VIDEO – BMW M5 – Review cu Buhnicimobilul II. De vânzare pe OLX

BMW M5

Dacă ai venit doar pentru că vrei să cumperi mașina intră direct aici pe OLX. Am ales să o postez acolo dintr-un motiv simplu. Așa se vând acum cel mai repede mașinile. Cică 40 de automobile sunt declarate vândute pe oră pe OLX așa că am pus anunț cu vreo 25 de lei și sper să scot de aproape 8.000 de ori mai mult. Zic că e un raport bun dacă ne iese. Evident că și negociez la un asemenea preț. Contactează-mă acolo cu o ofertă de nerefuzat.

Aici discutăm despre review-ul unei mașini devenită de acum un supercar iconic, de colecție.

E un moment dulce-amar. E timpul să mă despart de cea mai [….] mașină pe care am avut-o vreodată. Puneți în locul punctelor orice atribut i-ați atașa unei amante. Acest BMW M5 este pentru mine genul acela de plăcere vinovată pe care până și soția ta o îndrăgește. Lorena i-a spus „Bestia” deși cu fetele mele la bord am fost întotdeauna blând. Blândețea unei feline sălbatice este însă relativă. Arată ea drăguță și cuminte însă chiar și din joacă îți poate lăsa carouri direct pe piele. Sunt conștient de asta și nu am împins-o niciodată la limită. Nu știu și nu îmi pasă dacă trece de 250kmh. Pe mine m-a interesat întotdeauna cum pleacă de pe loc și cum aleargă.

I-am respectat temperamentul și limitările iar asta m-a ferit de accidente. Puterea exagerată pusă pe roțile din spate ale unei mașini prea grele pentru orice fel de motorsport fac BMW M5 E60 o amenințare letală. Sunt sigur că pe mâna unui șofer fără curs de conducere defensivă, mașina este extrem de periculoasă. Nu doar pentru șofer ci mai ales pentru toți ceilalți din jurul său. Toate comenzile răspund de la cea mai ușoară apăsare. Accelerație, frână, volan. Nu am întâlnit automobil mai precis în preluarea deciziilor șoferului. Volanul transmite orice striație de pe drum. Jantele uriașe și suspensiile tari fac ca mașina să scuture ca una de circuit dacă asta îi ceri. Accelerația este echivalentă cu un buton de teleportare. La cea mai mică atingere scot din motor toată puterea disponibilă iar frânele sunt capabile să lucreze fără scandal oricâte serpentine ai avea pe traseu.

De aici rezultă senzația că alergi în spinarea unui elefant pe steroizi. Diferența este că elefantul nostru se mai și oprește la service unde o să îți ceară la schimb plăcuțe de frână, discuri și anvelope noi în fiecare sezon. Reviziile sunt deasemenea o aventură dublă față de orice știi. Două filtre de aer, două de ulei, 11 litri de ulei la fiecare schimb. Toate cu specificații Motorsport. Și încă nu am vorbit despre taxe, impozite, asigurări. Am făcut un mic calcul și am aflat că pe mine m-a costat utilizarea mașinii 1EURO/km, în condițiile în care nu am mers iarna și nu am avut incidente. Doar costurile de utilizare și reviziile la care am adăugat un ambreiaj nou (un consumabil la această mașină). E cinstit să afle asta orice amator de supercar deși un pasionat știe deja toate acestea.

Și mai am un motiv. Mă apuc de casă iar cu o astfel de hemoragie de cash probabil nu aș termina nici fundația în 2016. Detalii în curând.

Așa cum v-am obișnuit, la final îi facem un test complet și chiar mai mult. Apoi o scoatem la vânzare astfel încât să mai facem fericit/chinuim un nou proprietar. Găsiți anunțul complet cu prețul cerut pe OLX. Insist că doar acolo discutăm despre vânzare. Aici aștept impresiile voastre.

Ultimele articole

Articole recomandate

135 Comments

  1. Masina asta face cel mult 15.000 euro, are 10 ani… in 2006 mi-am luat de nou un Mercedes C220 full, am.bifat tot pe el, factura a fost 38.900 euro, l-am dat in Mai 2015 cu 8600 euro, atat mergea piața, am.tot.incercat cu 10.500, 10.000, 9500, degeaba. Iar masina avea 96.500 km, impecabila tehnic si estetic, am.garaj incalzit, nu a stat vreo zi.in ploaie sau zapada. Deci am.luat cca 25% din valoarea ei, un lucru normal dupa 10 ani.
    Am.mai.vandut un fiat doblo cargo, luat cu 13.400 in 2008, iar dupa 7 ani am luat 4000, deci cu 30% din valoarea de achiziție am fost chiar norocos.
    M5-ul asta nou probabil a costat 90.000-100.000, nu am idee, poti luat maximum 20.000 daca gasesti vreun pasionat disperat. Cine mai.merge in ziua de azi cu 1 euro / km??

