VW POLO 2009 – Disecţie pe comunicatul de presă

Aşa, de distracţie, haideţi să disecăm puţin limbajul de marketing care utilizează tehnici de manipulare prin „spinning” în comunicatul Volkswagen România.

Imagine puternică a noului POLO
13.000 de comenzi prealabile confirmă interesul ridicat

Adică asta vrem noi să aibă – o imagine puternică. Români, vă ordonăm să faceţi comenzi! Uitaţi-vă, avem deja 13.000 (în Germania, că în România nu am vândut niciodată aşa de mult)

Asociaţia asigurătorilor susţine că Polo este „Best in Class“
Wolfsburg /Bucureşti, 14 mai 2009 – Modelul potrivit la momentul potrivit: aproximativ 13.000 de comenzi în Germania reprezintă cea mai bună dovadă a faptului că noul Polo respectă cerinţele impuse de clienţi într-o perioadă dificilă pentru sectorul auto. În ciuda noilor tehnologii şi a designului de clasă, preţul de bază a fost menţinut la nivelul versiunii anterioare, iar costurile de întreţinere sunt de asemenea rezonabile. Astfel, noul Polo a obţinut rezultate remarcabile şi la clasificarea cu privire la asigurarea full-casco realizată de Asociaţia generală a asigurătorilor germani (GDV). La aproape toate variantele de motorizare, noul Polo beneficiază de o poziţie mult mai bună în raport cu modelele similare. În urma unei comparaţii directe cu concurenţa, se constată că asigurarea casco pentru modelul mic produs de Volkswagen este mai avantajoasă cu până la 5 clase. Astfel, pentru asigurarea full-casco, este inclus în clasa mică 13. La noul Polo, o nouă îmbunătăţire a rigidităţii caroseriei şi sistemele inteligente la nivelul barelor de protecţie permit o reducere suplimentară a costurilor pentru lucrările de reparaţii. În plus, componentele scumpe, de exemplu sistemul de climatizare şi răcire, precum şi instalaţia de evacuare a gazelor de ardere au fost montate astfel încât să nu fie afectate în urma unui accident clasic în mediul urban.
La clasificarea asigurării, un rol semnificativ revine producătorului de automobile pentru că argumentul iniţial pentru o clasă avantajoasă de asigurare poate fi oferit chiar prin execuţia autovehiculului. Aceasta deoarece, cu cât este mai redus numărul de avarii ale autovehiculului în caz de accident, cu atât mai rentabilă este clasa de daune.
Pentru clasificarea iniţială cu privire la asigurarea full-casco, în Germania autovehiculele sunt supuse unui impact standardizat la o viteză de 15-16 km/h. Un criteriu suplimentar este reprezentat de uşurinţa de efectuare a lucrărilor de reparaţii oferită de autovehicul. În mod suplimentar, un rol important revine comportamentului individual al conducătorului auto, datelor cu privire la statistica accidentelor, precum şi comportamentul în caz de impact al modelului respectiv.

Ai citit titlul şi ai trecut mai departe, rămâi cu ideea în cap pe care o vei pasa şi amicilor tăi. „Băi, ce de comenzi s-au făcut deja pentru Polo!!”. Pentru Germania doar 13.000 de comenzi este însă puţin. Menţinerea preţului la nivelul anterior este deasemenea o „găselniţă”. „Adică sperăm să apreciaţi faptul că nu l-am mai scumpit.” Adică ce, fiecare înnoire a modelului ar trebui să fie mai scumpă?? De când? Iar faza cu „costurile de întreţinere rezonabile” ascunde ca de obicei amortizarea preţului mic la achiziţie prin costuri mari ale reviziei. „Rezonabil” se referă aici la necesităţile dealerilor, care din asta vor trăi, aflaţi acum în dificultate. Treaba cu „full casco” rămâne de văzut pentru piaţa românească unde „cheia invidiei”, „groapa nesimţirii” şi „stâlpul plimbăreţ prin parcări” fac pagube nemăsurate.

„În România, noul model Polo se poate precomanda începând cu luna iunie urmând sa fie disponibil la toţi distribuitorii Volkswagen din ţară de la începutul lunii septembrie.” menţionează Daiana Stoicescu, PR pentru marca Volkswagen.

În traducere liberă, voi plătiţi avansul prin iunie, că din septembrie, mai pe la sfârşit, îl livrăm. Nota bene – fabricile auto nu produc în august. Dar nemţilor le livrăm însă de prin iunie. Vezi foto:
polo

Ultimele articole

Articole recomandate

2 Comments

  1. Nu inteleg problema cu claxonul la Logan, ca oricum scrie in lege ca este interzis claxonatul in oras, asa ca…?
    In al doi-lea rand, Polo e o masina slaba, fara suparare celor ce o poseda. Comparati doar chederele de la usi cu cele de la…Ibiza, sora din concern si sa vedeti diferenta, precum si multe alte componente!
    Am prietena care lucreaza la controlul calitatii pentru o firma ce produce mai multe tipuri de subansamble pentru mai multe marci( in Slovenia) si mi-a spus ca singurii care le dau refuzuri la unele produse ce nu se incadreaza in tolerante sunt japonezii de la Toyota, care le-au refuzat un lot de piese pentru ca una singura nu se incadra in tolerante. Tot ce merge pentru VAG e acceptat fara probleme. Asa ca…trageti voi concluziile!
    Eu unul gasesc Polo o alternativa, nu cea mai fericita, dar suficienta!

Dă-i un răspuns lui sammy Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.