuit sa-si faca aparitia pe undeva. Probabil ca masinile voastre ori au fost lovite, ori ati circulat pe drumuri foarte proaste si ati distrus stratul de protectie, ori ati mers iarna pe drumuri tratate cu sare si nu ati spalat partea inferioara a masinii macar o data pe luna ori chiar nu stiu ca sa cred.
Am vazut recent pe strada o Dacia Logan MCW 2013 si sincer mi s-a parut cam uratica. Caroseria este prea inalta, zici ca este monovolum. Faptul ca este prea inalta, o sa se simta in curbe, unde ai sanse mari sa te rastorni cu o Dacia Logan MCW daca circuli cu viteza mai ridicata.
@Dan, Curacao nu ati inteles nimic, daca ati fi citit toate postarile lui Luarentiu de sus pana jos ati fi vazut ca e pro-Dacia si nu pro-BMW sh. Mai degraba invatati voi sa cititi inainte apoi va dati cu parerea.