Quick Mobile! Spamăm și noi mai cu ștaif?

În urma articolului de ieri în care Matei ne povestea despre problema cu un telefon chinezesc, au început să apară primele rezultate. Matei a fost rugat la magazin să completeze un formular online pentru retur. Până aici totul e normal. Sperăm că totul va fi bine. Eu în schimb primesc reacții neașteptate. Le-am împărțit în câteva categorii și o cireașă. Detalii mai jos.

1. Mulți dintre cei care comentează povestesc despre probleme similare la Quick Mobile. Nu e nimic nou, sunt forumuri pline pe internet cu așa ceva. E unul celebru pe softpedia, spre exemplu. Am o singură recomandare în aceste cazuri. Dacă alegeți să cumpărați de acolo și nu sunteți mulțumiți, atunci apelați la soluțiile legale. Retur sau ANPC.

2. A doua categorie este a celor pricepuți la telefoane chinezești, care le apreciază și sunt pregătiți să cumpere pentru că… până acum au avut noroc. În ultima perioadă sunt foarte multe modele chinezești cu specificații foarte bune care chiar funcționează fără să se blocheze. Sunt de acord că acestea sunt o afacere bună dar ce faci când ai nevoie de garanție? Merită să riști pentru un preț mai mic? E decizia fiecăruia. Eu nu îmi permit să stau fără telefon dar eu poate îmi permit să îl schimb mai ușor ca cineva care are doar 1000 de lei pentru un telefon.

3. Din cea mai de jos categorie sunt cei care văd aici o teorie a conspirației, trolli și angajații Quick Mobile. Aș adăuga aici și pe cei care scriu foarte prost în limba română. Dar să revenim la Quick Mobile. Dacă inițial nu mi-am propus să le fac reclamă negativă ci doar să atrag atenția asupra unui fenomen, iată ce primesc astăzi. Iată o listă de comentarii suprinzătoare. Clienți fericiți ai Quick Mobile îmi reproșează un interes ascuns și chiar sunt jignit mai mult sau mai puțin elegant de personaje cu nume inventate. Iată câteva exemple:

Singura variantă în care nu sunt toți angajați ai Quick Mobile, ar putea fi dacă fan-clubul Quick Mobile s-au întrunit într-o cafenea cu wi-fi gratuit din Baia Mare să comenteze situația. Toți au intrat aici de pe acceași adresă IP cam pe la aceleași ore. Vezi aici rezultatul căutării după adresa lor IP în baza de date globală.

Screen Shot 2016-01-22 at 15.24.59

Am fost tot azi contactat de agenția de PR a Quick Mobile care m-a anunțat că voi primi un punct de vedere oficial. Îl voi adăuga la ambele articole de îndată ce sosește.

Later edit:
Răspunsul Quick Mobile

Reamintim că orice cumpărător la distanță din România are dreptul să returneze un produs în 14 zile de la data achiziției fără a oferi niciun fel de explicații. Consumatorul are opțiunile să primească banii înapoi sau să aleagă un alt produs. QuickMobile onorează de fiecare dată aceste solicitări. În cazul lui Matei, prezentat de dumneavoastră, clientul a fost contactat și i s-au comunicat drepturile pe care le are ca și cumpărător, iar el a decis să i se livreze un nou telefon, același model.
Legat de lipsa magazinului virtual Google Play din telefonul Meizu MX4 Pro, precizăm că QuickMobile nu deschide cutiile în care vin telefoanele și nu face modificări ale software-ului preinstalat pe acestea. Multe companii din Asia, printre care și Meizu, folosesc o versiune de Android non-Google, bazată pe cea dezvoltată de Android Open Software Project (AOSP). Aceste terminale nu au preinstalat magazinul virtual de aplicații Google Play, însă acesta poate fi adăugat ulterior în câțiva pași destul de simpli. Cumpărătorul este cel care decide dacă dorește sau nu să folosească serviciile Google.
În ceea ce privește adaptoarele pentru încărcătoarele de telefoane care nu folosesc standardul european, acestea sunt incluse de fiecare dată în ambalajul cu care este livrat produsul și nu în cutia acestuia, pe care, repetăm, noi nu o deschidem.
Vă mulțumim,

