LIVE – Lista mea de Black Friday

Ultimele articole

Articole recomandate

116 Comments

  1. Maier da-mi un mail cu ce ai comandat si la ce ora…hai sa facem o baza de date cu toti cei care am comandat cand oferta era activa ( si inca ceva timp dupa) sa vedem ce putem sa facem.

  2. va dati seama ce afluenta mare de vizitatori a avut koyos daca intre cele doua comenzi ale mele si la interval de 3 ore si un pic au mai avut fix 1067 comenzi !
    nu va seamana a ,,1 APRILIE ???? ”
    AR TREBUI SA LE PUPAM MANA PENTRU VOUCHERE ???
    ca ne prostesc sa facem cumparaturi de la ei cu 10 0/0 reducere .

  3. vor spune ca a fost afluenta mare de cumparatori si ca noi cei ce am cumparat acum am descoperit calculatorul .
    nu stim ca au fost inventate programe contabile care daca ii bag un stoc in momentul in care nu mai are de unde sa scada se opreste si te avertizeaza .
    asa e cand faci parte din clasa de jos .
    esti jucat in picioare .
    RUSINE RUSINE RUSINE

  4. ce raspuns am primit

    Stimate Client,

    Acest mail se refera la comanda numarul 100016422, pentru care ati primit un email anterior de anulare a comenzii.

    Persoanele a caror comanda de Black Friday nu a putut fi onorata din cauza epuizarii stocurilor vor primi un voucher de discount valabil toata luna decembrie 2012. Codul de voucher va fi trimis pe acest email pana la sfarsitul saptamanii urmatoare.

    Va invitam sa ne ramaneti alaturi si sa urmariti ofertele noastre, pentru ca in fiecare saptamana veti gasi anumite produse cu preturi mai bune decat in promotiile de Black Friday. Cu siguranta va exista ceva convenabil gusturilor dumneavoastra.

    Cu stima,
    Echipa Koyos.ro

  5. Am primit si eu acum mailul ala penibil de la coios…Am facut comanda pt. acel Acer la 1250 Ron la 8 dimineata.
    Din cauza acestor NESIMTITI am ratat si alta oferta care ma interesa (Asus-ul de la Flanco sau emag redus de la 30 la 20 mil.). Practic am ratat o oportunitate de a-mi lua un laptop la un pret ok (chiar am nevoie de unul si daca nu era asta luam sigur altceva) din cauza unor diletanti care s-au apucat si ei de afaceri.

    Nu pot sa inteleg, saracii astia n-au un soft care sa scada unitati din stoc pe masura ce se comanda un produs? sau se duce un Dorel, numara comenzile si apoi cauta in depozit sa vada care prinde si care nu…Amatorilor, lasati-va de comert online si deschideti-va o dugheana ca pe aia ati fi in stare sa o ‘menegeriati’ !

    Pana la urma la ce te poti astepta de la un magazin cu asa nume?

  6. Teapa!!!!!!

    Stimate Client,

    Acest mail se refera la comanda numarul 100016872.

    Produsul comandat de dumneavoastra a fost foarte solicitat in promotia Black Friday din 12 Noiembrie 2012. Asa cum ati vazut si in Regulament, comenzile se prelucreaza in ordinea intrarii in sistemul nostru, iar inaintea dumneavoastra s-au inregistrat foarte multe cereri pentru acelasi produs.

    Cu parere de rau trebuie sa va anulam aceasta comanda, cu precizarea ca intarzierea raspunsului nostru s-a datorat eforturilor de a suplimenta, impreuna cu furnizorii, stocurile epuizate. Am reusit in cateva cazuri, in total s-au confirmat 85% din comenzi.

    Toate persoanele a caror comanda de Black Friday nu a putut fi onorata din cauza epuizarii stocurilor, vor primi un voucher de discount valabil toata luna decembrie 2012. Codul de voucher va fi trimis pe acest email pana la sfarsitul saptamanii viitoare.

    Va invitam sa ne ramaneti alaturi si sa urmariti ofertele, pentru ca in fiecare saptamana veti gasi anumite produse cu preturi mai bune decat in promotiile de Black Friday. Cu siguranta va exista ceva convenabil gusturilor dumneavoastra.

    Cu stima,
    Echipa Koyos.ro

    PS. Pentru toti cei care au platit cu cardul, deblocarea banilor de catre noi s-a facut deja la ora trimiterii acestui email.

  7. Cea mai mare teapa oferita de Black Friday a fost facuta cadou de KOYOS !!

    Pe 23 noiembrie in jurul orei 8 am comandat un laptop dupa site-ul koyos.ro iar dupa zeci de ore comanda a fost anulata din pretext ca stocul a fost epuizat ! Lipsa de profesionalism si de respect fata de clienti !! Este ultima oara cand am sa mai cupar ceva de ei !!!!

  8. Stocul a fost epuizat si noua nu ne poate onora comada….dar in acest moment este pe stoc la furnizor…..traim intr-o tara unde se poate intampla orice fara ca nimeni sa ne traga la raspundere.

  9. este pe stoc dar ati vazut la ce pret ?
    ieri dupa BF il aveau la 2.450 ron si azi e 2.650 ron .
    oare sa fi crescut barilul de petrol ??????
    sau euro ???????
    voi ce ziceti ?

    vorba ceea .. M-am nascut in Romania un s-a inventat hotia ”

  10. Peste vreo 2-3 luni le dau o comanda…de vreo 10.000-15.000 o sa o confirm telefonic…..si o sa le dau adresa de livrare la vreun satuc din varful dealului prin oradea…sau ceva de genul :))

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.