VIDEO KIA Sorento – SUV-ul aproape premium la discount permanent

Dacă acum câţiva ani mi-ar fi spus cineva că vrea să-şi cumpere o Kia sau Hyundai, i-aş fi râs în nas cu lacrimi şi n-aş mai fi dat ochii cu el niciodată.

Acum, mai că l-aş felicita. Ambele brand-uri coreene, Hyundai şi Kia fac acum maşini la standarde europene cu preţuri acceptabile. Şi chiar dacă 40 de mii de euro ti se par mulţi pentru o maşină nouă, hai să-ţi spun mai multe despre SUV-ul amiral al coreenilor.

Piele, cutie automată, motor puternic cu consum mic şi multă gadgetăreală la interior. E confortabilă şi plăcută la drum lung. Plus că poţi să faci şi grătare prin locuri exotice mult în interiorul lanţului Carpaţi (deşi nu e tocmai civilizat).

Kia Sorento are însă un mare minus. Logo-ul. Multă motorină vom arde până când noi, românii, vom vedea cu alţi ochi Kia şi Hyundai. Tu cum îl vezi? Ce te-ar putea convinge să alegi unul?

Ultimele articole

Articole recomandate

54 Comments

  1. Salut domnule buhnici, foarte frumos testul, daca ati adus vorba de Volvo vreau sa va intreb daca ati putea testa un Volvo s80, sau daca nu sa-mi spuneti parerea dumneavoastra despre ea, va rog mult.
    Va multumesc, mult succes in continuare! ……si chiae e frumos ca testele dumneavoastra sunt gratis!!!

  2. Frumoasa masina , daca as avea banii, as cumpara-o mai mult ca sigur, dar exista si un dar si ma refer la motoarele de 2.2 Diesel care nu se omoara cu fiabilitatea, si cred ca e acelasi motor care e si pe Santa FE.

  3. La Share pe Facebook în loc de site sau subiect apare banerul de la eMag – pentru că nu ai în articol vreo altă poză.
    E oarecum aiurea să vorbesc de Kia pe wall la mine și să apară eMag în poză. Adaugă și o imagine, măcar pe viitor.

  4. Eu n-aş cumăra aşa ceva din cauza motorului cu 0,2 cmc mai mare decât ar fi necesar şi din cauza devalorizării foarte rapide. Designul e american style, Santa Fe e mult peste la acest capitol.
    Abia aştept Golful 7 mult promis!

  5. Cred ca imaginea la masina aceasta e cea care o face sa nu se vanda… si mai ales designul american. In rest, nu prea ai ce comenta… Facuta cu bun-simt, utila si foarte mult pe gustul romanilor, mai ales al domnisoarelor, fane de SUV-uri si de masini mari cu vizibilitate. Bun review, felicitari George!

  6. Foarte frumos testul !@Felicitari.

    George Buhnici, cat despre inovatiile tehnologice asa este nu sunt facute de constructori. De exemplu cum sistemul ” Night Vision ” care este disponibil numai pe masinile Premium in ziua de azi a aparut prima data la armata americana pe avioanele de vanatoare. Ideea este ca la fel ca orice tehnologie, Night Vision a avut si ea durerile facerii dar pe urma s-a dezvoltat treptat treptat pana a devenit accesibila si ” muritorilor ” de rand. Jucatiile pe care le are armata americana in ziua de azi tin de domeniul SF. Dupa ce vor trece de stadiul asta, vom primi si noi ce au astazi si tot asa. Cam asta e mersul lucrurilor a unor astfel de tehnologii.

    Sunt doua tipuri de NVD (dispozitive de vedere pe timp de noapte) active si pasive, fiecare cu avantajele si dezavantajele lor. In industria auto, Cadillac a fost primul in 2000 care a avut un sistem activ pe masina cu vizionare pe parbriz dezvoltat impreuna cu Raytheon, unul din cei mai mari furnizori de echipamente militare din lume. A urmat Lexus (2002) si Honda (2004) pe Legend. In 2005 ambii Mercedes (sistem activ) si BMW (sistem pasiv) introduc primii sistemele integrate in bordul masinii.

  7. buna george.
    Sunt de acord cu tine ca Hyunday si Kia au inceput sa faca masini la standarde europene (fata de ce faceau acum cativa ani), dar sa spunem ca 40 de mii de euro e un pret acceptabil pt Sorento (cu discountul de rabla inclus) e cam…. tras de par. 40000 de euro, sunt o gramada de bani. Pe care daca eu i-as avea, nu cred ca i-as da pe o Kia. Sigur, pentru firme care cumpara flote insemnate numeric, Kia si Hyunday pot oferi o solutie, de la 40 de mii iti permiti discount mare daca vrea cineva vreo 10 bucati pe foamea asta.
    Ca informare, la absoluta intamplare, doi concurenti directi, sunt cu 2000 euro (Toyota RAV 4 Luxury AT – 38000 Euro) sau chiar 8000 euro (Ford Kuga Titanium 4×4 AT – 31900 Euro (plus vreo 3000 de euro in dotari gratuite) mai ieftini. La 45000 deja iei Q5 extradotat cu motorul de 2l euro 6.
    Azi miine o sa ajunga o Kia sa coste cat un G Klasse, ce naiba…
    Pe langa faptul ca pt 200 cmc in plus fata de motoarele de 2l ale concurentei, platesti impozite, mai nou cred ca si accize si RCA / CASCO in plus semnificativ ca diferenta intr-un an. Evident, cine are 40 de mii de euroi de dat pe asa ceva, nu se uita la diferentele astea. Dar trebuie sa fie mare fan Kia, altfel nu imi explic.
    In rest de abia astept sa te mai citesc cu noutatile din sfera auto si tehnologie…
    Spor!
    Andrei

  8. Parerea mea,arata mai bine Santa Fe e mai aspectuos si la exterior si la interior.Motorul de 2.0 consuma 7.0 las suta si iti spun ca e foarte fiabila.Despre Kia nu stiu daca e mai fiabila de atat sau nu,dar ambele se devalorizeaza.La Santa Fe iti amortizezi la sigur investitia.

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.