Dacia Logan Tce – 0,9 benzină! PriceKiller-ul românesc, reloaded!

Logan Tce
Succesul Loganului nu mai are nevoie de legendă. Dacia Logan Tce 2012 în varianta de echipare Laureate (adică full) e atât de simplă încât ar șoca un proprietar de mașină premium. Dar l-ar duce la fel de repede prin trafic de la A la B și chiar la CT. Dacă respectă limitările de viteză va fi chiar o plimbare decentă. Și i-ar lălăi plăcut în ureche de pe mobil prin bluetooth pe sistemul audio de calitate. Toate geamurile și oglinzile sunt de acum și ele excitate de electroni. SF românesc… Ce mașină pe benzină mai știi însă cu consum sub 6L/100Km? Și să aibă 5 locuri? Și portbagaj în care să încapă toată moștenirea familiei? Vorba lungă… Hai cu video.

Dacă plecăm de la logică simplă, pragmatică, Dacia Logan Tce este pur și simplu cel mai convenabil pachet pentru o familie românească. Și atunci te întrebăm? Ce te motivează să alegi sau nu un Logan?

Ultimele articole

Articole recomandate

164 Comments

  1. motorul asta in 3 cilindri vibreaza foarte tare de nou. Cand o avea 100000km si suportii de motor se vor uza… va face ca o raba. Nici nu ne putem gandi daca va rezista 150000km fara probleme, va trebui sa avem incredere in Renault.

  2. Ramane de vazut cum va fi la 100 000km ….. nu trebuie sa gandim negativ de fiecare data, tehnologiile sunt altele azi fata de acum 5 ani mai ales fata de acum 10 ani….azi se lucreaza mai mult la partea tehnologica, mecanica a fost exploatata ani la randul si masinile sunt sigure din acest punct de vedere, daca stii sa conduci o masina nu prea are ce sa i se strice pe parte mecanica….la capitolul asamblare stim deja k la loganuri au fost probleme cu materialele care sunt de calitatea mai indoielnica si dupa putini km deja incep greierii sa urle…depinde si de noroc dar pana la urma de asta exista masina asta….nu trebuie sa ai pretentiile astea…masina e fiabila si te duce unde vrei, nu o sa pice motorul asta e imp…mai mult de atat…ca vei merge cu vibratii fara….e jenant si urat acest aspect pe care multi l-au ridicat dar pana la urma cati bani dai atata face masina corect?

  3. Masina va ajunge la 100 000 km, depinde CUM va ajunge acolo, cate piese o sa cada si mai ales cum va arata la interior si exterior. Eu personal nu cred in masinile „low-cost”, mi se pare ca arunci banii degeaba crezand ca faci economie.
    Si dupa parerea mea , orice Skoda e de 10 ori mai buna decat cel mai bun Logan, ca tot s-a facut comparatia in posturile precedente. Dacia trebuie sa ia modelul Skoda , nu modelul masinilor facute in China.

  4. intr-un sfarsit un om care nu merge doar pe principiul „mai bine bmw din 92′ decat un amarat de logan nou”… de prin 2000 incoace, vad ca romanul prefera sa fie o replica ieftina a celor din afara, decat sa-si capete propria lui identitate si sa fie copiat de altii din afara :)

  5. Putea sa iasa un review mult mai interesant.. parerea mea e ca Marinica sa se apuce sa faca teste pentru biciclete sau carucioare pentru copii,nu are o treaba cu masina. Pentru informatia ta generala,masina pleaca de la 9800 dar se adauga 300 euro navigatia,400 euro senzori+cruise control, 350 euro jantele cu geamurile electrice spate, 100 euro cotiera, 300 euro vopseaua.. se ajunge la un total de 11250.. o diferenta din ce ai zis tu ca ai la 9800 si ce se ofera.

