Când munca e plăcere! Eu prin uzina Romaero…

Motoare de Boeing 737, un cockpit în reparații masive și o cabină la fel. Ghici care e radarul meteo și jamba de bot?

Ultimele articole

Articole recomandate

9 Comments

  1. Simplu: 6 si 7 (ca eu am urmarit si reportajul :P )

    PS: daca era ceva mai serios si mai util nu tinea nimeni minte, dar cum noi suntem niste baieti si doar pretul jucariilor difera, cum sa nu tinem minte cum se numesc componentele unui avion!? Pe care, daca s-ar lua permisul mai usor, sunt sigur ca si l-ar cumpara cativa in loc de bugatti si ar angaja o firma mai serioasa ca a lor sa le asfalteze runway-ul :D

  2. ai postat pozele cu acordul sefilor sau al clientilor (posesorii aeronavelor in imagini) …sau persoanelor care mai apar in poze?????
    daca iti faci poze cu telefonul la mansa MD-ului macar tinele in arhiva personala nu le publica
    ca sa nu mai zic ca probabil ignori zilnic placuta „interzis foto/video” de pe poarta si cel mai probabil ai semnat ceva hartii in legatura cu asta
    o fi o „mandrie ” sa lucrezi la romaero dar nu asa ar trebui sa te manifesti

  3. pacat k nu au stiut sa isi pastreze relatiile si sa tina de contrcatele pe care le-au avut au pierdut multi oamenii buni ( muncitori cu o adevarata experienta TINEREI) ,…. PACAT DE ACEASTA FABRICA DE AVIOANE:((:(( SI DE PUTEREA EI ERA UNICATA IN ROMANIA …. dar sa destramat:*:((:(((:((
    MI-AS dori sa vad si eu ca redivine la normal cum eram o data mandrii ca am lucrat in aceasta fabrica unde am invatat numai lucruri bune inca din liceu DE la parctica…. NOI NU PLEACAM DIN ROMAERO DACA NU SE AJUNGEA UNDE SA AJUNS ACUM……

  4. Excelenta,

    In mesajul de astazi, cu permisiunea dvs., vreau sa va arat cateva copii pe care le-am primit de la colegi despre Constantin Dinischiotu (atasat acestui mail). Nu stim daca aceste lucruri despre Dinischiotu sunt adevarate, caci nu avem competente in a controla, dar exista niste suspiciuni despre Dinischiotu Constantin (Director General):
    – fabrica are datorii imense imposibil de redresat caci cresc in fiecare zi (130 milioane lei noi)
    – Dinischiotu este prietenul lui Videanu Adriean care de fapt l-a si pus in functia de director general,
    – este implicat in vanzarea fierului din Romaero printr-o metoda de furat simpla: o firma castiga la bursa dreptul de a cumpara fier din Romaero, aduce un container in Romaero si niste angajati, in decursul unei saptamani pun fier in container. La iesirea din Romaero, pe hartie se scrie ca este container de 8 tone, in realitate are 20 tone. Adica se fura 12 tone la fiecare transport.
    – este acuzat de hartuire sexuala (vezi nota atasata)
    – este acuzat de delapidare de catre fostul director Misa Popic (vezi nota atasata)
    – este inginer si nu are studii sau pregatiri economice, financiare
    – mana lui dreapta, Directorul Comercial Pantelimon Vilceanu, desi ocupa functie comerciala, nu are studii economico-financiare fiind la fel, inginer
    – Pantelimon Vilceanu a fost director general la Avioane Craiova cu care este in proces, caci Curtea de Conturi a facut control si a constatat ca Pantelimon Vilceanu a delapidat fabrica cu o suma in valoare de aprox 20 miliarde lei vechi
    – directorii dar si apropiatii lui Dinischiotu (dl. Stroe si d-na. Elena Andrei) au venituri lunare de aprox 17.000 lei in timp ce fabrica se zbate sa supravietuiasca si un lucrator in biroul comercial, adica cel ce aduce propriu-zis contracte are venit lunar de 1200 lei
    – o alta metoda prin care banuim ca fura din Romaero este cea prin intermediul agentilor (vezi articole de ziar, simplu: cautare Google Dinischiotu Romaero). Anumiti agenti primesc comisioane uriase (Cristian Mihalache – Aero Care) apoi banii se intorc la Dinischiotu (5 case din care una la Londra in valoare de 245.000 lire sterline). In ultimii doi ani, i-a dat lui Mihalache, comisioane in valoare de 970.000 USD
    – favorizeaza firma GMT 2000 obligandu-ne sa cumparam numai de la acesta firma, culmea, la care Dinischiotu a fost angajat. Daca se scoate un desfasurator al platiilor facute de Romaero catre GMT 2000, se vor vedea cateva milioane Euro…..Apoi, Dinischiotu isi primeste comisionul
    – Pe vremea domnului Chitoiu, Corpul de Control al Min Economiei a scos la iveala neregulile lui Constantin Dinischiotu, DAR, acel raport a disparut din Minister
    – Dinischiotu este sustinut de Radu Chiurtu SG la Ministerul Economiei
    – Dinischiotu se lauda la sedinte cu prietenia D-lui Encutescu pe care l-a invitat la ziua lui si cu protectoratul d-lui Ciornei de la Ministerul Economiei
    – din Romaero s-au furat sute de kilograme de cupru scump, dar culmea, firma de paza nu a despagubit Romaero si lucreaza in continuare pentru Romaero
    – Romaero avea la un moment dat, toate hangarele sub contract cu Nelu Iordache si banuim ca si de aici Dinischiotu a luat spaga caci Blue Air platea mai putin decat este normal sau decat plateau alti clienti

    Excelenta, repet, nu stiu daca toate cele de mai sus si cele atasate sunt adevarate caci nu eu sunt cel care trebuie sa controleze, exista specialisti pentru asta, de asemeni, va rog sa-mi scuzati „tonul” scrisorii, putin acuzator si plin de patos, insa, va rugam, noi angajatii Romaero (am ramas 1000 din 4000) sa nu lasati soarta nostra si a fabricii in mainile unui singur om care serveste doar intereselor lui. Mai este vorba de numele Romaero care are 90 de ani, mai este vorba de o pasiune si un”microb” cum numim noi aviatia, acelasi care l-a determinat pe Printul Bibescu sa doneze Statului Roman terenul pe care sunt pozitionate azi Romaero, Aviatia Utilitara, Aeroportul Baneasa, …..pentru aviatie.

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.