Echipa QuickMobile

Ultimele articole

Articole recomandate

89 Comments

  1. Va salut! Tocmai ce am fost tepuit de return service. Am trimis in service un telefon xiaomi cu defect minor la semnal( pierdeam unele apeluri), telefon de trei luni, intretinut in hus de silicon, folie de sticla, ca nou, iar ei au constatat ca telefonul a fost indoit si prin urmare trebuie schimbat tot( placa de baza, touch+display, carcasa) contra cost( mai scump decat a costat telefonul) pentru ca am pierdut garantia in aceste conditii. Mi-au trimis o poza cu o usoara curbura pe lungime. Eu mai detin un model asemanator care functioneaza perfect si culmea, prezinta aceeasi usoara curbura. Telefonul e de 5.5 inch si e foarte subtire. De aici deduc ca sau acest model este construit cu aceasta usoara curbura sau in maxim doua luni de folosinta acest model sufera transformari, fara fortari fizice externe. Dar ei de unde sa stie? Nu sunt specialisti. Sunt tepari! Fugiti de service return!!!!!!!!

    • da aceeasi poveste si pentru mine! am trimis un telefon ONE PLUS T3 care nu stiam ce are( am aflat apoi ca a intrat in reboot din cauza unor taste pe care le-am apasat) pentru casa primesc raspuns ca din cauza unor lovituri si zgarieturi nu mai beneficiez de garantia extinsa (ptr care am platit in plus ) si ca trebuie schimbata placa de baza si carcasa cost aproape cat a fost telefonul……niste nesimtiti …nu mai lucrati cu ei si cu quick mobile…….sun t amabili pana le cumperi produsele si apoi te jecmanesc…

  2. salut
    sunt si eu in aceasi situatie am trimis telefonul si imi apare aceasi curbura si costul reparatiei depaseste costul telefonului.
    am cerut numele service-ului autorizat sony si nu mi-au dat nici un raspuns.
    am luat legatura cu cei de la Sony care mi-au trimis un raspuns oficial ca nu exista service autorizat in Romania pentru modelul meu de telefon cea ce ma face sa ma intreb cat de corecti sunt cei de la Service Return. Oare care este cea mai justificata actiune a mea ANPC sau Instanta de Judecata?? astept sfaturi si pareri. (scuzati gramatica lipsa)

  3. TOTI AU PROBLEME CAND AJUNG IN NESERVICE RETURN. Am cumparat un aparat de masaj de 900 lei , l-am primit a doua zi defect . Nu pornea deloc , il las in priza 1 ora , nimic . Fac cerere de retur dupa o ora si 30 minute dupa ce l-am ridicat de la curier . Primesc dupa 2 saptamani un raspuns de la NeService Return ca produsul prezinta zgarieturi si soc mecanic . cost diminuare 200ron :O:O. Eu am trimis aparatul ca e defect si ei il zgarie putin si zic ca imi retin 200 ron. in plus daca accepti cei 200 ron iti mai retin 25 lei returul catre ei :)) . cu toate ca tu platesti 15 lei cand il cumperi . Pai daca il vinde asa la 4 clienti nefericiti iata ca au castigat deja pretul produsului

    Mentionez ca am trimis produsul cu tiplele pe el , deci nou nout dar defect . Avem de a face cu un adevarat mod de operare in a insela clientii (fie ca e vorba de quickmobile, soleshop, service return toate detinute de aceleasi persoane)
    Legea ii obliga sa returneze chiar si taxele de ramburs si taxele de curier catre client dar oricum ei fac ce vor .

  4. Am comandat prin EMAG un iphone 6 de la quickmobile . A venit sigilat si defect. – nu functioneaza touch-ul pe o portiune de ecran !!!
    Evident formularul de retur nu merge, la tel nu raspunde nimeni, linkul din emailul emag nefunctional .

    RUSINE EMAG !!!!!!

  5. Buna dimineata, ma inscriu si eu in clubul celor care au luat teapa cu acest magazin, in momentul in care va scriu se implinesc 24 de zile de cind am facut plata (in avans) pentru o tableta si nu mi-au fost returnati banii , firul evenimentelor este urmatorul, am cumparat un telefon si o tableta de pe site-ul emag.ro, am platit contravaloarea facturii proforme pentru ambele produse, peste 5 zile am fost sunat de catre cei de la quick mobile pentru a ma informa ca nu au pe stoc decit telefonul, tableta nu o detineau…am convenit cu ei sa imi trimita telefonul iar privinta tabletei urma sa fiu anuntat daca o primesc in termenul de 7 zile, n-am mai fost contactat de nimeni, si m-am trezit dupa 15 cu un curier care imi aducea un colet de la ei (tableta probabil), am refuzat-o si de atunci astept banii, trebuie sa va spun ca a sunat de nenumarate ori si la emag, acolo am vorbit cu multi operatori dar numeni nu m-ai rezolvat problema… concluzie, daca doriti sa fiti batjhocorit pe banii dumneavoastra cuparati de la quick mobile.

