Categorie: General

Quick Mobile! Spamăm și noi mai cu ștaif?

În urma articolului de ieri în care Matei ne povestea despre problema cu un telefon chinezesc, au început să apară primele rezultate. Matei a fost rugat la magazin să completeze un formular online pentru retur. Până aici totul e normal. Sperăm că totul va fi bine. Eu în schimb primesc reacții neașteptate. Le-am împărțit în câteva categorii și o cireașă. Detalii mai jos.

1. Mulți dintre cei care comentează povestesc despre probleme similare la Quick Mobile. Nu e nimic nou, sunt forumuri pline pe internet cu așa ceva. E unul celebru pe softpedia, spre exemplu. Am o singură recomandare în aceste cazuri. Dacă alegeți să cumpărați de acolo și nu sunteți mulțumiți, atunci apelați la soluțiile legale. Retur sau ANPC.

2. A doua categorie este a celor pricepuți la telefoane chinezești, care le apreciază și sunt pregătiți să cumpere pentru că… până acum au avut noroc. În ultima perioadă sunt foarte multe modele chinezești cu specificații foarte bune care chiar funcționează fără să se blocheze. Sunt de acord că acestea sunt o afacere bună dar ce faci când ai nevoie de garanție? Merită să riști pentru un preț mai mic? E decizia fiecăruia. Eu nu îmi permit să stau fără telefon dar eu poate îmi permit să îl schimb mai ușor ca cineva care are doar 1000 de lei pentru un telefon.

3. Din cea mai de jos categorie sunt cei care văd aici o teorie a conspirației, trolli și angajații Quick Mobile. Aș adăuga aici și pe cei care scriu foarte prost în limba română. Dar să revenim la Quick Mobile. Dacă inițial nu mi-am propus să le fac reclamă negativă ci doar să atrag atenția asupra unui fenomen, iată ce primesc astăzi. Iată o listă de comentarii suprinzătoare. Clienți fericiți ai Quick Mobile îmi reproșează un interes ascuns și chiar sunt jignit mai mult sau mai puțin elegant de personaje cu nume inventate. Iată câteva exemple:

Singura variantă în care nu sunt toți angajați ai Quick Mobile, ar putea fi dacă fan-clubul Quick Mobile s-au întrunit într-o cafenea cu wi-fi gratuit din Baia Mare să comenteze situația. Toți au intrat aici de pe acceași adresă IP cam pe la aceleași ore. Vezi aici rezultatul căutării după adresa lor IP în baza de date globală.

Screen Shot 2016-01-22 at 15.24.59

Am fost tot azi contactat de agenția de PR a Quick Mobile care m-a anunțat că voi primi un punct de vedere oficial. Îl voi adăuga la ambele articole de îndată ce sosește.

Later edit:
Răspunsul Quick Mobile

Reamintim că orice cumpărător la distanță din România are dreptul să returneze un produs în 14 zile de la data achiziției fără a oferi niciun fel de explicații. Consumatorul are opțiunile să primească banii înapoi sau să aleagă un alt produs. QuickMobile onorează de fiecare dată aceste solicitări. În cazul lui Matei, prezentat de dumneavoastră, clientul a fost contactat și i s-au comunicat drepturile pe care le are ca și cumpărător, iar el a decis să i se livreze un nou telefon, același model.
Legat de lipsa magazinului virtual Google Play din telefonul Meizu MX4 Pro, precizăm că QuickMobile nu deschide cutiile în care vin telefoanele și nu face modificări ale software-ului preinstalat pe acestea. Multe companii din Asia, printre care și Meizu, folosesc o versiune de Android non-Google, bazată pe cea dezvoltată de Android Open Software Project (AOSP). Aceste terminale nu au preinstalat magazinul virtual de aplicații Google Play, însă acesta poate fi adăugat ulterior în câțiva pași destul de simpli. Cumpărătorul este cel care decide dacă dorește sau nu să folosească serviciile Google.
În ceea ce privește adaptoarele pentru încărcătoarele de telefoane care nu folosesc standardul european, acestea sunt incluse de fiecare dată în ambalajul cu care este livrat produsul și nu în cutia acestuia, pe care, repetăm, noi nu o deschidem.
Vă mulțumim,

Echipa QuickMobile