Dacia Logan MCV 2013 – succes garantat

Lansare Noul Logan MCV

De azi, 29 mai Noul Logan MCV 2013 e disponibil la comandă în reprezentanțele Dacia. Să facem coadă? Nu mai sunt vremurile, dar merită sigur atenție.

Prima senzație? Nu mai arată ca un dric. În poze zici chiar că e mașină premium. Deși mulți au criticat vechiul MCV pentru că semăna cu o ladă, mașina nu arăta catastrofal de rău. Dovadă că foarte mulți și-au cumpărat-o și la noi dar nici o firmă de funerare nu am văzut să o folosească la înmormântări. Portbagajul are 573 de litri. Când văd litri mă gândesc că încap ușor peste 1000 de beri sau 280 de peturi de apa sau o canapea. Sau patru porci. Sau 10 saci de cartofi. Sau o tarabă de pepeni. Sau 100 de găini. Sau 60 de baloane umflate. Deși nu știu de ce ai vrea să bagi pepeni sau baloane….Spațiul interior e dimensiunile primei garsoniere în care am locuit eu în București face ca MCV-ul să fie perfect pentru familiști și firme.

Lansare Noul Logan MCV_10

Botul e deja știut de pe sedan și Sanderi și e reușit. Milioane de străini s-au șocat când l-au văzut prima oară. Mi se pare foarte tare cum englezii l-au încurcat cu ușurință pe Sandero cu o Toyota sau un Volkswagen, vezi clipul AutoExpress de pe YouTube.

Înapoi la MCV. La prețul său este imbatabil. Avem trei niveluri de echipare: Acces, Ambiance şi Lauréate – şi patru tipuri de motorizări, dintre care două agregate pe benzină (de 75 CP si 90CP) şi două propulsoare diesel (de 75 CP şi 90 CP). Va putea fi achiziţionat în România începând de la preţul de 7 790 de Euro, cu TVA inclus (versiunea Acces, echipată cu motorul 1.2 16V de 75 CP). Versiunea cea mai accesorizată, Lauréate, cu motorul dCi de 90 CP, costă 12 300 de Euro, cu TVA inclus dar cred eu că tot versiunile de aprox. 10.000 se vor vinde. În plus, va fi disponibilă şi o versiune cu alimentare GPL. O investiție pe care o recomand firmelor de taxi care pe afară au portbagaje mai spațioase decât ale noastre.

Ultimele articole

Articole recomandate

71 Comments

  1. Am observat comentarii ca motorul de 0.9 TCE nu poate duce caroseria si ca ar fi slab, OARE? Este usor sa vorbesti si sa scrii din stereotipuri, dar cati dintre noi am testat modelul dacia cu acest motor si mai important este faptul ca trebuie sa inveti acest motor, dar priviti rezultatul cand o faci bine, nu stiu cine ar astepta mai mult de la un motor de 898 cc: http://www.youtube.com/watch?v=KLbb96wXzG8

  2. @ioan vezi ca la inceput se vede ca masina e la vale!

    Eu nu zic ca un motor mic nu face fata unei masini mai mari, doar ca va merge mai „fortat” si cu siguranta nu va fi la fel de fiabil ca un motor mai mare care ar merge lejer cu asa o caroserie!

    Sunt de parere ca la dacia aproape toate masinile sunt submotorizate, toate motoarele care se pun la ora actuala pe masinile dacia ar merge eventual pe Sandero, maxim pe logan. Nu poti sa pui un motor de 1.5 litri pe Duster sau, mai rau: 1.2 benzina pe Lodgy si Dokker,chiar si cu turbo si sa te astepti sa mai fie si fiabil. Inginerii de acolo au facut asta pentru a mentine pretul scazut din punctul meu de vedere.

    Si inca ceva in legatura cu Logan mcv: din fata e un fel de vw Amarok iar in spate seamana foarte mult cu Octavia 2 facelift!

  3. andrei ia priveste si testul acesta facut de altcineva, o fi tot la vale masina? http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=PAqW5QpJEYw&NR=1 pozitia camerei te inseala, cel care a facut testul este un profesionist care cu asta se ocupa, crezi ca are interes sa puna masina la vale?, al doilea este tot un profesionist care din asta traieste, si mai cauta ca mai sant teste tot facute de profesionisti romani dar in cadrul unor prezentari mai lungi. Doare sa vezi ca o dacie se misca asa si tu ai un bmw din 1900 toamna care ramane in urma, adevarat este frustrant dar asta este viata, cand alegi ar trebuii sa o faci in cunostinta de cauza, nu? zic eu.

