Nu cred că generația noastră va mai prinde o competiție atât de strânsă pe segmentul D. Passat, Mondeo, Insignia, Mazda6, 508, Citroen C5, Avensis și soon-to-be dead Accord.
În segmentul ăsta nu doar că trebuie să vinzi imaginea unei mașini solide ci și fiabilitate, eleganță și versatilitate. E mașina care ține loc de ”limuzină” și cărăuș pentru vacanțele din familie. Ba mai trebuie să consume și puțin. Și dacă se poate când te duci la Casco să primești bani.
Azi vorbim de 508 facelift. Un facelift care vine la puțin timp după lansarea Passat și Mondeo. Poate să țină pasul?
Tehnologic, nu! Dar, asta nu înseamnă că e o mașină rea. A trecut testul fiabilității. La Peugeot încă găsești unele din cele mai bune motoare diesel și 508 e al naibii de confortabil.
Modelul testat de noi are cutie automată. Pe care o recomand mai ales pentru oraș. Nu e la fel de rapidă precum unele modele ale competiției dar e finuță când schimbă. Să o vedem în testul video.
Peugeot 508 are un preț de pornire de 22.000 Euro dar cred că poți să mai negociezi la dealer.
Salut George,
Multumesc pentru review. Poti pune scaun de copil cu ISOFIX si pe scaunul pasagerului din fata sau doar pe cele 2 laterale din spate.
Multumesc,
Alex
Si si.
Cum vine asta cu:
„Trebuie sa stii cum sa deschizi poertbagajul. Trebuie sa cauti LITERA ZERO” ?
Exista litera ZERO?
Nu era o cifra?
(Nu vreau sa par rautacios, chiar nu sunt si va apreciez tot ceea ce faceti, dar apar destul de des asemenea greseli)
Imediat imi vine in minte o faza de mai de mult de la iLikeit cu George cand spunea:
„Avem in fata noastra o ai scandura” si de fapt era vorba de iPad.
Totusi…
Toate cele bune si succese nebanuite!
Ai dreptate! Mulțumim pentru observatie.
Salut, George sa nu uiti de hyundai i40 si kia optima.
Sunt masini ff bune cu vanzari bune in alte tari mai civilizate.
masina cu care ati mers voi este costa aprox. 30 000Euro, pret de lista si sunt mai multe motorizari diesel.
George ai putea sa dezvolti putin ultima parte ,,cred că poți să mai negociezi la dealer”. Poate o sa par naiv acum dar avand in vedere ca nu am cumparat niciodata o masina noua, doar second hand, nu stiam ca poti merge la dealer si sa negociezi. Credeam ca pretul masinii e unul fix. Este o practica comuna? Ma pot duce la orice dealer si sa negociez un pret mai bun cu 2-3000 euro de exemplu? Cam ce ar insemna o negociere de bun simt pt. ambele parti? Ce dealeri sunt mai dispusi pentru negociere? Cei de la VW or fi mai de neclintit decat cei de la Ford de exemplu? Mi-ar placea un articol pe tema asta, daca nu aici poate pe Cavaleria? :D
Depinde de politica lor de preturi. Evident ca orice pret poate cobora. Cateodata cu 100 de euro, alteori cu o mie, doua. Sau poti sa negociezi dotari. Sa primesti gratuit anumite lucruri.
Cand o sa apara reviewul lui bmw i8
În câteva zile.
Cunosc un caz concret în care cumpărătorul a negociat cu reprezentanța prețul unui Passat nou.
Rezultatul: mașina s-a vândut cu 30.000 în loc de 33.000 euro (banu” jos)
Deci se poate.
Dacă doriți, vă pot oferi mai multe detalii.
Cred ca are un motor foarte bun (se spune ca Peugeot face cele mai bune dieseluri), dar, cred ca nu poate bate Mondeo la raportul calitate-pret.
George vorbeai de sistemul START/STOP,eu am un VW Lupo 1.2tdi din 2001 cu sistem START/STOP si 278000km si motorul functioneaza perfect,dar sistemul de injecție este cu pompă injector (PD – Pumpe Duse) nu cu rampă comună (Common rail).
10:45 , ati uitat ceva ?
mai buhnici mai, zero nu e litera, e cifra (minutul 11:14).
Peugeot 508 arata intr-adevar bine. Este un sedan complet. Si arata destul bine. Evident fiecare masina are neajunsuri (nu vorbim aici de cele super premium )Dar cum ziceati si voi este confortabila, suspensiile preiau bine denivelarile. Este de ales dintre un Passat, Peugeot 508 sau Skoda Octavia care are tot motor de VW. Sa ecl mai ieftin Audi, BMW.
george mi ar placea sa le faci teste si dupa ce modelele noi parcurg 70000 100000 km
Salut! Ce parere ai despre Allview A5 Quad?
Doar eu am impresia sau fata seamana cu Passat CC model 09-2010?