De azi, 29 mai Noul Logan MCV 2013 e disponibil la comandă în reprezentanțele Dacia. Să facem coadă? Nu mai sunt vremurile, dar merită sigur atenție.
Prima senzație? Nu mai arată ca un dric. În poze zici chiar că e mașină premium. Deși mulți au criticat vechiul MCV pentru că semăna cu o ladă, mașina nu arăta catastrofal de rău. Dovadă că foarte mulți și-au cumpărat-o și la noi dar nici o firmă de funerare nu am văzut să o folosească la înmormântări. Portbagajul are 573 de litri. Când văd litri mă gândesc că încap ușor peste 1000 de beri sau 280 de peturi de apa sau o canapea. Sau patru porci. Sau 10 saci de cartofi. Sau o tarabă de pepeni. Sau 100 de găini. Sau 60 de baloane umflate. Deși nu știu de ce ai vrea să bagi pepeni sau baloane….Spațiul interior e dimensiunile primei garsoniere în care am locuit eu în București face ca MCV-ul să fie perfect pentru familiști și firme.
Botul e deja știut de pe sedan și Sanderi și e reușit. Milioane de străini s-au șocat când l-au văzut prima oară. Mi se pare foarte tare cum englezii l-au încurcat cu ușurință pe Sandero cu o Toyota sau un Volkswagen, vezi clipul AutoExpress de pe YouTube.
Înapoi la MCV. La prețul său este imbatabil. Avem trei niveluri de echipare: Acces, Ambiance şi Lauréate – şi patru tipuri de motorizări, dintre care două agregate pe benzină (de 75 CP si 90CP) şi două propulsoare diesel (de 75 CP şi 90 CP). Va putea fi achiziţionat în România începând de la preţul de 7 790 de Euro, cu TVA inclus (versiunea Acces, echipată cu motorul 1.2 16V de 75 CP). Versiunea cea mai accesorizată, Lauréate, cu motorul dCi de 90 CP, costă 12 300 de Euro, cu TVA inclus dar cred eu că tot versiunile de aprox. 10.000 se vor vinde. În plus, va fi disponibilă şi o versiune cu alimentare GPL. O investiție pe care o recomand firmelor de taxi care pe afară au portbagaje mai spațioase decât ale noastre.
Salutare tuturor,
Sunt detinatorul unui MCV din 26.11.2013 laureate/75 cp – sunt multumit de raportul calitate pret, este o masina foarte spatioasa din gama ei, consum extraurban de 3.8 si urban de 5 – singura conditie e sa nu conduci sport.
Masina s-a comportat ireprosabil in cei 10000 de km parcursi in 5 luni, luand curbele pe DN1 cu 80 km/h in conditii de iarna.
Este o masina de familie perfecta in care poti sa pui absolut orice ai nevoie, un monovolum ideal pentru vacante.
Minusuri : la ~ 100km parcursi la inchiderea portierelor se aude un vibrat pe dedesubt – producatorul zice ca e normal – tevile se supraincalzesc si nivelul de rezistenta scade.
– tubulatura de la filtru de aer vibreaza – scoate un zgomot deranjant cateodata/ aleator .
Per ansamblu multumit, acum 10 ani nu visam sa avem o masina monovolum cu un design de acest gen.
George ai facuut un test drive?ce parere ai?
In vinerea mare am platit avansul pentru noul logan mcv.sunt nemultumit de faptul ca la 5 dealeri din zona mea nu am gasit o masina ca cea comandata sau una similara pentru test drive.In concluzie nu exista autoturisme pentru test drive.Cumperi masina ca orbul la noroc.Pe langa acest aspect sa mai retimem ca masina mi se va livra in 60 de zile.Am vrut sa cumpar mcv-ul expus ,dar am fost refuzat.
In vinerea mare am platit avansul pentru noul logan mcv.sunt nemultumit de faptul ca la 5 dealeri din zona mea nu am gasit o masina ca cea comandata sau una similara pentru test drive.In concluzie nu exista autoturisme pentru test drive.Cumperi masina ca orbul la noroc.Pe langa acest aspect sa mai retimem ca masina mi se va livra in 60 de zile.Am vrut sa cumpar mcv-ul expus ,dar am fost refuzat.
Dureros ce spui pentru 1990. Pentru 2014 este jignitor.
Suparat fiind pe cei de la Dacia m-am hotarat sa caut un Logan MCV model 2013+(noul mcv) second hand.Daca are cineva de vanzare si cad la intelegere renunt la cei 600 euro platiti avans.Singura conditie sa nu fie masina scoasa din garantie datorita eventualelor modificari sau a neprezentarii la revizie.Ce ziceti,nu as iesi mai bine asa?Nu mai stau doua luni pana vine masina de la „Dacia Pitesti -export Srl”
Cu respect, George!
Am nimerit aici intrucat observ ca de un sfert de ora incerc sa ma loghez pe Forumul Oficial de la Dacia si … probabil stiu ei de ce nu ma primesc, de ce nu reusesc sa ma loghez, chiar daca toate campurile au fost completate.
In fine, ma bucur ca tot raul e spre bine si ca ma aflu aici pentru a atrage atentia asupra unei mari probleme la Logan, traita de mine, pe pielea mea, cum s-ar spune.
Deci:
Pe la sfarsitul anului 2008 am achizitionat varianta de varf a loganului, respectiv Logan Prestige 1,6 16 V. Initial am avut Ambition 1,6 din 2004.
