Vând BMW 320D – 12.950 EUR – !!VÂNDUT!!

Aşa e. Îmi vând maşina.

PREŢ: 15.500 14.900 sau 13.500 12.950 EUR fără sistemul audio-video (taxa de prima înmatriculare inclusă (1.100 EUR) )

Marca: BMW

Model: 320D Touring

Caroserie: break

An fabricaţie: 09/2004 (model 2005) adusă în România în aprilie 2007

Motor: 1995 cmc – motorină

Putere: 150 cai putere

Kilometraj: 158.000 (poate avea câţi vrei [costă 50 EURO modificarea de kilometraj], însă ăştia sunt pe bune şi pot dovedi cu acte toate reviziile până azi)

Consum: 5L/100km extraurban (am făcut 4/100 în Austria la drum lung ) şi 7L/100 în Bucureşti.

Dotări:

– jante aliaj uşor originale (se vinde cu două seturi de anvelope vară şi iarnă, cumpărate din Germania – profil bun la ambele)

– 8 airbag-uri

– geamuri electrice faţă

– parktronic, asistenţă la parcare spate

– închidere centralizată cu telecomandă

– cutie manuală 6+1 (cea mai economică alegere, o cutie elastică dar fâşneaţă la nevoie)

– tapiţerie StoffTex 2000 (tratată şi protejată împotriva petelor şi mirosurilor)

– aer condiţionat automat

– geamuri atermice

– lumini cu xenon

– senzor lumini

– proiectoare de ceaţă

– senzor ploaie

– ştergătoare Bosch Aerotwin Retrofit

– DSCIII (adică pachetul de stabilitate de la BMW – ABS, ASC+T, EBD, CBC, ESP etc)

– lunetă care se deschide separat de portbagaj pentru încarcare uşoară

– cotieră spate cu suport pahare şi spaţiu pentru încărcare schiuri

– plasă bagaje

– plasă separare compartiment bagaje de habitaclu

– alarmă Code Alarm (cea mai nouă cu senzori de geam spart, tractare, ridicare, închidere automată a geamurilor la încuiere, cod săritor etc.)

– folie UV SolLumar aplicată perfect (geamurile par ionizate)

– sistem audio HiFi Audiovox + JL + Mac Super Audio instalat de vrăjitorii de la Wizards. Valoare 2.000 EURO.

Headunit: Audiovox VM9512TS (cap de linie adus din SUA)

VD Player 1 DIN cu monitor LCD tactil încorporat. DVD player. I-AUX adaptor multimedia. Display motorizat retractabil. Telecomanda. Compatibil DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, CD-R, CD-RW, CD-DA, MP3, WMA, VCD, MPEG1, MPEG2, MPEG4, AVI, JPEG, DIVX. Procesor de sunet 24-bit/192 kHz DAC. 4 x 40W. Iesire de subwoofer. Compatibil 5.1. Dolby Digital. Tuner radio RDS cu 30 memorii. Intrare video auxiliara. Rezolutie 336,960 pixeli. Interfata grafica IPOD. Pentru conectare IPOD, optional cablul Jlink., suportă carduri SD, USB, Bluetooth pentru carkit sau rulare muzică din telefon, egalizare parametrică, picture in picture, TV Tuner digital Audiovox DVB-T 999. Complet decodat în toate sistemele Sistemul poate rula simultan pentru pasagerii faţă dintr-o sursă şi pentru spate o altă sursă (exemplu: în faţă poţi urmări TV şi în spate copii se pot uita la desene animate pe DVD)
Amplificator: Mac Audio Z de 1600W

Incinte: Mac Super Audio + subwoofer JL Audio W3.

Descriere:

Fără accident. fără avarii mecanice. Înainte de vânzare se testează la AutoTest sau la BMW România şi mergem la mecanicul meu, după dorinţă.

Maşina provine dintr-un buyback de flotă, când Pfizer GMBH Germania şi-a vândut la pachet maşinile medicilor drept avans pentru modelele noi. Este cumpărată şi adusă de mine de la un dealer din Essen/Germania. Fostul utilizator a folosit-o la drumuri lungi în Germania, iar maşina este întreţinută numai la reprezentanţă, impecabilă atât la interior cât şi la exterior.

Am toate actele necesare, două chei cu cip şi bineînţeles caietul de service vizat la zi. Maşina are revizie generală de Germania înainte de vânzare şi o revizie completă recentă în ţară cu schimb ulei super sintetic de generaţie nouă, Castrol EDGE, toate filtrele schimbate, aer, polen, motorină, ulei MANN original şi plăcuţe de frână originale noi.

Ştiţi deja că iubesc maşinile. Aceasta a primit numai dragoste şi îngrijire de cea mai bună calitate. Am alimentat numai motorină de la OMV sau Petrom, Euro4 şi Euro5. Are un tratament de întreţinere al vopselei şi interiorului la Expert Detailing, garantat 1 an (valoare 800RON). Maşina nu a mers decât o singură dată cu 210 kmh la proba din Germania şi atât. În ţară am condus regulamentar în 99% din cazuri.