  2. Cum poate sa spuna domnul „pilot” ca m5’ul este cel mai rapid sedan din lume cand e63 amg distruge m5’ul din orice punct de vedere….nu exista bmw m care sa poate bata un amg…sa fim serioisi.

  3. Masina de 10 ani dar areata beton ca una din 2016. Din toate punctele de vedere. Si nu sunt modest cand spun asta. de prin 2003 BMW, AUDI Mercedes si-au schimabt infatisarea foarte mult.

  4. Salut George,
    Desi calitatea mea de consumator de informatie oferita gratis de blogul tau nu-mi da dreptul sa te judec totusi am sa o fac din calitatea de fan,admirator.etc.,pentru ca-mi doresc enorm sa nu ma dezamagesti.Este primul review in care ai momente in care nu te recunosc,expresii repetate,uneori dai senzatia ca ti-ai pierdut vorbele,nu te simti conffortabil si se simte,am impresia ca nu ti-ai dorit sa faci acest review si totusi l-ai facut,mai cred ca in sinea ta ai presupus ca nu va fi bine primit de cititori si dintr-un motiv care-mi scapa ai continuat.Ba chiar ai adus un expert Bmw care sa ma convinga dar efectul a fost contrar.Reclama la OLX din film o inteleg,blogul din asta traieste,din reclama dar OLX-BMW M5-George Buhnici nu suna bine,pentru mine,ca si cum ma inviti la Shaormeria din colt sa mancam o vita Kobe.Faptul ca vrei sa vinzi inca un BMW facand un review este ok,normal,de inteles dar important este cu ce raman dupa un astfel de review.
    Desi sunt constient ca eu,ca cititor,alaturi de cei peste 100000 pe care ii ai (numai tu sti cu cata munca si efort i-ai strans)suntem priviti ca o masa de consum(in definitiv blogul este o afacere si asa trebuie sa fie) inca nu ma simt tratat astfel,blogul tau este printre puttinele locuri unde nu ma simt asta desi asta sunt,in momentul in care o voi simtii vei pierde fanul din mine.Poate nu m-am facut prea bine inteles dar,te rog George,continua „sa ma minti frumos”.

    • Încerc să înțeleg cu ce te-am supărat. Hai să vedem. OLX a plătit mențiunea unde vând mașina dar eu am ales să pun mașina în vânzare la ei. Review-ul e făcut în 3 etape și l-am amânat de mai multe ori. Poate de asta nu pare legat ca unul obișnuit. Dar este sincer și obiectiv. Nu mi-am propus să mint ca să aduc publicitate. Nu am făcut asta până acum.

  5. Nu am nimic impotriva acestei prezentari, chiar foarte resuita in compania lui Caludiu David. Din felul cum a fost facuta prezentarea (adica reclama pentru vanzare) nu-mi inspira incredere. George, ca sa fim fair play mai bine ne lamuresti si pe noi a cui este masina in acte?

  6. George,George…m-ai dezamagit. Nu stiam ca detii un M5. Tipic romanesc. Stam la bloc(eventual in chirie) si ne plimbam cu o masina care cere casa cu servitori.
    Cand ai un M5 nu trebuie sa stii cat costa revizia lui. Contabilul tau,de obicei ar trebuie sa stie.

  7. Salut, De mult imi doream/asteptam sa vad un asemeana review la tine, ceva special, istoric… BMW M5 cod caroserie E60, superb. „BMW M5 nu este o masina, BMW M5 este o placere”.

  8. Deci pe la minut 30 nu am mai putut sa mă uit și sincer am dat pe final când mai erau 2 minute. Nu am mai putut de oftica (nu în sensul rau). E o mașină excepțională. Mașină pe care într o zi o sa o am. Felicitări!

  9. Hmmm, se poate! Voi sunteti dovada ca BMW nu este o marca condusa doar de baieti in slapi, cu folie ieftina aplicata, ce asculta manele si alimenteaza de 30 de lei.
    La prezentarea voastra ar trebui sa se uite toti cei pasionati de BMW, o marca cu o traditie fascinanta. Masina asta nu este facuta pentru liniute prin oras, nici pe departe.
    Concluzia este, vrei BMW, atunci respecta aceats amasina. Nu ti-o permiti, atunci nu o cumpara. S-ar putea sa regreti atunci cand de fapt iti permiti cel mul tun Logan, dar pentru a-ti impresiona prietenii saraci la minte, l afel ca si tine, de altfel, iti cumperi BMW.
    Foarte frumoasa prezentarea masinii. Felicitari!

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.