Masina a fost achizitionata direct de la Pitesti prin intermediul SC AMAT SA, una din marile Companii ce distribuie loganurile produse la Mioveni si unde Dl. Diamandescu, ginerele D-lui Stroe, o veche cunostinta, este actionar. In prezent aceasta masina nu se mai fabrica.
Toate bune si frumoase pana la momentul Octombrie 2012, respectiv acum 2 ani si 6 luni, cand la MERIDIAN WEST am schimbat bateria de 12 Volti si 60 Ah.
Precizez ca masina are un intreg catalog de intretinere aproape lunar, atat la Amat cat si la Meridian, atunci cand nu am timp sa ajung la Amat.
Este o masina puternica, imi place si mi-e drag de ea.
Din Primavara anului 2013 si chiar pe parcursul Iernii precedente, am observat ca ceva nu mai merge, ca am intreruperi la plecarea mai rapida de pe loc, ca se incalzeste motorul adaugandu-se inca doua liniute peste cele 4 normale, ca turatia motorului este mai mare la aceeasi viteza de dinainte, zdruncinaturi la relanti, becuri arse destul de des, putere scazuta a motorului mai spre varful muntelui, masina neavand o liniste in mers la relanti, ceva nefiind in regula.
Imediat am ajuns la Amat Pitesti, au verificat-o o zi intreaga, iar la final mi s-a comunicat ca masina este mai buna decat una noua si ca nu are nimic, toate testele la care a fost supusa au fost cu un calificativ ADMIS.
Din nou in traficul din Bucuresti.
Din nou probleme, aceleasi cu care am plecat la Amat.
Pe 23.01.2013 ajung, de data asta, la Meridian Vest, mai fac o incercare sa gasesc hiba.
Mi se comunica faptul ca as avea probleme de ambreaj si becuri arse.
Gata, le schimbam pe loc si mergem mai departe.
Masina are aceleasi probleme. Continui sa merg, poate isi revine. Nici vorba.
Pe 17.04.2013 ma intorc la Amat Pitesti.
Din nou, becuri auto de schimbat iar acum si becuri de climatizare si bord. Mi se comunica faptul ca discurile fata sunt de vina cu toate ca le schimbasem in vara lui 2012.
Gata, schimbam discurile si becurile si tot ce mai trebuie.
Vin la Bucuresti cu aceleasi probleme, cu toate ca niciodata masina nu a intrat in Service fara Diagnoza si nu a iesit din Service fara sa fie verificata de calculator, fara Certificat de Control, test frane, test toate calculatoarele cum scrie in factura precum si altele.
Nu vreau sa retin prea mult cu istoricul insa pana pe 23.01.2014 au mai fost verificari, inclusiv pompa de benzina, fara nici un rezultat. La aceasta data de 23 suntem din nou la AMAT Pitesti si avem o comanda Anexa la Factura pe vreo doua pagini, in valoare de peste 3600 lei. Precizez ca nu tin minte sa fi platit pentru fiecare data de interventie mai putin de 1000 de Lei, nu am facut un calcul total, al tuturor interventiilor insa sunt destule.
Aici la Amat avem din nou becuri, de data asta bujii de aprindere, ba mai mult bobine de aprindere si altele, si nimeni nu reuseste sa descopere CE ARE !!!
Plec spre Bucuresti tarziu in noapte cu aceleasi probleme si un bon fiscal platit cat casa.
Pe 21.02.2014 merg din nou la Meridian Vest, unde mi s-a promis de catre conducere ca se va aduna cea mai buna echipa.
Constat aici cu stupoare ca am rateuri de combustie pe cilindrul 1 si 4, lampa OBD stins, corectii anti-detonatii 2, semnal volant inactiv, circuit bobina de aprindere 1-4 defect, circuit bobina de aprindere 2-3 defect, rateuri de combustie distructive, ce mai …, o groaza de minunatii. Apuca-te si schimba, si am schimbat mereu si mereu numai in cele doua Unitati.
Si am mers asa, stimate Dle George BUHNICI si stimati cititori pana azi cand la Petrom, dupa ce am alimentat, masina nu a mai vrut sa porneasca cu nici un chip si de nici un fel.
Care credeti ca era problema principala?
Problema la masina era BATERIA chiar daca indica valorile corecte. Si acum aceasta baterie are becul verde aprins, indicand ca este incarcata.
Este BATERIA pe care scrie PRODUCATOR DACIA si care in prezent, la doi ani si jumatate de functionare se intampla, dupa discutia cu specialistii, sa aiba puntea intre elementi distrusa, arsa, sau topita, cum o fi.
Acum am o baterie noua ce se foloseste pe Megan 2, adusa din Franta.
Ce credeti: MASINA MERGE PERFECT, PE SUFLETUL MEU.
Deci, mare atentie la Bateriile Dacia.
Urmariti simptomele descrise mai sus.
Va multumesc pentru rabdarea acordata.
Cu deosebit respect,
George SOFRONICIU
Eu mi-am cumparat un logan 2 1.5 dci 75 hp,vreau sa incep cu ce nu imi place la ia,butoanele de la geamuri,trebuia pe usi,nu imi place cutia de viteze nu prea se schimba rapid,vruiam climatronic si mai ales la motoarele la diesel nu trebuie un turomet cu 7000 rpm pt ca nu ajunge acolo,eu cred ca un turomet cu 5000 era mai bine,in rest imi place tot la ia
nu mai apasati asa tare pedala de acceleratie ! si primul logan al dv avea intreruperi la ralanti.
Gata, m-am cumințit :)