Am tot visat că o să câștig la Loto. Din păcate nici Dumnezeu și nici softul de aranjat bilelele nu mi-au sărit în ajutor. Deja aveam planul în minte. Aș fi dat buzna la câțiva dealeri de mașini.
1. BMW pentru 335i M Performance
2. Ford pentru Focus RS
3. Din nou la BMW pentru 650i
4. Renault Clio Gordini Renault Sport
Nu m-aș arunca în flăcări pentru un Ferrari, Lamborghini sau cine știe ce bestie mâncătoare de impozite. Oricare dintre cele de mai sus m-ar face fericit. Din nou și din nou. Femeile perfecte, fără fițe. Plătești gazul, uleiul, filtrele și anvelopele la timp iar ele nu vor spune niciodată: ”Mă doare capul, am o migrenă!” Deși am impresiă că există și astfel de femei…
De menționat că la această filmare mi s-a furat trepiedul. Cost colateral. Pesemne paznicului din Herăstrău i-a plăcut prea mult…
Dacă ți-a plăcut testul, dă-i un like, tweet, +1.
Seat Leon este urmatorul pe site. Mulțumesc pentru aprecieri.
Grand Scenic are o problemă. Mi s-a furat camera cu care îl filmasem. Va trebui să îl mai cer într-o zi să îl filmez din nou.
Ce motorizare va fi Leon-ul din test?
@Aaron – 1.2 TSI, e deja live – https://buhnici.ro/?p=7053
salutare d-le buhnici! inca un bravo pentru munca depusa! de data aceasta insa nu prea imi place masina. nu-i chiar o frumusete. spoilerul si masca fata nu prea se potrivesc iar in interior se puteau pune pe bord si pe usi cateva insertii de carbon sau niste aluminiu. cred ca francezii s-au axat mai mult pe partea de motor si dinamica unde masina castiga detasat in fata multor alti concurenti. este o masina pentru pasionati si pentru colectionari. mi-e imi place mai mult twingo rs. astept urmatorul test. numai bine!
@olteanu – ai perfectă dreptate
Gordini a fost prima mea masina si era … masina. Eu plecam inaintea Daciei de la stop , cu acel Gordini care era si sh. A fost masina care nu a suferit nici pe drumuri de tara, nici prin noroaiele de langa baltile cu peste (proapat). Nu stiu cum se comporta aceasta noua masina, dar ar trebui sa merite alaturarea de de o masina cum a fost Gordini.
@Vasile – mulțumesc Vasile. Mai spune-ne câți cai avea, ce viteză făcea, consum.
Vezi ca ai o pata pe obiectiv…se vede cand filmezi masina. Sunt chiar 2 pete.
Deschid Youtube. Buhnici – Clio RS Gordini. Play imediat.
Privesc testul. Hmmm… Doar atat?!!! (nu ma refer la test in sine)
@ciudatu – nu avem Nurburgring lângă București. Merita un test pe circuit.
Super review! Imi poti spune cum se numeste melodia de la 0:0 pana la 0:38?
O masina interesanta; insa daca cu interiorul „logan style” si cu zgomotul poate m-as obisnui, n-as putea trece peste senzatia de cutie de chibrituri (venind din segmentul d).
@Stefan – e mai spațios decât pare.
E cam la acelasi pret la care era si civicul type R pe care l-ai avut. Care ti-a plalcut mai mult?
@mihai – TypeR
Da dar de la opel : un corsa opc 1.6 211cp sau noul gtc,cand?
@adzzz, mai exact la ce matura pe jos Clio RS cu Golf GTi? Nu ma intelege gresit, Clio RS e o legenda, la performante intr-adevar bate Fabia vRS si Polo GTi, dar ca pachet – ca daily drive, Renault nu ofera cea mai buna solutie. Masinuta din review e mai degraba track-car.
@MikeOnline!
Sunt perfect de acord cu tine…. eu nu am spus ca este best all-rounder…. pt ca sunt constient ca nu este si nici nu a fost gandit asa :) normal ca intr’un golf GTI ambianta este net superioara defapt nici nu exista termen de comaparatie…. eu ma refer strict la performante… atat :) Si in polo e mult mai frumos decat in clio… dar eu daca as avea 23k sa dau pe masinuta asta cu siguranta ar mai exista o masina pe langa ea… eventual un break :)
Nici nu ar trebuii sa vorbesti in engleza George…. cred ca subtitrarile ar fi suficiente si ai avea super succes :)
„Buna rau” masinuta asta.Mie mi se potriveste perfect.Imi place tot la ea.Mai putin ca e Renault si nu ca m-ar deranja brand-ul dar service-ul la masinile Renault in Romania este jenant.Ca sa nu mai zic de manopera.
Keep up the good work George.
VW Golf GTI din acelasi an (2010) este o masina putin mai mare decât Renault Clio 3 RS Gordini care intra la categoria de citadine, pe când VW GTI este considerata o masina din clasa compacta, chiar si invarianta cu trei usi. In plus, motorul de 2 l benzina de pe VW GTI este dotat de un TURBO, are un cuplu superior fata de Renault Gordini (280 Nm contra 210 Nm) si 11 CP in plus … VW Gti este mai greu cu 114 kg si mai lung cu 18 cm decât Renault RS.