De ce o vând?
Am nevoie de bani pentru o investiţie rapidă.

Alte cuvinte:
Maşina nu m-a dezamăgit niciodată. Merge ca un vis, stă excepţional pe drum şi trage cu toţi cei 150 de cai. Aceste motoare au o durată de viaţă normată de minimum 400.000 KM. Modelul este cel mai bine vândut în Germania în istoria recentă a BMW, iar asta spune multe despre maşină. Este un model ajuns la maturitate, adică ultima variantă a caroseriei E46, fără hibe sau alte defecţiuni ascunse, fiabilă şi economică. Piaţa este deja plină de piese şi accesorii, iar reviziile sunt mai ieftine decât la Peugeot, spre exemplu. Ultima revizie completă m-a costat 700RON.
Ideală pentru o familie, dar şi pentru o persoană care apreciază aspectul şi utilitatea modelului şi vede mai departe de bagajul semi-util al unui sedan / al unei berline.

Este o maşină care ţine cu casa. Când am ales-o, cântărisem 3 luni şi selectasem sute de oferte. A costat de nouă 40.000EUR, iar acum se revinde la 38% din preţul de no. Devalorizarea funcţionează bine pentru cumpărător şi se aplatizează de acum, adică vei pierde la revânzare maximum 1.000 de euro pe an.

La nevoie putem aranja un test-drive sau pot trimite prin email poze suplimentare. Puteţi cere lămuriri aici sau prin…

Contact şi oferte la:

Prin pagina Contact

Garantez că această maşină îşi va face viitorul proprietar fericit.

Ultimele articole

Articolul precedent
Articolul următor

Articole recomandate

50 Comments

  1. cristi da 8.600. dak am scris 6.600 iertare..din graba.
    am cheltuit asa:
    8.600 masina
    115 euro actele -numere pt 9 zile (mi s a parut ciudat dar in zona respectiva aveau doar numere valabile 9 zile, daca voiam mai mult trebuia sa merg intr-un oras mai mare)
    80-100 euro cheltuieli cu mancarea transportul in comun +unele obiective turistice. pt 5 zile.
    52 euro inchiriat masina hertz (VW fox)
    40 euro benzina pt masina si am umblat mult crede-ma (Lubeck -Rostock-Hamburg-Bockel si inapoi Lubeck)
    300 de euro drumul (motorina + vignete +mancare pt drum + 1 noapte cazare in arad unde am dormit)
    190 euro GPS -ul (l-am cumparat de acolo)
    total = 9400 de euro daca am calculat eu bine.
    Ar trebui luat in calcul faptul ca nu am platit cazare acolo pt cate nopti am stat dar daca faci rost de un gps din tzara de la cineva se compenseaza.
    oricum pe langa masina m-am ales cu o experienta de viata zdravana.si merita crede-ma!
    cheltuieli in tara cu masina:
    RAR = 282 RON
    asigurare pt 6 luni 240 RON
    1 taxa de 52 RON (asta e la directia de impozite parca)
    1 taxa la cec de 30 RON
    traducerea legalizata a actelor =120 RON (asta e o idiotenie din punctul meu de vedere dar la Serviciul Inmatriculari Piatra Neamt inca se mai cer aceste traduceri).
    taxa de prima inmatriclulare =???? o platesc marti si revin cu detalii.

    Impresii despre masina :

    De bine : tinuta de drum impecabila, manevrabilitate f buna, e puternica, ma ajuta f mult in depasiri chiar si in panta, consum mic (de acolo pana aici am scos media pe computerul de bord 6,1. mie mi se pare f bine tinand cont ca pe autobahn se circula in regim de viteza mare iar in tara am prins aglomeratii in care mi-am tocat nervii la maxim).

    De rau – nu gasesc cricul :) nu stiu unde ar trebui sa fie. probabil ca va trebui sa schimb distributia. si cu asta poate ma sfatuieste George sa imi spuna daca stie cam ce ar trebui sa cumpar mai exact pt. ca nu vreau sa platesc adaosurile exagerate ale reprezentantelor.
    O chestie care mi-a placut foarte mult e ca dealerul mi-a oferit 2 foi cu rezultatele unui test de verificare al masinii semnate si stampilate la o reprezentanta BMW.prin ele se atesta ca masina este in conditie buna de functionare + alte multe chestii pe care nu am reusit sa le traduc inca.

    Daca va pot fi de folos si cu altceva…cu cea mai mare placere…si eu cred ca merita sa mergeti sa va luati masina singuri…daca un samsar care are 4 clase poate sa se descurce sunt convins ca oricare dintre cei care urmaresc acest forum are sanse mari de reusita. eu pe ideea asta am plecat.

