Pentru Tesla. Pentru că priza originală este cea mai bună, atât pentru mașini cât și pentru telefoane. Cum spun de fiecare dată: ”folosește cu încredere cablul și încărcătorul original din pachet”. Ei bine, la Tesla doar cablul vine în pachet, priza trebuie să o cumperi separat. Atenție, este o diferență între priză și stația de încărcare, pe cea din urmă o aveam deja. Nu îmi va încărca mașina la viteza maximă posibilă, însă chiar nu am nevoie. Acasă o voi încărca pe cât posibil din panourile fotovoltaice sau noaptea, și nu mă grăbesc nicăieri.
Dacă ne urmăriți de ceva vreme, probabil că știți de ultima pățanie cu o mașină electrică la mine în curte. Model X-ul pur și simplu a înghețat atunci când nu i-a plăcut priza de încărcare folosită de noi. S-a dovedit a fi o siguranță care ”s-a sudat” la un amperaj mai mic decât trebuie și de aceea mașina a refuzat să mai încarce. Și să pornească. Nu vreau să am aceleași surprize cu Model 3, mai ales că este singura mea mașină, și am ales să folosesc ”încărcătorul original”. Avantajele sunt că funcționează, chiar la capacitate maximă. Pot încărca acum mașina cu maximum 16A cât îmi permite stația și în vreo 6 ore pot să o duc de la 0 la 100%. Chiar mai repede pentru că am decis să nu o încarc complet ci până la 90%.
Apropo, nu uita să te înscrii la GIVEAWAY-ul de 800.000 de abonați, aici: GIVEAWAY 800.00 ABONAȚI. Asta dacă vrei un Samsung Galaxy S10 nou nouț.
Salut. Ma numesc Alexandru si locuiesc in Republica Moldova orasul Chisinau, sunt foarte cointeresat in utilizarea surselor de energie alternativa. As vrea un parteneriat cu furnizorii vostri sau cu voi in deschiderea unui showroom de vinzari la noi. Daca va apare interesant acest lucru putem discuta pe email sau venim in Bucuresti.
Daca nu e secret puteti sa-mi dati pretul la un astfel de sistem instalat la „casabuhnici” (pretul de piata). Astept raspuns la mesajul meu. Cu asteptari intr-o colaborare ulterioara.
Am văzut pe site-ul celor de la Tesla ca la varianta cu un motor autonomia este de 350 de km. În aceste condiții, autonomia ei reală în oraș ajunge la 300 de km?
Ce recomanzi pentru un Leaf 2019.
Mașina din păcate nu are nici un producător recomandat pentru un wall box :(
Merci
Ma asteptam sa gasesc ceva discutii aprinse pe aici! Felicitari pentru realizare si sa le stapanesti sanatos ( masina si chargerul ).
Spune-mi te rog, pentru un Nissan Leaf generatia actuala este ok acest incarcator ?
Am observat ca pretul de achizitie este de doar 500 € + montaj, cea ce il face cel mai ieftin din piata ….
Salut,
Ce fel de cablu ai folosit, de la contor la wallbox.
Mulțumesc.
https://www.tesla.com/en_GB/powerwall
Ideal are fi sa ai si o baterie care se poate incarca ziua de la panelele solar e si energia sa fie folosita noaptea.
Uite aici ceva, si daca cautati umpic pe germania o sa gasiti mai multe ca aceasta. Aceasta e o masina pentru romania. E numa 15900 euro pentru 100 de km… Cu placere, mam saturat sa aud de companiile mari care fura la drumul mare si nu vor sa face productie ca sa se scape de stocurile stupid de mari de motoare din depozite sau io stiu rezervoare sau furtune care depasesc imaginatia la cate depozite pline sunt in lume!
Super toate articolele le urmăresc și la TV
Va multumesc
Sărbători fericite
Paște fericit