  6. maxi,ai dreptate…… Mi s.a parut asemanator cu aia de la promotor care si.au batutu joc de noul logan,cand a pornit a zpus „e o mica problema” :)) am lesinat de ras,cata pricepere. Si apropo ,ce s.a putut sparge si la logan 2 de au „intrat greieri” :)))

  7. Alex, Skoda e o marca de sine statatoare care nu face concurenta (cred) directa cu VW. la Dacia, situatia e alta. Treb sa intelegi ca un constructor precum Renault face doar daca vrea masini scumpe. daca strategia lor e sa ofere masini precum Dacia cu unele neajunsuri, tocmai pt a creste „perceptia clientului” privind masinile marca Renault e alegerea lor si trebuie intelesi. treb sa intelegi si tu strategia lor de marketing. se doreste ca Renault sa devina o marca premium (sau perceputa ca fiind mai buna decat Dacia) din care sa scoata bani mai multi. poate e mult spus premium dar iti garantez ca se doreste cresterea preturilor pt Renault si implicit profit mai mare. au recunoscut deja cei de la Renault acest lucru. vor sa iti schimbe tie perceptia. o sa ajungi sa zici (sau poate copii tai o sa zica ) ca Renault e mai bun decat Dacia si implicit o sa iti ceara mai multi bani pentru un Reno. masinile frantuzesti inca nu se bucura de un renume precum cele nemtesti. iar in ceea ce priveste doleanta ta „sa faca si dacia masini precum skoda” treb sa vezi ca in ziua de azi fiecare ofera ceva diferit. sa iti poti alege ce vrei tu : bun, rau, ieftin, scump. bani sa ai ca iti iei ce vrei. ce nu iti convine refuzi sa cumperi, dar nu blamezi. parerea mea.

  8. Salut !
    Nu blamez, doar imi spun parerea, chiar daca e negativa. Nu cred in masinile gen Logan si nu sunt de acord cu politica firmei Renault. Nu vad nici o diferenta intre o masina low-cost din China si un Logan facut in Romania.

    Imi pare rau daca supar fanii inraiti Logan, dar asta cred si imi mentin punctul de vedere.

    O zi buna !

  9. Terminati cu patriotismul si afirmatii de genul „cocalari cu masini germane care nu au bani de intretinere”
    Mai intai verificati ce fiabilitate au masinile germane si cat de repete apar defectiunile si apoi vorbiti.Sa nu mai vorbim de comfort!

    Faptul ca ti-ai luat Logan si ai ajuns la concluzia ca ai luat o oarecare teapa nu inseamna ca cei cu VW, Audi sau Opel nu au bani de intretinere si sunt cocalari.Dupa parerea mea, i-au dus capul!

  10. @Emil Cristian , sunt bune si masinile germane,desigur,dar si dacia are calitate buna ,faci 800.000 km si un milion ,daca le intretii caluema ,vezi la taxi.uri,ce motoare au,cat tin,si nici gauri in taba de rugina nu vedem.Dar masina second hand e second hand pana moare!

  11. D-le Buhnici, asa cum au demonstrat-o in diverse teste cei de la Dacia, bara originala nu se sparge la socuri deoarece e flexibila. (vezi testul cu ciocanul de pe site-ul lor, sectiunea post vanzare. :)

  12. Salut George, am 21 de ani si sunt student la AR (autovehicule rutiere),sunt pasionat de masini de cand ma stiu si consider ca ,cunstintele mele depasesc gradul varstei cel putin.Din intamplare sau din noroc am ajuns si consilier de vanzari si in momentul de fata sunt vanzator a trei marci de masini destul de populare in romania , doua din modelele pe care le vand am vazut ca au ajuns si pe mana ta .Ce vreau sa spun e ca nu poti afima niciodata , dar niciodata ca un motor cu turbo se simte mai slab ca unul aspirat, sper sa nu te superi ca iti atrag atentia tie pt. greselile lui Marian.In primul rand 0.9tce are 135Nm la 2500 de ture , pe cand un motor aspirat de acceasi putere sau pe acolo(1.4 in general sau 1.6 ca pe ala il inlocuieste) au cuplu mai mic si disponibil mai jos.Eu sunt posesor de astra 1.4 90cp si spun cu convingerea ca 0.9tce trage mai tare ,asta dupa 3 drive testuri cu el atat pe logan cat si pe sandero.Sa revin la ideea principala , cred ca Marian trebuie sa si puna la punct documentatia tehnica ,lucru valabil si in cazul testelor cu mazda 6 si RAV4 , si nu in ultimul rand trebuie sa stie cum functioneaza o cutie de viteze automata si de cate feluri este ea.Stiu ca toata lumea stie cum functioneaza o cutie dar nu e chiar asa.Toate bune,intorce-te repede la facut teste.

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.