  2. Codrin, ia fă tu bine si adună toate impresiile postate deja aici şi pune-le într-o ordine logică, uşor literară, mai adaugă detalii şi îţi public povestea într-o postare specială. Mi-o trimiţi prin pagina de contact.
    PS: Să fie cu diacritice!

  3. george……in primul rand LA MULTI ANI! (exact in dimineata de 23apr am plecat la KOLN)…..MULTUMESC inca odata pt sfaturi….m-au ajutat foarte mult !sa nu te retin,mi-am luat de la reprezentanta AUDI(SECOND), un Audi 3 2004(19000 km) pe care am platit 14400 euro;IMPECABIL….atata timp cat atunci cand l-am vazut,am crezut ca sunt la standul cu masini noi(full…..fara piele)…..spune-mi parerea ta(si a celorlalti!) despre pretul de cumparare si…..eventual,de vanzare !!!

  4. mda…spuneai ca astepti impresii despre masina, george.Prima impresie e.. k trebuie sa ii schimb debitmetrul…711 RON + manopera…cam dezamagitoare dar asta e viata.
    Imi cer scuze dar timpul nu imi permite sa stau sa redactez (din nou) despre experienta mea in Germania. Stiu e scris destul de alandala dar…asta e. In plus nici nu sustin ca as avea valente literare.Daca tu consideri ca nu i-ar putea fi folositoare nimanui cele scrise mai sus, le poti sterge cu un simplu click…la urma urmei e blogul tau.
    p.s. doar in eventualitatea ca voi avea nevoie, esti sigur ca pot gasi turbina potrivita pentru masina mea la Turbomecanica?

  5. Bateria este in portbagaj, in dreapta, in dreptul stopului. Ridici mai intai bucata de mocheta care acopera roata de rezerva, si apoi, daca te uiti sub parbrizul lateral dreapta, exista o clema, un fel de buton care deblocheaza o bucata de tapiserie si astfel vei putea vedea bateria, in dreapta jos, in dreptul rotii. Sper ca nu te-am zapacit complet.

  6. Multumesc mult de info ( intre timp am descoperit-o si eu…). Mi-am adus si eu un 320 d touring model exclusive de afara fabricat 10.2004 ( cu aceasta ocazie iti multumesc pt acel ghid exceptional, sa stii ca sunt multi care il folosesc, dar probabil nu au timp sa posteze ).
    F pe scurt : l-am luat de la datautohus ( undeva intre Bremen si Hamburg) 173.000 km reali, carte service, pret 11.500 eur acolo + 100 numerele ( galbene pe 5 zile) + aprox 400-500 drumul… e frumos, piele, xenon, incalzire in scaune, ornamente frumoase ( int+ ext), jenti pe 16, cauciucuri noi, aer conditionat ( nu climatronic), etc, etc…
    Urmatoarea revizie mi-o arata in bord peste vreo 14.000 km… Masina merge f.bine, trage la fel ( am trecut la el de la un Opel Vectra…) nu suna absolut nimic! Singura problema e acea tacaneala la plecarea de pe loc ( pe care sincer in vreo juma de ora de plimbat cu ea prin parc nu o avea, sau nu am avut eu urechea destul de fina)… deci s-ar putea ( sau sigur dupa spusele tale) sa ii „cada” ambreiajul. Multumesc si o zi cat mai buna la toata lumea!

  7. George, as vrea tare mult sa ma ajuti cu un sfat, efectiv nu ma pot hotari: ce sa aleg intre un BMW 318i 2003 si un Saab 9-3 1,8T tot 2003(poate 2004). Ce parere ai de Saab? Implica oare costuri de intretinere asa mari? De ce oare sunt asa rare in Romania? Ma pot incadra in 12500 in Deutschland ? Urmeaza sa fac excursia intr-o luna…
    In rest, multa sanatate si mult succes in continuare iti dorim(eu si prietenii mei carora le-am recomandat blog-ul tau). Ai facut o treaba extraordinara si iti multumin!(poate ai podul plin de multumiri dar sa stii ca e mare lucru ceea ce faci tu cu blogul asta, nu numai legat de masini)
    Bafta in continuare!!!
    P.S. Imi cer scuze ca am scris aici, unde iti vinzi tu masina, abia acum am observat. Bafta la vanzare! Daca nu era combi ti-o luam cu cea mai mare placere!

  8. Pentru Doru, SAAB-ul implica, e adevarat costuri de intretinere consistente, insa nu mai mari decat in cazul BMW-ului. Modelul 9-3 este construit pe aceeasi platforma tehnica folosita pentri Opel Vectra, asadar multe dintre piese se pot folosi pe ambele masini. Mergi la orice magazin de piese si cere pur si simplu preturi comparative la placute, filtre, distributie etc. Asa te lamuesti cel mai bine. In final trebuie sa decizi insa si cu sufletul. Sa iti iei o masina care sa iti si placa. BMW-ul se va revinde insa mai bine daca il iei din start la un pret bun. Bafta.

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.