Nu, nu e Seria 5 GT pentru săraci deși poate poate fi o variantă interesantă pentru un prinț sărăcit, fără țară și fără moștenire. Noroc că nu avem noi din ăștia. Sau poate pentru un chinez care a dat de bani. La măsurile lui de haine, BMW Seria 3 GT este o mașină mare. Pentru noi, europenii nu este însă nici mare, nici mică. Este tocmai… potrivită. Cel puțin așa văd eu o mașină care la prima vedere poate părea o struțo-cămilă dar reușește să fie cu brio un 4-în-1 super reușit. Din ce tipuri de caroseii își trage ADN-ul, afli din review-ul meu video de mai jos.
BMW România a promis că vom avea și o versiune de teste deși nici ei nu speră serios să vândă foarte multe într-o țară obsedată de silueta business de sedan. Așadar, puțină răbdare.
” This video is private ”
incerci sa ne amagesti :))
@jero @ciufutozaurus – stați 2 minute
georgicaaa, ‘elp, filmul e privat!
….3 minute…4 minute….am baleeeeeeeeee :))))….astept,astept…
53%….
Mi-am dat seama că repet problema de sunet de la HTC One. Acum sunetul e pe două canale și se va auzi bine.
Processing! Hai YouTube….!!!!
Incredibil de lent merge azi procesarea pe YouTube. Scuzele mele pentru întârzierea clipului.
nu mergeee :( ,,This video is unavailable „
still waiting !!
chiar daca trebuie sa mai stau o ora in asteptare ,tot am sa stau :D
F I N A L L Y ! ! ! În scurt timp va fi și Full HD. Dacă există doritori, am și o variantă 3D.
felicitari george . masina arata incredibil sg lucru care l-as avea de comentat ar fi acea dezchizatura la scaunele spate pt skiuri etc .felicitari pt munca depusa . Pace
Am vazut prezentarea „statica” a masinii…si sunt in cpntinuare uimit de cei de la BMW. Astept cu nerabdare sa te dai la ea in weekend sa ne mai spui si noua cum e. Alta chestie cu care sunt de acord cu tine este ca intradevar…cam toti romanii se feresc de touring (break)…eu nu ma numar printre ei…dar deh…gusturile nu se discuta.
Pentru cine doreste BMW cu ceva caracter practic in plus, e perfecta. Din pacate lumea nu aprecieaza utilitatea hayonului. Detin o masina cu acelasi tip de hayon si mi-ar fi foarte greu sa revin la sistemul „uzual” de pe sedan-uri. E foarte facila incarcarea si descarcarea unei masini cu hayon mai ales cand e plin si vrei sa scoti obiectul cel mai din fund, de langa bancheta.
Vorbeste si tu cu cameramanul dinainte sa stie despre ce elemente etc. vei discuta si le vei arata pentru ca le cam pierde. :) Ori s-a indragostit camera de tine. :)
George, singurul lucru care nu-mi place la tine e ca nu ai mai mult timp liber sa faci cat mai multe review-uri :))
Interesant :)
Dar gandeste-te si la muritorii de rand ;) si urca te rugam si filmuletul cu Octavia III ca sunt foarte curios ce pareri ai acolo.
Mai multă comunicare între tine și cameraman, prezentai scaunele cu suportul lateral, și noi te vedeam tot pe tine, suport ba! Sunt mai multe faze, în care noi vedem „naratorul”, în loc să vedem detaliile menționate de el. Asta ca o sugestie. Sunetul, este îmbunătățit, nu mai este pe un singur canal, this is a plus. Mașina va fi o senzație și sunt convins că vor fi mulți cumpărători. O mașină de familiști practici, mai ales, că vor exista variante cu xdrive. Dacă ar fi să prezic o comparație de vânzări, cred că boom-ul va fi comparabil cu al lui Porsche Cayenne, părerea mea. Două întrebări…ce cameră folosiți pentru filmare și dacă folosiți un sistem de stabilizare pe bază de giroscop pentru ea. Thanks in advance !
masina asta seamana cu un mercedes benz gl320 cdi deoarece are camera pe spate portbagajul se deschide automat dar are cutie automata
@lupu victor – din acest punct de vedere, poate da. Dar sigur nu este din aceeași glasă. Comparăm cireșe cu piersici…
Bmw parca mai deschide un drum intr-o nisa cu acest model.cred ca e love it or hate it. Intr-adevar se va deprecia mai repede.probabil ca e masina buna de luat sh din Germania in 2-3 ani.