VIDEO – Renaul Clio RS Gordini – amanta perfectă!

Am tot visat că o să câștig la Loto. Din păcate nici Dumnezeu și nici softul de aranjat bilelele nu mi-au sărit în ajutor. Deja aveam planul în minte. Aș fi dat buzna la câțiva dealeri de mașini.

1. BMW pentru 335i M Performance

2. Ford pentru Focus RS

3. Din nou la BMW pentru 650i

4. Renault Clio Gordini Renault Sport

Nu m-aș arunca în flăcări pentru un Ferrari, Lamborghini sau cine știe ce bestie mâncătoare de impozite. Oricare dintre cele de mai sus m-ar face fericit. Din nou și din nou. Femeile perfecte, fără fițe. Plătești gazul, uleiul, filtrele și anvelopele la timp iar ele nu vor spune niciodată: ”Mă doare capul, am o migrenă!” Deși am impresiă că există și astfel de femei…

De menționat că la această filmare mi s-a furat trepiedul. Cost colateral. Pesemne paznicului din Herăstrău i-a plăcut prea mult…
Dacă ți-a plăcut testul, dă-i un like, tweet, +1.

Ultimele articole

Articole recomandate

52 Comments

  1. Frumos review.

    Un 335i M peformance ajunge la pret aproape cat un M3 E92? D c nu M3 si 335i? M3 e mult mai incitant din punct d vedere dinamic si auditiv. La nivelul de pret nici nu cred ca mai conteaza dif de impozit de vreo 1000 euro pe an.

    M-am suit si eu intr-un Gordini ca cel din review-ul tau si mi-a placut f mult. Clio RS mi se pare una din cele mai bune masini ca perf/pret pt a fi inchiriate la Nurburgring. Cu vreo 130 euro poti inchiria unul pt o tura, inclusiv benzina + biletul de acces. Chiar daca e tractiune fata, e f distractiva.

    P.S. Cand ai masini puternice la dispozitie incearca sa faci review-urile in afara Bucuresti-ului.

  2. George……Felicitari!Inca odata ai dat dovada de multa intelepciune,facand teste cu diferite marci de autoturisme.Mi-a placut testul,si sper ca vei testa si noul Renault Clio 4 sau Toyota GT86.

  3. 1. Schimbatorul nu are ciorap, are husa.
    2. Poate vorbesti cu cel care editeaza sa nu mai lase 10minute alea la sfarsitul fiecarui video.
    3. Masina pare interesanta dar nu as mai cumpara vreodata Renault :)

  4. Era si in topul meu dupa loterie….

    Doar ca in varianta pre-facelift, galben(renault f1) si cu scaune recaro.

    Nu e masina de colectie pentru ca acum in 2012 Gordini nu inseamna decat b@sini menite sa scoata un ban in plus de la client.

    Avand in vedere ca prin 2010 varianta fara facelift ajunsese undeva pe la 16.000 euro e revoltator sa dai 23.000 de euro pentru o masina tehnic vorbind identica.

    Imi place foarte mult lampa de pe plafon identica cu cea de pe logan.

    UN sh se invarte in jurul sumei de 9500 de euro

  5. Ideea din spatele unui motor aspirat e placerea in utilizare. Dar comparativ cu un motor turbo are dezavantaje numeroase. Consumul, faptul ca un motor turbo ofera putere pe o plaja de turatie mai accesibila. Din pacate au ramas putine masini sport aspirate. Viitorul Clio RS am inteles ca v-a folosii tot un motor turbo.

    Si pana la urma e de inteles, din moment ce masinile tind sa fie mai mari, mai grele, cu toate ca mai apare cate o exceptie.

  6. Nici ca se putea un cadou asa ca dupa rezultatele de la BAC. Un adevarat hot hatch acest Clio RS. Foarte aratos, putin spartan la interior dar exteriorul si in primul rand motorul cred eu ca este tot ceea ce conteaza la aceasta masina. O masina pe care merita sa o cumperi sa o folosesti la adevaratul ei potential, o masina de duminica atunci cand te asezi la casa ta dar totusi mai ai nevoie de putina adrenalina.

  7. astept review seat leon sau skoda superb. @mihai saabkyle04 nu prea face si test drive asa ca pentru domnul Buhnici tot respectul. Sa ne traiesti maestre.

  8. Salut George. Iti urmaresc de ceva timp blogul si sunt foarte multumit de majoritatea review-urilor pe care le faci! Insa de acesta sincer sa fiu nu sunt prea multumit. Si asta din cauza faptului ca din punctul meu de vedere nu ai fost chiar la subiect fata de spre exemplu review-ul de la 335 :) Fiind un fan Renault Sport ma dezamageste faptul ca nu ai punctat la capitolul performante.. Acest clio nu este un vw polo gti sau o skoda fabia vrs… acesta este un pur sange si mi se parea ok de mentionat ca nu are rival in categoria lui si chiar matura pe jos si cu unele din categoria superioara gen VW GTI…. Cand cumperi un RenaultSpot vrei sa pilotezi si nu sa conduci:) pt asta a fost facuta si nu pentru confort. Toata revieuw-rile pe care le-am citit sau vazut pe net ridicau in slavi pana la extaz aceasta masina si probabil acesta este motivul pt care nu am rezonat cu review-ul tau. Si sincer .. cand dai 23 K pe o astfel de masina… sigur mai alta in parcare daca nu in garaj pentru drumuri lungi si confort:) Clio este un HULIGAN mai mic doar decat MEGANE RS :D

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.