Probleme cu VW Golf VI şi motoarele 1.4

Sunt posesorul unui Golf VI 1.4 80 hp.Desi masina are abia 5000 km cutia de viteze nu pare deloc precisa.De exemplu:plec de la semafor si daca sar de 20 km/h si o dau pe a doua nu intra in viteza dintr-o bucata.Cand intra in locasul corespunzator vitezei a doua parca are un mic obstacol pe la mijlocul cursei si apoi ajunge pana in capat.Daca schimb pana in 2000 de rotatii pe minut maneta intra bine. Un alt exemplu e cand bag din viteza a doua in a treia.Cand intra in a treia(la vreo 40 km/h) se simte si mai rau decat atunci cand intra in a doua.Parca are o pietricica intre pinioane. De probleme legate de cutia de viteza la golf 6 am citit si pe forumuri.Toti intampinau aceleasi probleme ca si mine.Unii spuneau ca ar fi timoneria dereglata altii spunea ca sincroanele ar fi busite.Dar despre solutiile acestor probleme nu mai aparea postat nimic.Sa fie cumva o greseala de fabricatie?Mentionez ca apas ambreiajul pana la fund(o singura data nu l-am calcat cum trebuie si a carait).
Multumesc anticipat.

Răspuns: Nu am un răspuns exhaustiv la problema ta, însă îţi pot oferi o informaţie gratis despre cea mai scumpă componentă a maşinii tale. Motorul de 1.4 benzină de 80 de cai putere este unul cu probleme de acum istorice. Am cel puţin doi cunoscuţi care au returnat maşinile noi cu totul importatorului. Problema reclamată reprezenta trepidaţii ciudate ale motorului şi semnalizări de defect în bord la maşini cu rulaje de numai 2-3.000 de kilometri. Deşi maşinile se aflau în garanţie, cei de la Porsche Bucureşti Vest s-au încăpăţânat multă vreme să nu rezolve chestiunea pentru ca apoi să admită că este vorba de o problemă serioasă.

Acum este vorba de transmisie din câte spui. Nu ştiu ce să spun, însă mă gândesc la un lucru simplu. Motorul acesta de 1.4 este probabil cel mai ieftin şi tot probabil şi cel mai slab. Ca să vândă maşini ieftine, constructorii iată că fac rabat la calitate. Să fie acum şi cutia de viteze?

P.S. – Nu vorbim despre motorizările cu 16V şi cele TFSI, TSI de puteri mai mari.

Ultimele articole

Articole recomandate

30 Comments

  1. Oare ar fi chestia ca nemtii trimit rebuturi la noi in tara? Eu am un golf 3 adus din Franta, si nu intampin asemenea probleme, mentionez ca masina e din ’92 motor 1.4, 60cp,m-i se pare ciudat ca in 2010 golf 6 sa aibe asemenea probleme chiar daca are un motor de 1.4(nu exista asa ceva, ca motorul e slabut insemna ca e si de proasta calitate).
    Am avut ocazia sa vad masini noi produse pt. Germania si masini noi pt. Romania si e putina diferenta, ma refer la calitate.

  2. Majoritatea lauda motoarele de 1.4 si 1.6 MPI de la grupul VAG din pct de vedere al fiabilitatii !

    Eu mi-am luat Octavia 1.2TSI pentru ca-mi plac motoarele mici. Probabil daca in istoricul masinilor pe care le-am condus erau si cu motoare de 2L atunci nu cred ca mi se mai parea FUN sa merg cu 1.2 TSI

  3. masina e in garantie nu?solutia e simpla,se rezolva la reprezentanta fara costuri suplimentare.mai bine da-ne de stire in momentul in care solutia e rezolvata.nu stiu de mari probleme a motoarelor de 1.4 benzina normal-aspirate,poate doar de faptul ca nu exista set de segmenti,pistoane,arbore cotit ca si piese de schimb,se schimba bloc motor complet.
    totusi ma roade o intrebare:de ce golf 6 cu motorul asta antic,cand la banii pe care i ai dat pe masina asta puteai alege o motorizare mult mai de top de la ford,opel,kia,hyundai,renault etc.

  4. ce chestie, golf 6 cu probleme de dacie? pai cred si eu la cati bani a dat pe ea, trebuia sa faca si clatite din mers :)
    poate era cutia rece (adica numai la inceput face asa dupa ce se incalzeste motoru isi da drumu). daca nu e asta, atunci tre sa mergi la service, sa vezi cu ce te mai aburesc cei de la porke.

  5. Stimate posesor, nu cred ca sunt sincroanele la 5000 km. Este o problema de proiectare la levierele de comanda probabil, iar chestia asta e simpla dar da batai de cap. La un moment dat, odata cu km, o sa-ti busesti si sincroanele, bineinteles. Se poate remedia, dar necesita „piguleala”. Asta este, se intampla si la case mai mari !

  6. sal..si eu am un golf 6 dar eu am ceva probleme la masalier…nu face cursa pana la capat…si parca ramane blocata undeva la mijloc si chiar nush ce ar putea avea eu am in jur de 10.200 de km cu ea ..nu e cine stie ce…dar totusi e masina cu pretentii :((( (sau asa se spune )

  7. Salut.
    Sunt posesor al unui Golf 6 1.4 TSI, cutie 6+1 trepte. Masina are 3 ani jumate si 50000 km.
    Problema legata de viteza a doua o am si eu, e legata strict de viteza a doua : fie ca schimb din viteza intai, fie dintr-a treia, trebuie sa las la o turatie joasa, altfel intra greu; mai mult de atat, cateodata „caraie”. La inceput era mai greu de reprodus problema, ma gandeam ca poate nu calc bine ambreiajul.
    Acum abia concluzionez ca ar fi sincronul.
    Masina nu mai e in garantie.
    Am auzit la un moment dat ca ar exista un fel de auto-calibrare pentru cutia de viteze… Stiti de asa ceva?
    Altii mi-au sugerat sa schimb uleiul la cutie; in nici un caz nu am de gand sa umblu in cutie.
    Bine-nteles, o sa merg la service sa vad ce imi sugereaza.
    Apreciez sfaturile.
    Multumesc.