  4. andrei, uite cum arata un test facut de un amator, in cazul acesta este un neamt, de data aceasta cu un sandero dar cu acelasi motor 0.9 TCE, sandero are aprox. aceasi greutate cu loganul dar are o aerodinamica si o stabilitate ceva mai slaba datorita formei caroseriei decat loganul dar se vede ca nu cunoaste motorul si cum trebuie lucrat cu ambreajul si mai ales cand trebuie trecut intro viteza superioara, DAR chiar si asa priveste rezultatul: http://www.youtube.com/watch?v=Da_5L5MKDcM

  5. da intr-adevar: cel care a facut testul e un profesionist care stie strategiile pentru marketing si tocmai din asta traieste! nu te gandi ca traieste din vizualizarile de pe you tube:)))))
    si NU…chiar nu am bmw din 1990 si nici masina cu motor mare:)) am un motor de 1.4 16v pe masina mea dar , din punctul meu de vedere, este bine proportionat cu caroseria,chiar daca uneori plang dupa cuplul unui diesel!

  6. andrei ce spui este logic, tipul este parte a unui grup de presa care la fel ca toti are beneficii din marketing si poate preferinte personale, logic si asta dar nu stiu care este problema, ca mai castiga un ban si din youtube, testeaza tot ce prinde si stai linistit ca nu ridica dacia de fund, este destul de impartial.
    Chestiunea la care tu nu renunti este alta, este stereotipul impamantenit cu proportia masinii si motorul mic, bla, bla, bla…, exista un fenomen, se numeste down sizeing, pe masura ce tehnologia avanseaza motoarele devin mai mici si mai puternice plus ceva mai economice. Poate peste 10 ani performantele de acum vor fii obtinute din motoare de 400 cc. Crezi ca lumea sta pe loc? Chiar si americanii au inceput sa priceapa ca tehnologie nu inseamna un motor de tanc si o masina care pare o sufragerie de lux cu un consum de tanc cum spuneam, ci mult mai mult.

  7. Apropo de tehnologie uite ce au reusit cei de la nissan cu gtr, o masina cu un motor care are 6 cilindrii in v si o cilindree de 3.8 litri benzina. Ei bine motorul acela cuplat la o cutie cum numai ei stiu sa faca misca masina de la 0 la 100km/h in doar 2,8 secunde. Nici o masina sau motor de serie de pe planeta nu a reusit asa ceva, singurul care are o acceleratie mai rapida este bugatii veyron care accelereaza in 2,7 secunde DAR SI SUBLINIEZ DAR are un motor monstru cu 16 cilindrii si o cilindree de 7,9 litrii dubla fata de gtr. Asta inseamna tehnologie. Ultimul care sa facut de ras este audi r8 cu a lui motor v 10, nu ca a fost mai lent, a fost rusinos de lent si imprecis chiar periculos la viteze mari, ia priveste http://www.youtube.com/watch?v=noEZL3hWk5o ia asculta ce spun oamenii astia despre gtr la o discutie purtata pe tema veyron dar cu referire la testul anterior, cel din link-ul de mai sus gtr vs. r8, ia priveste, sti cum se mai numeste gtr-ul? i se spune devoratorul de supercaru-ri. Asta face tehnologia apropo de cilindree mici pe masini rapide. Priveste si asculta: http://www.youtube.com/watch?v=LbX52Fm5goA

  8. Care este politica mondiala care de multa vreme nu o mai fac guvernele ci marile conglomerate multinationale si mega companiile. Politica este urmatoarea: cu cat mai prosti sau sa spunem noncunoscatori cu atat mai bine, cu atat mai multi bani pentru noi. De ce sa se destepte lumea cand o putem mentine ca pe o turma de oi si sa facem cu ea tot ce ne convine pentru a avea un profit cat mai mare. Fiinta umana este destul de usor de manipulat pentru ca majoritatea din lumea civilizata asteapta sa fie dusa ca si taurul acela cu veriga in nas unde vor cei care fac bani cu adevarat. Daca maine s-ar trezii oamenii si tehnologiile avansate tinute in secret inca de pe vremea lui TESLA ar devenii realitate si toti am avea acces la tehnologii moderne si energie gratis unde ar ajunge marile grupurii financiare si petroliere sau gigantii din domeniul auto, toate acestea conduse in cea mai mare parte de „oameni” lacomi si fara constiinta. Cum ar mai putea niste inbuibati sa stoarca de pe spatele celor multi si ignorantii bani grei. ASTA ESTE MAREA DILEMA A ACESTUI SECOL? CAND UN PACALICI CARE CREDE CA DACA A PUS PE EL O HAINA PE CARE SCRIE MAI STIU EU CE FIRMA, ESTE DUMNEZEU PE PAMANT CAND EL DE FAPT ESTE O MARIONETA PATETICA SI STUPIDA DE CARE PROFITA CEI MARI CARE CU ADEVARAT MANEVRTEAZA ACEASTA LUME.