  6. Nu mi-as fi inchipuit sa am vre-o data astfel de probleme daca cumpar de la cineva girat de e-mag, in speta quickmobile. Din pacate pentru mine nu am apucat sa citesc inainte forumurile. Pe scurt, cumparat telefon pentru seniori, din acela cu taste mari, functie de masurat pulsul, monitorizare deplasari si alte functii utile unei persoane in varsta, telefonul primit defect, il returnez conform procedurii pentru inlocuire si surpriza, nu poate fi inlocuit cu altul pentru ca prezinta zgarieturi si deformari, ciudat pentru ca l-am trimis fara nici o zgarietura dar se pare ca asta este o practica la ei, in cele din urma constata ca este defect si unilateral hotaresc sa mi-l inlocuiasca cu un telefon standard cu touch screen :). Evident le-am spus ca nu am ce sa fac cu un tel cu touch screen si vreau acel specific tel comandat de mine cu acele caracteristici, butoane mari, etc. De 2 saptamani nu mai raspunde nimeni la nici un email, emag ma trimite la quickmobile, acestia ma trimit la service-return si cei din urma nu raspund. Ma simt ca si cand as fi furat. Am sa fac o sesizare la OPC, ma intreb daca pot sa fac o sesizare de inselatorie la parchet sau politie dar nu stiu exact cum sa procedz, probabil am nevoie de un avocat. Anyway … urata experienta in tara asta de hoti

  7. Și eu am cumpărat un Sony xa2, primele 2-3 săptămâni s-a comportat ok bateria, după aceea trebuia încărcat de 2 ori pe zi. Din comentariile anterioare nici nu o sa îl mai trimit în service. Quick mobile = țeapă

  8. Recomandare: inainte sa trimiteti un telefon in service (indiferent de service) faceti poze din toate unghiurile produsului. Si eu am avut probleme cu Depanero si daca nu aveam pozele cu informatii exif de pe camera, nu prea aveam cum sa demonstrez cum si’au batut joc de telefon in service.

  9. Wow! Deci chiar toata lumea a primit aceeasi teapa cu telefonul indoit? Si mie mi-au spus la fel iar apoi nu mi-au mai raspuns la mail si mi-au expediat telefonul inapoi si mi-e frica sa vad cum ajunge. Trebuie facute plangeri masive si dati pe mana legii mafiotii astia ca se pare ca Romania chiar a ajuns paradisul infractorilor!

  10. Salut.
    Din nefericire am luat si eu teapa cu serice return . Am timis un Xiaomi note 4 co un mic defect la ecran – o pata – si binenteles ca raspunsul a fost ca trebuie inlocuit tot telefonul in post garantie. Daca suni te costa 1,5 euro minn, daca ceri expertiza la alt service 300 lei . Costul transportului pentru retur e suportat de mine desi singura optiune e sa trimiti telefonul la ei pentru garantie .Eu am facut reclamatie la ANPC si astept cu interes raspunsul .

  11. salut.am avut si eu neplaceri cu un telefon trimis la return service.aveam o pata maronie pe ecran,l-au inlocuit,dar cand a venit nu recunostea simurile,avea touch montat necorespunzator,montare carcasa cu picioarele.l-am retrimis,au rezolvat problema cu simurile,restul ramanand,pana la un punct,cand comenzile au luat-o razna.l-am retrimis,iar raspunsul este ca are urme de deteriorare,asadar s-a pierdut garantia.bonus initial,telefonul cumparat de la evomag ,un htc nu se prea gaseste prin europa,este destinat unei firme de telefonie din asia,asadar nu se poate actualiza,dificultati in utilizarea unor aplicatii gen youtube.

