Categorie: Auto

Probleme cu VW Golf VI şi motoarele 1.4

Sunt posesorul unui Golf VI 1.4 80 hp.Desi masina are abia 5000 km cutia de viteze nu pare deloc precisa.De exemplu:plec de la semafor si daca sar de 20 km/h si o dau pe a doua nu intra in viteza dintr-o bucata.Cand intra in locasul corespunzator vitezei a doua parca are un mic obstacol pe la mijlocul cursei si apoi ajunge pana in capat.Daca schimb pana in 2000 de rotatii pe minut maneta intra bine. Un alt exemplu e cand bag din viteza a doua in a treia.Cand intra in a treia(la vreo 40 km/h) se simte si mai rau decat atunci cand intra in a doua.Parca are o pietricica intre pinioane. De probleme legate de cutia de viteza la golf 6 am citit si pe forumuri.Toti intampinau aceleasi probleme ca si mine.Unii spuneau ca ar fi timoneria dereglata altii spunea ca sincroanele ar fi busite.Dar despre solutiile acestor probleme nu mai aparea postat nimic.Sa fie cumva o greseala de fabricatie?Mentionez ca apas ambreiajul pana la fund(o singura data nu l-am calcat cum trebuie si a carait).
Multumesc anticipat.

Răspuns: Nu am un răspuns exhaustiv la problema ta, însă îţi pot oferi o informaţie gratis despre cea mai scumpă componentă a maşinii tale. Motorul de 1.4 benzină de 80 de cai putere este unul cu probleme de acum istorice. Am cel puţin doi cunoscuţi care au returnat maşinile noi cu totul importatorului. Problema reclamată reprezenta trepidaţii ciudate ale motorului şi semnalizări de defect în bord la maşini cu rulaje de numai 2-3.000 de kilometri. Deşi maşinile se aflau în garanţie, cei de la Porsche Bucureşti Vest s-au încăpăţânat multă vreme să nu rezolve chestiunea pentru ca apoi să admită că este vorba de o problemă serioasă.

Acum este vorba de transmisie din câte spui. Nu ştiu ce să spun, însă mă gândesc la un lucru simplu. Motorul acesta de 1.4 este probabil cel mai ieftin şi tot probabil şi cel mai slab. Ca să vândă maşini ieftine, constructorii iată că fac rabat la calitate. Să fie acum şi cutia de viteze?

P.S. – Nu vorbim despre motorizările cu 16V şi cele TFSI, TSI de puteri mai mari.