VIDEO – BMW M5 – Review cu Buhnicimobilul II. De vânzare pe OLX

BMW M5

Dacă ai venit doar pentru că vrei să cumperi mașina intră direct aici pe OLX. Am ales să o postez acolo dintr-un motiv simplu. Așa se vând acum cel mai repede mașinile. Cică 40 de automobile sunt declarate vândute pe oră pe OLX așa că am pus anunț cu vreo 25 de lei și sper să scot de aproape 8.000 de ori mai mult. Zic că e un raport bun dacă ne iese. Evident că și negociez la un asemenea preț. Contactează-mă acolo cu o ofertă de nerefuzat.

Aici discutăm despre review-ul unei mașini devenită de acum un supercar iconic, de colecție.

E un moment dulce-amar. E timpul să mă despart de cea mai [….] mașină pe care am avut-o vreodată. Puneți în locul punctelor orice atribut i-ați atașa unei amante. Acest BMW M5 este pentru mine genul acela de plăcere vinovată pe care până și soția ta o îndrăgește. Lorena i-a spus „Bestia” deși cu fetele mele la bord am fost întotdeauna blând. Blândețea unei feline sălbatice este însă relativă. Arată ea drăguță și cuminte însă chiar și din joacă îți poate lăsa carouri direct pe piele. Sunt conștient de asta și nu am împins-o niciodată la limită. Nu știu și nu îmi pasă dacă trece de 250kmh. Pe mine m-a interesat întotdeauna cum pleacă de pe loc și cum aleargă.

I-am respectat temperamentul și limitările iar asta m-a ferit de accidente. Puterea exagerată pusă pe roțile din spate ale unei mașini prea grele pentru orice fel de motorsport fac BMW M5 E60 o amenințare letală. Sunt sigur că pe mâna unui șofer fără curs de conducere defensivă, mașina este extrem de periculoasă. Nu doar pentru șofer ci mai ales pentru toți ceilalți din jurul său. Toate comenzile răspund de la cea mai ușoară apăsare. Accelerație, frână, volan. Nu am întâlnit automobil mai precis în preluarea deciziilor șoferului. Volanul transmite orice striație de pe drum. Jantele uriașe și suspensiile tari fac ca mașina să scuture ca una de circuit dacă asta îi ceri. Accelerația este echivalentă cu un buton de teleportare. La cea mai mică atingere scot din motor toată puterea disponibilă iar frânele sunt capabile să lucreze fără scandal oricâte serpentine ai avea pe traseu.

De aici rezultă senzația că alergi în spinarea unui elefant pe steroizi. Diferența este că elefantul nostru se mai și oprește la service unde o să îți ceară la schimb plăcuțe de frână, discuri și anvelope noi în fiecare sezon. Reviziile sunt deasemenea o aventură dublă față de orice știi. Două filtre de aer, două de ulei, 11 litri de ulei la fiecare schimb. Toate cu specificații Motorsport. Și încă nu am vorbit despre taxe, impozite, asigurări. Am făcut un mic calcul și am aflat că pe mine m-a costat utilizarea mașinii 1EURO/km, în condițiile în care nu am mers iarna și nu am avut incidente. Doar costurile de utilizare și reviziile la care am adăugat un ambreiaj nou (un consumabil la această mașină). E cinstit să afle asta orice amator de supercar deși un pasionat știe deja toate acestea.

Și mai am un motiv. Mă apuc de casă iar cu o astfel de hemoragie de cash probabil nu aș termina nici fundația în 2016. Detalii în curând.

Așa cum v-am obișnuit, la final îi facem un test complet și chiar mai mult. Apoi o scoatem la vânzare astfel încât să mai facem fericit/chinuim un nou proprietar. Găsiți anunțul complet cu prețul cerut pe OLX. Insist că doar acolo discutăm despre vânzare. Aici aștept impresiile voastre.

Ultimele articole

Articole recomandate

135 Comments

  1. Marius, nu vreau sa dezvolt subiectul pentru ca ne abatem de la esenta articolului dar sunt atatea prioritati cati oameni pe pamantul asta. Pentru cineva ajuns la o anumita varsta poate fi cel mai important, o casa cum ne place noua romanilor sa zicem „a noastra”, adica un anumit grad de stabilitate.

    Pentru cineva ca George probabil la momentul respectiv un vis, o pasiune care s-a putut fructifica si mai mult de atat o prioritate a fost M5-ul. Prioritatile s-au schimbat asa ca acum o vinde, nu este ceva tipic romanesc sa stai in chirie si sa ai un M5. Ai fi surprins sa vezi cati oameni din italia sau franta stau intr-o chirie de 500 de euro, dar au un BMW seria 7, Audi Q7 sau Range Rover. De ce? Pentru ca au o stabilitate financiara, pe care noi la scara larga nu o avem si pe langa asta sunt mult mai dinamici, daca job-ul lor presupune ca peste doua saptamani sa se mute la 500 de km departare, se muta si nu stau sa vanda apartamente sau case. Decat sa dea o groaza de bani sa cumpere o casa, prefera sa-si cumpere masina dorita si sa le ramana bani pentru vacante sau alte pasiuni personale.

    Probabil tu te referi la categoria aia de snobism romanesc, adica cineva fara mari posibilitati financiare, dar care face cele mai mari sacrificii sa epateze cu ceva care transmit bogatie, bunastare sau clasa.
    Sincer sa fiu nu cred ca George se incadreaza in categoria asta, si mai ales nu cred ca cineva care achizitionaza un M5 se incadreaza aici. Altfel pentru ce ar mai fi siglele „M Performance” care pot fi lipite cu succes pe un 320d de exemplu?