  9. „Laurentiu” crede-ma ca nu am corsa,ci noul logan..chiar doua,unul din 2008 si cel nou…corsa a fost doar un exemplu de masina din aceeasi clasa…atunci zicem de seat ibiza,ford fiesta etc….ideea era ca la banii care i.am dat pe noul logan luam o masina sh cu cateva mii de km si foarte intretinuta,cu comenzile amplasate ergonomic,logic si normal,insa nu am spus ca masina nu e buna…motorul de 0,9 Tce chiar se misca bine si pentru cel care a zis ca nu ai cum sa pui 1.5 pe duster,se inseala! In primu rand nu cred ca a condus acea masina cu acel motor si se ia dupa cifre: „cum domnule 1.5 pe un suv?” Da ! Eu am condus la drive-test duster 1.5 90 de cai si crede-ma ca se misca foarte bine,nu te lua dupa cai,ci dupa cuplul suficient care intra la turatie joasa, raportat la greutatea masinii ,destul de usoara..unchiul meu are Duster 1.5 110 cai 6 trepte si o conduc destul de des.. se misca excelent masina ! Nu mai vorbiti daca nu ati condus! Si Nissan Qashqai are motorul care este pe duster ,cel de 1.5 110 cai si se misca la fel de bine,desi este putin mai grea decat Duster-ul !

  10. am mai spus si mai devremre:

    NU ZIC CA NU FACE FATA UNEI MASINI, DAR CU SIGURANTA NU VA FI LA FEL DE FIABIL CA UN MOTOR MAI MARE!

    Cu cat „storci” un motor mai mult de putere cu atat se micsoreza durata lui de viata!

  11. Da robert dar spuneai mai sus ca o masina germana se conduce mai bine si este mai confortabila. Sant de acord cu tine ca este mai confortabila si mai silentioasa, nu trebuie sa fi om de stiinta sa vezi asta dar chestiunea cu se conduce mai bine decat un logan deja deraiaza de la realitate. Un logan cu platforma pe care o are care este derivata din cea a modelului clio se conduce la fel de bine si sta la fel de bine pe drum ca aproape oricare dintre competitorii sai din vest din aceasi clasa ceva oricum peste medie. Sa nu uitam ca, clio este o platforma gandita atat pentru performanta(vezi modelele sport din clio cup ssmd.) cat si pentru folosirea in regim normal. Cel care spune ca un logan nu se conduce bine sau nu sta bine pe drum la pretul la care se vinde si la clasa din care face parte nu intelege si nu stie nimic din domeniul auto. Sasiul de logan sta pe drum la un nivel incredibil ptr. repet pretul la care se vinde, si crede-ma ca eu l-am dus la limita motorul de 1.5 dci 85 CP prin cheile turzii, pe la bicaz si in multe alte locuri inclusiv europa. Ce nu poti face este sa compari tinuta de drum a unui supermini sau cum se numeste tehnic clasa b cu tinuta de drum a unei compacte sau a unui autoturism din clasa medie ssmd, dar in clasa in care este loganul putini competitori stau mai bine la stabilitate si precizie in conducere. Cu greu rastorni un logan crede-ma, trebuie sa fii chiar foarte tembel sa faci asa ceva. In rest tot respectul iar ce spuneai in ultimul comentariu spre final este corect. Nu tanjii dupa modele germane de acum 10-15 ani. Crede-ma ca de la inceputul lui 2000 normele si cerintele de siguranta in testele euro ncup au crescut enorm, chestiunea cu partea frontala a masinii deformabila progresiv pentru a absorbii socurile frontale este o tehnologie care are o istorie de cel mult 15 ani, deci un logan cu 3 stele testat in 2005 caci atunci s-a testat loganul 1 este mai sigur decat un golf 4 model testa in anul 1999 care a obtinut atunci 4 stele cand cerintele erau mult inferioare anului 2005 si as putea continua cu exemple dar idea este sa nu-ti para rau ptr. ca nu merita, nemtii si francezii nu sant prosti crede-ma ca am petrecut 10 ani prin europa si cunosc oamenii atunci cand cumpara dacia si sant mult mai decentii si cerebrali inclusiv mai modesti decat majoritatea romanilor si sant roman sa stii, asta nu ma impiedica sa vorbesc doua limbi straine si sa inteleg alte 2 in proportie de 25-30%.

