DACĂ BMW FĂCEA i5 MAI DEVREME…

Cred că se vede cu ce bucurie am luat mașina în test vineri. Îmi dorean dintotdeauna un Seria 5 care să îmi dea senzațiile din BMW M5 V10 E60. Pot să confirm că accelerația celor 601 cai electrici din BMW i5 M60 este… la fel de stresantă pentru gât iar frânarea pentru stomac. Nu știu cât M Power e acolo dar inginerii de la BMWi au setat superb curbele de putere pe motoarele electrice, câte unul pe fiecare punte. Dacă mai pui și barele stabilizatoare, care pot fi activate în modul sport, mașina devine mai mult decât jucăușă pe viraje. E puternică mai ales în linii drepte dar evită să o iei la curse pentru că are 2300 de kilograme pe care, deși nu le simți în cea mai mare parte a timpului, vor căuta prea ușor exteriorul virajului.

Câtă vreme nu o conduci în Sport, mașina devine însă o veritabilă limuzină. Confortabilă, silențioasă, luxoasă. Strălucește ca mașină de navetă, în oraș sau pentru nivelul executive unde oamenii vor să li se audă bine apelurile, conferințele și podcasturile când stau blocați în trafic. Vei avea deasemenea timp berechet să descoperi zecile de butoane și sutele de funcții.

Sper doar să nu descoperi ca mine funcțiile de siguranță și faptul că ușile sunt făcute din aluminiu care se îndoaie ușor ca oțelul dar se repară mult mai greu.

Îți las aici și specificațiile mașinii testate.

Iată și o galerie de dinainte și după.

Am reparat-o la Fast Auto Deal cu 1500 de lei plus TVA.

Ultimele articole

Articole recomandate

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.