Conduc o Tesla de mai multă vreme decât îmi puteam imagina, și sunt perfect conștient după mai mult de 50.000 de km, de capabilitățile ei de a se conduce singură. În Europa limitările sunt ceva mai agresive datorită legilor, și aici sistemul nu funcționează așa cum mi-aș dori. În SUA regulile sunt ceva mai relaxate, iar în Nevada și California nici nu ești obligat (în teorie) să ții mâinile pe volan tot timpul, dacă mașina ara capabilități de Level 2. Îți explic mai multe în clipul de mai jos, în care m-am dat pentru prima oară cu o Tesla Model 3 cu pachetul Full Self Driving, în versiunea Beta.
Practic, posesorul mașinii este înrolat în programul de Beta, și este monitorizat constant atunci când conduce, sau lasă mașina să se conducă pe strată aproape singură. Deciziile sunt până la urmă ale șoferului, dar mașina face aproape totul de una singură. Îi dai doar destinația și ce drumuri să evite și va porni de pe loc, va opri singură la semafoare, va acorda prioritate, aceelera și schimba banda de una singură. Bine, nu chiar tot timpul, după cum se vede chiar la începutul clipului unde am fost nevoit să preiau controlul.