  12. Ori care motor fabricat dupa anul 2000 este gandit sa dureze in conditii de exploatare normala 500.000 km aprox. in cazul MAS si aprox. 1.000.000 km in cazul motoarelor MAC adica cele pe compresie-diesel. Tu crezi ca unul din cei mai avansati constructori de pe planeta de motoare care este renault ce de aproape 10 ani are inclusiv expertiza nissan alt gigant super specializat in motoare de partea lui ar face si ar pune in vanzare un motor falimentar, mai gandeste-te inca o data. Tehnologia avanseaza, acel motor realist vorbind in conditii de exploatatre intensa trebuie sa reziste cel putin 300.000 de km. Crezi ca o sa faci mai multi pe durata de exploatare a masinii, doar daca o folosesti pe post de masina de firma care face international non stop ani de zile, si aceste masini toate sant diesel asa ca nu-ti face probleme ptr. durata de viata a motorului.

  13. Acum ca vorbim de clasa b, clasa din care face parte si dacia as dorii sa fac putina lumina caci sant un pic satul de „germanisme”. Clasa b sau clasa superminiurilor este actualmente dominata de urmatorul trio: renault clio rs, peugeot 208 gti si ford fiesta ST, acestia asi impart suprematia in clasa b, in nici un caz masini germane. In acest trio lupta este foarte stransa si parerile impartite, inca nu sau facut multe teste cu cele trei PTR. CA SANT MODELE FOARTE NOI dar este cel putin un test cu toate trei si mai sant cu doua dintre cele trei, dar mai trebuie asteptat putin pentru ca realmente nu poti da un verdict decisiv in acest moment. Las un link cu un prim test cu cele trei dar repet, mai trebuie ceva timp ptr. a fii testate de pilotii mai obiectivi in mai multe teste si daca se poate din afara celor doua tari in care se produc masinile respectiv anglia si franta, preferabil statele unite, sant cei mai obiectivi, linkul este acesta dar subliniez, obiectivitatea este mult pusa in discutie ptr. ca fiesta se fabrica in anglia http://www.youtube.com/watch?v=a1_V37NQsH0

  14. :)….foarte interesanta dezbaterea de aici….tin sa mentionez ca respect dacia pentru un lucru, de altfel cel mai important pentru mine, MOTOARE FIABILE, mi-am cump un sandero 1.2 16v acum 3 ani….mai mult din motive financiare in sensul ca nu doream sa arunc o groaza de bani pe o masina dar in acelasi timp imi doaream foarte mult sa conduc deci sa am o masina……sandero s-a numit combinatia perfecta la vremea acea. :)…intre timp am mai testat masini, ma interesez mereu de ce e nou, ce mai apare, oferte din piata….mi-am blamat o vremea masina k nu are aia, k aia nu e la locul ei, k nu stiu ce nu e cum e la alta, k motorul e lenes…..dar in final toate lucrurile astea m-au facut sa o indragesc si mai mult dintr-un singur motiv: nu m-a lasat niciodata balta masinuta asta :) si 2. este cea mai buna varianta daca nu vrei sa arunci cu banii pe masini. La banii pe care i-am dat pe ea este fara repros iar motorul mic in teorie daca il inveti sa-l conduci merge brici…

    Imi place sa gandesc ca o masina e o masina in final si in functie de nevoi cheltui cat vrei pe ea. Eu cel putin, fac 2 drumuri lunare in afara buc si restul prin orasul acesta de kkt si atata timp cat masina ma duce unde vreau sunt fericit. Asta nu inseamna ca nu am pretentii si ca nu imi doresc mai mult….dar sincer in loc sa stau cu bmw-ul in fata scarii fara bani de taxe,service si benzina prefer sa am un sandero cu care imi fac treaba si sa am bani de alte chestii ( vacante, gadgeturi, noutati) :)…eu asa vad treaba cu masinile….

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.