Categorii: Auto, Ponturi

O povestioară cu oamenii de la OPEL GTT

Aveti vreun Opel de reparat zilele astea?

Buna ziua,

Numele meu este M. P. si sunt nefericita posesoare a unui automobil Chevrolet Spark care afost implicat in dec. 2007 intr-un usor accident de circulatie. Precizez ca posed asigurare Casco la societatea ASIBAN SA.

Prin urmare, la inceputul anului 2008( mai exact pe 07.01.2008) s-a prezentat sotul meu la service-ul autorizat GTT di Bdul Pallady, pentru efectuarea reparatiei si a fost programat pt reparatie pe data de 19.02.2008 ( deci peste 6 saptamani, contrar celor sustinute in reclama postata pe site-ul lor) cu scuza ca nu se poate mai devreme si cu rugamintea de a veni cu 8 zile inainte pt a face comanda de piese necesare ( era nevoie de schimb de bara, far dreapta fata si bandouri dreapta).

Am respectat termenele impuse si stupoare… pe data de 19.02.2008, prezentandu-ne cu masina pt reparatie ( conf programarii) ni s-a spus ca nu se poate ca nu au oameni, ca sa asteptam ca ne contacteaza ei. Insistand asupra respectarii de catre societatea GTT a programarii facute, ni s-a primit masina insa nici pana astazi 14.03.2008 nu este gata reparatia.

Astazi, 14.03.2008, sotul meu s-a dus din nou la sediul service-ului GTT de ce nu se executa reparatia iar Dl Soare, director al Departamentului service al firmei mai sus amintite, cu o aroganta iesita din comun, i-a spus ca sa fie multumit ca masina e numai de o (1) luna in service… ????

Sa fie oare acesta comportamentul “normal” al unui director de Departament cu grave probleme vis-a vis de clientii care nu au nici o vina ca societatea German Top Trading srl nu –si poate onora obligatiile contractuale ? Ar fi fost corect sa ni se spuna din 07 ianuarie 2008 ca nu ni se poate prelua reparatia si ne adresam astfel altui service agreat de societatea de asigurari.