Niciodată Aveo

Salut.
Daca nu esti deja plictisit de astfel de intrebari…
Un prieten bun vinde un Aveo cumparat de el in iunie 2008 , varianta cea
mai ieftina din link rucomchevrolet.ro/Vehicule/Aveo4usi/Aveo4.htm
Pretul e de 30.000 lei, masina nu a fost faultata, are doar parbrizul
ciupit de o pietricica.
Pentru 3 drumuri in Bucuresti pe saptamana si munte/mare odata la 1-2 luni
MERITA!?
Merci.

30.000 de lei este enorm pentru maşina asta. Îţi poţi lua ceva foarte bun la mâna a doua sau chiar de nou. Dacă tot te-ai cantonat în zona mărcilor accesibile îţi recomand cu căldură o Dacia. Ca să te conving să nu îţi iei Aveo, uite aici. Cel mai slab scor la EuroNCAP din ultimii 25 de ani şi şanse minime de supravieţuire pentru şofer în cazul unui accident la 60 kmh. Bine, nici Dacia nu a mers la test, dar rămâne o maşină accesibilă şi ieftin de întreţinut.
http://www.euroncap.com/tests/dacia_logan_2005/221.aspx

Ultimele articole

Articole recomandate

34 Comments

  1. George, la ce fel de Dacie te referi, Logan sau Sandero? Şi ce ai vrut să spui prin „nici Dacia nu a mers la test”, că nu a fost deloc testată sau au fost testate ambele modele şi nu au obţinut decât puctaj pentru 3 stele EuroNCAP? Merci!

  2. George, ce vrei sa spui cu „nici Dacia nu a mers la test”? Atat Logan cat si Sandero au fost testate de EuroNCAP si au primit 3 stele. Nu e mult, dar fata de Aveo care n-a reusit nici macar doua..
    Am auzit multi oameni multumiti de Aveo. Eu insa nu mi-as lua o masina care a primit o stea la siguranta. E mult prea putin pentru vremurile astea cand deja toata lumea obtine 5 stele.

  3. cum adica george dacia nu a mers la test? :) loganul a scos 3 stele in 2005, iar pe atunci nu dispunea de airbaguri laterale. din 2007 s-au introdus si la dacia ca optional airbagurile laterale.

    Pt cel ce intreaba uite o solutie: http://www2.autovit.ro/vsdetalii8.php?IDM=1571593
    mult mai ieftin de intretinut decat aveo, mult mai bine motorizata. a se observa pozele cu interiorul care arata foarte bine pt o dacie, dupa parerea mea.
    Alte variante ar fi:
    1. sa iei o masina noua. iei un logan 1.2 sau 1.4 cu garantie si dotari minime (aer conditionat,servo,abs,gremuri electrice) in banii astia si n-ai treaba;
    2. sa iei un logan de prin 2006 la vreo 4000 de euro. daca tot mergi asa putin ai putea sa iei in calcul si varianta asta. nu cred ca merita sa dai atatia bani (300 milioane) pe o masina cu care sa mergi asa putin.

    In concluzie aveo ala nu merita mai mult de 200 milioane.pai la banii care ti-i cere pe el iei unul nou, mai ales ca ai zis ca e cea mai ieftina versiune cu cea mai slaba motorizare.
    asadar ai grija ca am impresia ca vanzatorul incearca sa cam profite de faptul ca nu te pricepi si vrea sa te „arda”.
    greu cu afacerile astea cu prietenii :)

  4. cica aveo are motor de cielo , care motor este de origine gmc , foarte turat si foarte halitor de carburant .
    si inca ceva chevrolet nu mai e ce a fost o data . nici pe departe . pana si scoda fabia e beton si isi merita banii , ca vorbiram de masini slabe .
    se poate si mai rau . toata gama logan . loganul meu pe motorina – full ( dar fara radio si geamuri electrice spate )- abs plus , de 2008 a inceput sa „trancane” ca motoarele vechi pe motorina din cand in cand de la numai 11.000 km , iar geamurile si clantele „zdrangane” de mama drk. ; de la 15.000 pana la 20.000 cat are acum a inceput sa si consume mai mult ( stiu articolul cu stilurile de condus si m-am conformat intocmai ) ; am incercat sa merg si ca tataie cel suplu , dar ma claxoneaza lumea din spate . oricum pentru jaful dpdv tehnic de masina care am luat-o noua in 2008 si ceea ce a ajuns ( cu revizii la zi si dat din umeri la service autorizat dacia ) si cu 9500 eur ( cu garantie extinsa : – parca am avut o presimtire ;)) imi vine sa … !!! sa ce ?? sa ma sinucid ?? nu !! imi vine sa mor de rusine ca sunt roman , imi vine sa mor de ciuda ca servodirectia este ca inexistenta comparativ chiar cu amaratul de renault megane sedan … si … , culmea ! la orizont nu se vad decat dat din umeri , ca asta e masina , adica ai fost fraier ca ai luat-o , adica esti fraier ca esti roman , adica ca esti fraier ca nu ii lasam sa ii vanda doar la export . o asemenea masina ar trebui interzisa consumului intern . nu sunt ultra-natzionalist si nici shovinist , dar macar minim respect pentru poporul asta chiar sa nu existe , chiar sa nu putem sa facem o masina cu care sa ne facem treaba ??? chiar tre. sa luam sh-uri de la altii sau scumpeturi de la 25.000 de euro in sus ???
    nu ne ramane decat sa ne consolam ca avem sfintii nostri aproape contemporani cu noi unii , ca Sf. Maestru Brucan cu previziunile sale , Sf. Maestru George – … contemporan cu noi … ;) – cu satirele sale gustate( de cine le intelege ) sau nu , Sf. Maestru Literat ” Doar o vorba sa-ti mai spun ” , etc . Dar , totdeauna exista o speranta care trebuie sa moara ultima – nu capitanul ; in mod sigur : ” Romania creste si va creste prin bun simt si responsabilitate ” . Poate a altora . Fictivi din opere literare viitoare negustate devenite istorii nonconformiste … !