  2. Ciao George , foarte fain modul de ati vinde masina , de acuma incolo fac un mic filmulet si il adaug la anunt :) sigur are sanse mai mari la vanzare .Iti urmaresc toate emisiunile si pot sa spun ca la multe telefoane si masini am avut ceva dubii si am gasit raspunsul urmarind descriile care le pui pe site. la unele am mai intrebat cate una alta dar nu ai raspuns niciodata , sper sa nu fi fost suparat pe intrebariile mele. Ciao numai

  3. Cred ca un pret corect pentru masina ar fi undeva in jur de 25.000 – 27.000, daca e sa judec dupa preturile altor M5 din aceeasi perioada si cu kilometraj similar, dar poate ma insel. Bafta la vanzare si sunt curios cu ce masina vrei sa il schimbi.

  4. Cum prezinti tu cred ca nu e bine….la consumuri si cheltuieli.Eu platesc in Germania 380euro impozit la stat, cam 1 euro pe zi impozit, inmatricularea a fost 100 euro…inspectia tehnica e mica pana in 500euro o data la 2 ani…in 3 luni am facut peste 9000 km si un drum Germania -România. ..nu am investit absolut nimic in ea…de 5 luni si mi-au zus ca trebuie sa schimb uleiu la 30000km….e bine.si in cutie la 60000km daca vreau, completare a zis e bine dar e full in rezervor.Am cumparat in rate roti de iarna…370euro ca patina pe zapada…e masina de servici…merg zilnic medie 70km.senzatii tari tot timpu.e veche e ca 9 ani.Motor de 2.5, 177 căluții frumosi..in 2 secunde ajung la 50km, in maxim 5 secunde sunt la 100km/ora…cu tempomat consum la 100km / ora consum 6l disel maxim 6litri.Am dat la un prieten masina si mergea cu 120km prin sate chiar si mai mult…si in sate lua curbele cu viteza nu derapa, demara de la 20..la 80 in 3,4 secunde si asta prin sate si pe drumuri nationale cu peste 150km …si zicea asta nu e masina de mers normal..pe autobanda am mers cu 220km, mie mi-e frica sa merg cu 240km ca nu stiu sa merg cu ea si senzatia e ca numai linie continua e intre benzi…incepi sa numai deosebesti marginea benzilor normal decat ce vezi in fata….in panta ajunge la 100km f usor si nu auzi motoru ca e suprasolicitat…cea ce nu e normal…

  5. George, salut. vreau sa iti spun 2 lucruri pe care pe tine poate te vor face sa te simti jignit sau iritat.
    1. acest review nu este reusit (multe din lucrurile spuse de tine sunt gresite). iar parerea mea, ca si fost posesor de MPower, sunt lucruri care teau dezamagit schimband acele piese spuse de tine, tin sa fac o mica paranteza „la orce masina, condusa intrun stil sportiv trebuiesc schimbate acele piese mai repede fata de garantia data de producator” ambreaj , frane, gume, uleiuri (aceste lucruri se schimba in functie de greutatea piciorului”
    2. daca aceasta masina este a ta, si ceea ce ai afirmat este cu adevarat in tine! eu sunt primul de din aceste comenturi care o sa te informeze, vei intelege greseala facuta, dupa ce o vei face (vei pretuii ceva dupa ce ai pierdut)
    Aceasta masina, iti intra in suflet mai rau ca o femeie! inainte de a o face, de a o vinde, gandestete bine!

    cat pentru toate fetele de aici , comentariile despre masini, va rog nu va dati pareri ca tot romanul cultivat pe internet.

    pentru ala cu Dodge Charger hellcat , de hurricane ai auzit vreo data?

    George cand a facut o afirmatie, a stiut ceva, a auzit el ceva, si da, este unu din cele mai puternice sedane facute pana acum, si unu din cele mai manevrabile.

    George , eu iti pot spune sincer nu cred ca o vedeta, din Romania duce lipsa a 30k euro, daca in tine simti o pasiune, si vrei sa faci ceva, fao cum trebuie, mai multe informatii gasesti pe http://www.gpower.de. Este un site pe care poti gasii informatii, si daca ai sustinerea Financiara necesara, poti sa il prinzi pe dumnezeu de un picior! sper sa ma intelegi, de obicei nu comentez nu scriu pe forumuri , siteuri

    Cu drag Claudiu, fost posesor de E36 M3 3.2 Coupe Turbo.

  6. Haha incredibil, de la începutul anului intenționez să cumpăr un e60 (pentru oameni, deci nu M ) și chiar îmi spuneam „ce bine ar fi dacă ar face Buhnici review-uri și la mașini mai vechi”.
    (E foarte greu să găsești o configurație potrivită de culori interior/exterior la mașina asta încăt să nu fi confundat cu „minoritatea” de oameni care o conduc in România)
    Mersi! Baftă!

  7. Salutare George,

    Mi-a placut review-ul cu M5…pacat ca nu ai condus un seria 5 E60 „normal” :). Majoritatea optiunilor pe care le-ai enumerat le puteai comanda si pentru seria normala inca din 2003-2004 :) (Bluetooth, pilot automat, cadran color etc.). Toate cele bune si continue tot asa.

    George

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.