Categorie: Gadget

UNBOXING & REVIEW – Panasonic GH5 vs GH4

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Mi-am dat seama de un lucru, eu nu am făcut review nici măcar la Panasonic GH4 pe care am avut-o la teste o scurtă perioadă înainte de a achiziționa două GH4R cu care ne facem treaba acum la studio. Tot ce vedeți filmat în 4K pe Cavaleria.ro și pe Buhnici.ro sunt făcute cu aceste două camere.

E drept, așteptam și GH5-ul de ceva vreme, chiar mă gândeam la el de pe vremea când era doar un zvon. Ei bine, zvon-urile s-au confirmat și am pus mâna și pe GH5. Vreo două minute până mi l-a luat Radu și a filmat la MWC și la salonul auto de la Geneva cu el. Toate unboxing-urile și materialele filmate acolo sunt făcute cu Panasonic GH5 și cu un trepied mic și ușor.

Camera s-a descurcat mult mai bine decât mă așteptam și asta pentru că vine cu o serie de noutăți pe care nu le credeam nici eu atât de importante. Primul este stabilizarea directă a senzorului. A doua este un procesor de imagine mult mai bun. Restul, mici ajustări și îmbunătățiri, care, luate ca pachet complet, o diferențiază sensibil la preț de un GH4. Nu o putem numi un înlocuitor ci chiar o generație superioară.

Ar fi multe de spus despre ea, tocmai de aceea în review-ul video de mai jos, detaliem pas cu pas diferențele față de GH4, și ne și motivăm să facem un upgrade consistent la aceasta. GH4-urile noastre au abia un an și arată ca noi, însă sunt prea multe lucruri pe care GH5 le aduce în plus, lucruri pe care nu le putem ignora așa de ușor. Calitatea imaginii este doar una dintre ele, de aceea mai jos aveți și link-uri către materialele filmate cu ea. O parte din ele.

Ce am filmat cu panasonic GH5

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.