  12. Salutari.
    Am cumparat in data de 28.01.2019 un Note 9 de la Eurogsm. Peste o saptamana constat ca trosneste ecranul. Discut cu cei de la Eurogsm, trimit telefonul la ei, mi se spune ca pot cere schimbarea telefonului in termen de 30 de zile fara comentarii mai ales in cazul in care se constata ca are un defect de fabricatie, si incepe asteptarea. Trimit telefonul si nu primesc nici macar o foaie sau mail ca au primit telefonul. Deci un Note 9 pe ochi frumosi. Dupa cateva zile sun la ei sa vad de telefon ca doar ce este mare lucru, ei avand service, se constata repede ca am avut dreptate. Mi se spune sa mai asteptam ca este in alt service. Ok. Mai sun peste cateva zile si mi se spune ca de fapt nu am dreptul sa cer schimbarea telefonului pentru ca a fost cumparat pe persoana juridica si lor nu se aplica regula se schimb, doar persoanelor fizice. Bun, o iau si pe asta. Sun din nou peste cateva zile si omul de pe service nu raspunde la telefon. Vroiam sa intreb la ce service in tara este trimis telefonul sa sun eu, ce mare lucru. Omul nu raspunde asa ca pun mana pe telefon si sun la toate serviceurile autorizate Samsung sa caut telefonul pe baza codului IMEI. Constat cu stupoare ca telefonul meu nu este la nici un service oficial Samsung. ?!?!
    Azi, dupa multe insistente la Eurogsm, primesc raspuns la un tichet de la un service care se cheama Service-return cum ca s-a anulat garantia telefonului pentru ca este indoita carcasa si din cauza asta pocneste ecranul si daca doresc sa achit 1145 lei o sa-l repare. Baietii destepti! Propun schimbare de componente ecran si touch screen dar totusi carcasa este indoita. Pai cum sa schimbi ercan + touch daca carcasa este stramba. Nu trebe schimbata si carcasa sa nu pocneasca si noul ecran ?? Studiez mai adanc problema si aflu ca de fapt astia sunt niste cunoscuti in ale anularilor de garantii. M-am innegrit de nervi. Sa scurtez ghinionul meu: Note 9 folosit o saptamana, garantie de doar 12 luni pt ca a fost luat pe firma, defect de fabricatie, schimbare din parti si garantie anulata.
    Maine direct ANPC. Serviceul a sarit de cele 15 zile in care trebuia sa fie rezolvata problema, inlocuirea nu s-a putut pentru ca vezi doamne persoanele juridice nu intra in categoria consumatorilor desi nu am vazut nicaieri in lege mentiunea asta si se mai si anuleaza garantia pe constatarea unui „meserias” care cred ca nu a dormit bine cu o noapte inainte.
    Om slab la Eurogsm cel putin la service. Tipul de pe service cred ca si-a pierdut bijuteriile de vre-o 3 zile pentru ca nu mai raspunde la telefon cand sun eu. Personalul de la vanzari amabil si cica in ajutorul clientului…a trebuit sa insist aproape doua saptamani sa aflu unde este telefonul meu in service. Dupa cateva discutii fortate, azi, o duduie imi spune ca ” am impresia ca legea cu cele 15 zile de rezolvare a garantiilor nu se aplica persoanelor juridice”…am crezut ca ma urc in masina si ma duc la Cluj. Drum de 2 ore. Nervi, nervi si iar nervi. Ai un loc la Eurogsm unde sa depui o reclamatie? Nu! Poti vb cu un superior sa instruiasca personalul sa fie mai responsabil? Nu! Pierzi clienti? Da! Ohoo si o sa pun cerul si in bratele lor si alora de la Service-return-ul lui peste. ANPC scrie pe ei.
    Seara faina!

  13. Din pacate si eu am luat aceasta teapa, de la quickmobile. Am trimis produsul si m-am trezit cu semne de socuri mecanice. Chiar nu se poate face nimic? Ati facut reclamatii la ANPC? Poate se intampla ceva, daca primesc mai multe reclamatii!

  14. Am trimis catre ….nu pot sa zic service…quick mobile un tel j7 si au facut o poza profesionala cu …o .mare.. deformare a carcasei telefonului in partea de jos langa mufa de incarcare ..deformare care se vede doar cu lupa..si care poate ca a aparut din cauza prafului din aer.cu toate ca problema telefonului este ca ..a aparut o pata de culoare mov in partea de mijloc a ecranului pe partea dreapta.

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.