Sosirea la Transporturi a lui Ludovic Orban a fost un vis împlinit pentru un singur om. Ludovic Orban. Niciodată ministerul nu a avut un şef mai puţin priceput la şoferie şi mai dornic să o demonstreze. Accidentul din decembrie 2007 când a lovit sau nu o tânără în Cotroceni este de acum de notorietate, însă Audi A6 ministerial nu era la prima „boacănă”.
În perioada scurtă de un an şi jumătate cât a gestionat destinele unor compani precum CFR, Tarom sau CFR, Orban a profitat la maximum de avantajele funcţiei. A avut în permanenţă la dispoziţie limuzina de ministru şi alte patru maşini de rezervă plus şoferii necesari. Nu le-a folosit serviciile decât atunci când a avut permisul suspendat. Mi-a povestit cum o dată a fost implicat într-un accident cu o maşină de serviciu iar şoferul său a decedat la impact. De atunci nu a mai acceptat să fie „condus”. El ştie mai bine.
A sărit pe rând din Audi A6 într-un alt Audi A6, apoi într-un VW Passat şi, pe timp de iarnă, într-un Volkswagen Touareg. Companiile din subordinea instituţiei i-au oferit în permanenţă soluţii de deplasare când lovea câte o maşină. Printre cele mai darnice au fost Căile Ferate Române, Autoritatea Rutieră sau Romatsa. Chiar şi companii ca… mai mult pe ProMotor.ro
Uitaţi-vă la el ce faţă de tembel are. Şi, pe deasupra, nici nu ştie să cânte…Numai bine!
Si legatura dine „Transporturi” si soferie care ar fi ? Aceeasi ca legatura dintre tine si limba romana ?
Domnule Buhnici! Ceva subiecte noi, te rugăm, că ne-am cam plictisit…şi dacă se poate şi din domeniul auto… Numai bine!
Nu-mi prea dau seama care este legătura de moment cu Ludovic Orban… Mă aşteptam să găsesc ceva despre Ordonanţa de Urgenţă în discuţie de câteva zile propusă de actualul ministru, dacă subiectul este capitolul Transporturi.
speram la mai bine