    cred ca daca aveam mania vizionarii filmelor de groaza poate ma mai consolam in vreun fel . altfel – ar trebui ca industria de fileme de groaza sa devina monopol de stat si servita preventiv pentru cazurile de probleme psihotice ale crizei de trai undeva unde pana si banii putini care ti se dau , ti se iau pe stifturi servite premeditat , crescand prin bun simt si responsabilitate … !

    Hai Romania ! Ca mai avem cateva meciuri , mi se pare . Sau poate mi s-a parut , intr-un final . Totul . Ar fi bine , ar fi excelent sa realizam ca realitatea este reala si sa o facem si frumoasa .

    Scuze pentru spontaneitate si pentru captarea atentiei neoneros .

    Toastez in cinstea Domniilor Voastre , care va pasa cat de cat , cu dublu respect fara dublu whiski . Cheese !

  5. Merci de raspuns.
    Si mie mi se parea cam scump pentru vremurile astea, cand toata lumea are oferte.
    Nu sunt cantonat in zona ieftina, vreau o masina care sa nu fie noua(mare dreptate ai cu devalorizarea din primii 2 ani), si .. undeva sub 10.000 euro. Si evident, sa-si faca banii. Loganul e o optiune, dar ma enerveaza teribil pozitionarea butoanelor pentru geamurile electrice.

  6. Salutare! Respect pentru d-nul Buhici cu tot ce spune, ghidul achizitionarii unei masini din germania lumineaza multe minti, dar aici cred ca este eronata parerea emisa. Eu zic ca nu se cunoaste suficient aveo-ul; intr-adevar in acel test iese cu 2 stele, din care una taiata dar numerele, la propriu, sunt mai mari in cazul aveo-ului fata de dacia. Motorul in cazul versiunii de 1.4 16v, pentru cine nu stie nu este de cielo si n-are nici o legatura cu motorul de cielo. Este un GM Family 1, E-TEC II DOHC versiunea 2007 de 94cp iar versiunea 2009 de 101cp si consuma 6% la 130km/h in afara orasului iar in oras in jur de 8%. Ieftin la intretinut si neconsumatoare de benzina. Eu conduc si am condus din 2007 varianta full-options despre care vorbesc mai sus si sunt foarte multumit de ea. Pana acum in afara de benzina si revizii nu m-a costat altceva. In plus, colegul care vrea sa afle cat mai multe despre aveo poate incerca pe forum la adresa: http://gmclub.ro/forum/(sper sa nu se considere reclama ca nu fac reclama). Acolo sunt proprietari de masini chevrolet cu rulaje intre 0km si > 156.000km de la care poate afla o sumedenie de informatii despre ce e de capul acestei masini. Isi va da seama sigur care e pretul corect al unei astfel de masini! Bafta!

  7. Domnule Vic! Probblema acestei maşini nu este fiabilitatea sau costurile de întreţinere. Am un prieten are are Aveo şi face şcoală de şoferi cu ea, fiind foarte mulţumit. Problema acestei maşini este siguranţa. Dar ţinând cont de faptul că pe şosele mai circulă Dacia 1300, Tarbant şi altele asemenea, cred că în Aveo eşti în mare siguranţă faţă de acestea. La o adică, care ar fi diferenţa între un Cielo şi un Aveo? Numai bine!

  8. Eu mi-am luat un A3 din 2002, modelul vechi, ultradotat(xenon, clima, cd-player cu subwoofer din fabrica, car-kit, cruise control, incalzire in scaune, ESP) pe motorina cu 130 de cai ce-i drept cu destui kilometri la bord si am dat 7600 euro. Am fost la inspectie la reprezentanta si mi-a spus ca singura problema a ei este putina rugina pe dedesubt, deoarece nu a fost condusa jumate de an(a stat in autohaus). Desi o am de o luna, sunt super super multumit. Nu am avut nicio problema pana acum desi are >300000km. Am condus-o deja 5000 km numai eu si ma gandesc ca la o masina de o asa vechime ar fi aparut eventualele probleme. Ce ma bucura cel mai mult la ea este ca nu scoate fum negru deloc la acceleratii, lucru pe care l-am vazut la masini mult mai noi si cu alte „valente” n.r. Mercedes, BMW, Ford… Zic ca ar reprezenta o oferta foarte buna de achizitie, mai ales ca de acum incolo deprecierea nu mai este asa brusca la masini de varsta asta.

  9. @youknow
    spre surprinderea ta,eu am vazut audi mai nou ca al tau care scoate fum. pt un audi 300 km nu reprezinta o cifra mare,insa un semn de intrebare va trebui sa-ti pui atunci cand kilometrajul se va aproia de 500 km.acum va fi o problema. masinile astea cu alte „valente” care „scot fum”,sa zicem bavaria, duc fara probleme 8oo mii km.asa se face diferenta intre un audi care este = volkswagen si bmw.

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.