  8. golf 4 1.4 16v an fabricatie 2003. kilometri (reali) 76000. masina achizitionata la 68000. diferenta de kilometri facuta de mine s-a realizat in aproape un an de zile. iar acum la subiect, si eu am aceasta, nu stiu daca sa-i spun problema, eu consider ca facand parte din mecanismul cutiei cu treapta a doua, si nu are legatura cu turatia, oricum nu ii poti da a 2a la 5 la ora. ideea este ca m-am obisnuit cu masina si nu consider asta ca fiind o problema sau poate nu sunt eu tocmai pretentios.. am condus un polo tot motor 1.4 benzina generatie ceva mai noua decat a mea si nu am intampinat acest blocaj la treapta a 2a. dar vreau sa spun ca ignorand acest mic impediment, nu am avut nicio problema cu masina de absolut niciun fel, mentionez ca masina este folosita zilnic in oras (bucuresti) si poate am iesit cu ea din oras de maxim 5 ori la drum intins. nu m-am gandit sa merg la vreun service pentru problema asta intrucat nu mi s-a parut ceva alarmant …

  9. Golf VI 1.6tdi masina achizitionata de noua in mai 2010. Am facut toate schimburile de ulei si filtre conform instructiunilor in service autorizat. La 60000km mi s-au aprins in bord martorii de la bujia incandescenta si noxe, iar masina nu mai trage. Cei de la service spun ca trebuie schimbata clapeta egr care costa 1400ron dar nu-mi garanteaza ca problema se rezolva. Masina este in lesing si a iesit din garantie de aprox.4luni. Mi se pare absurd sa pice componente la motor dupa aprox 2 ani si jumatate. Ajutati-ma va rog cu un sfat.

  10. Este cel mai prost motor cel de 1.6 TDI.Am mereu probleme cu turatia chiar dacă merg turata knd stau la semafor e mereu la 1000 de ture.Asta vara a trebuit sa schimb o supapa care a costat 2000 RON,am mai avut pierderi de ulei si am mai dat si acolo încă 500 RON pt garnitura de chiuloasa,iar acum mai nou are momente in care mai moare si motorul.

  11. Este cel mai prost motor cel de 1.6 TDI din 2010.Am mereu probleme cu turatia chiar dacă merg turata knd stau la semafor e mereu la 1000 de ture.Asta vara a trebuit sa schimb o supapa care a costat 2000 RON,am mai avut pierderi de ulei si am mai dat si acolo încă 500 RON pt garnitura de chiuloasa,iar acum mai nou are momente in care mai moare si motorul.

  12. Este cel mai prost motor cel de 1.6 TDI din 2010.Am mereu probleme cu turatia chiar dacă merg turata knd stau la semafor e mereu la 1000 de ture.Asta vara a trebuit sa schimb o supapa care a costat 2000 RON,am mai avut pierderi de ulei si am mai dat si acolo încă 500 pt garnitura de chiuloasa,iar acum mai nou are momente in care mai moare si motorul.

  13. Fratilor mai puneti si creierul la contributie…
    Tu vrei sa schimbi a doua la 5000 de ture la un motor 1.4 80 cp normal ca la viteza aia cutie stie ca trebuie sa intre in a 3 a asa ca luati-va masini sport nu 80 cp si nu le testati pe astea in conditii sport! Dle Buh nici !!

    Mai era unu pe aici care spunea ca i s-a aprins martorul bujii la 60000 , daca citea si dansul si se informa trebuia sa stie ca bujiile se schimba in jur de 55000-60000 , esti din categoria mi am luat masina noua tre sa bag doar benzina/motorina pana cade … si egr ul cade de la mers mult la turatii joase in special diesel -ul, ai 60000 in 2 ani cate schimburi iei fac 1 pe an banuiesc long life , tinere in romania nu-s conditii ca afara , filtrul de aer e primul ca se duce din cauza prafului si a mezeriilor’ , motorina / benzina cu apa si cate si mai cate , CONCLUZIA ‘NU LUATI VW CA S PROASTE’ => cum o pastrezi asa o ai!

  14. Buna ziua . Am un VW Polo 1.4 benzina fabricatie 2002 . Cutia de viteze este un dezastru dpdv tehnic . Masina a fost cumparata din magazin si am ajuns la a 6-a reparatie a cutiei de viteze . Totul porneste de la o gresala IMENSA de proiectare a cutiei de viteze. Grupul satelitilor este tinut sub tensiune prin itermediul unor inele de bronz care ar trebui sa se deformeze (si sa revina) in timpul functionarii. Din pacate cei care au proiectat cutia , si care nu recunosc nici in ruptul capului ca ar fi comis vreo gresala, au uitat de comportamentul elastic al bronzului. Anume de faptul ca limita de elasticitate e foarte aproape de limta de rupere.
    Se pare ca fabricantul a stuit de la bun inceput de problema si a ales sa vanda modelul cu problema doar in Europa de Est ….. pentru ca aici …merge.
    In prezent modelul nu se mai fabrica .

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.