LIVE – Lista mea de Black Friday

Ultimele articole

Articole recomandate

116 Comments

  1. Nu ii putem denunta la protectia consumatorului?

    „Stimate Client,

    Acest mail se refera la comanda numarul 100016344.
    Produsul comandat de dumneavoastra a fost foarte solicitat in promotia Black Friday din 12 Noiembrie 2012. Asa cum ati vazut si in Regulament, comenzile se prelucreaza in ordinea intrarii in sistemul nostru, iar inaintea dumneavoastra s-au inregistrat foarte multe cereri pentru acelasi produs.
    Cu parere de rau trebuie sa va anulam aceasta comanda, cu precizarea ca intarzierea raspunsului nostru s-a datorat eforturilor de a suplimenta, impreuna cu furnizorii, stocurile epuizate. Am reusit in cateva cazuri, in total s-au confirmat 85% din comenzi.
    Toate persoanele a caror comanda de Black Friday nu a putut fi onorata din cauza epuizarii stocurilor, vor primi un voucher de discount valabil toata luna decembrie 2012. Codul de voucher va fi trimis pe acest email pana la sfarsitul saptamanii viitoare.
    Va invitam sa ne ramaneti alaturi si sa urmariti ofertele, pentru ca in fiecare saptamana veti gasi anumite produse cu preturi mai bune decat in promotiile de Black Friday. Cu siguranta va exista ceva convenabil gusturilor dumneavoastra.

    Cu stima,
    Echipa Koyos.ro

    PS. Pentru toti cei care au platit cu cardul, deblocarea banilor de catre noi s-a facut deja la ora trimiterii acestui email.”

  2. Teapa si la mine. Am primit deja celebrul e-mail:

    „Stimate Client,

    Acest mail se refera la comanda numarul 100016901.

    Produsul comandat de dumneavoastra a fost foarte solicitat in promotia Black Friday din 12 Noiembrie 2012. Asa cum ati vazut si in Regulament, comenzile se prelucreaza in ordinea intrarii in sistemul nostru, iar inaintea dumneavoastra s-au inregistrat foarte multe cereri pentru acelasi produs.

    Cu parere de rau trebuie sa va anulam aceasta comanda, cu precizarea ca intarzierea raspunsului nostru s-a datorat eforturilor de a suplimenta, impreuna cu furnizorii, stocurile epuizate. Am reusit in cateva cazuri, in total s-au confirmat 85% din comenzi.

    Toate persoanele a caror comanda de Black Friday nu a putut fi onorata din cauza epuizarii stocurilor, vor primi un voucher de discount valabil toata luna decembrie 2012. Codul de voucher va fi trimis pe acest email pana la sfarsitul saptamanii viitoare.

    Va invitam sa ne ramaneti alaturi si sa urmariti ofertele, pentru ca in fiecare saptamana veti gasi anumite produse cu preturi mai bune decat in promotiile de Black Friday. Cu siguranta va exista ceva convenabil gusturilor dumneavoastra.

    Cu stima,
    Echipa Koyos.ro

    PS. Pentru toti cei care au platit cu cardul, deblocarea banilor de catre noi s-a facut deja la ora trimiterii acestui email.”

    Rusine Koyos!

    @George Buhnici, ce parere ai de toata treaba asta si ce putem face cu acesti magari de la koyos?

  3. Comanda cu numarul 100015559 nu poate fi onorata bla bla – koyos :)))
    Traiti frumos, puteti si fara notebookul cu reducere 50% :)))
    E sambata si daddy cool in pubul iunde sunt. Partyyy :)))

  4. Stimate Client,

    Acest mail se refera la comanda numarul 100015553.

    Produsul comandat de dumneavoastra a fost foarte solicitat in promotia Black Friday din 12 Noiembrie 2012. Asa cum ati vazut si in Regulament, comenzile se prelucreaza in ordinea intrarii in sistemul nostru, iar inaintea dumneavoastra s-au inregistrat foarte multe cereri pentru acelasi produs.

    Cu parere de rau trebuie sa va anulam aceasta comanda, cu precizarea ca intarzierea raspunsului nostru s-a datorat eforturilor de a suplimenta, impreuna cu furnizorii, stocurile epuizate. Am reusit in cateva cazuri, in total s-au confirmat 85% din comenzi……. comanda de la ora 7:54
    Cea mai mare teapa, banii sunt blocati si nu au fost returnati pana acum.

  5. buna George,

    sunt curios daca ti-ai primit minunatul laptop. de fapt sunt aproape sigur ca nu si vreau sa stiu daca ne ajuti sa facem ceva impotriva acestor nenorociti de la koyos.ro
    cu totii am pierdut alte oferte, alocand buget pt aeasta oferta mincinoasa a unei firme rau intentionate, care nu a dorit decat sa-sifaca trafic pe pagina si sa isi bata joc de clienti.

    avem nevoie de un lider si de un aliat cum e presa ca sa ne gasim dreptatea!

    Multumim anticipat!

  6. Bine, cred ca va trebui sa ma multumesc cu Thinkpad-ul pe care il am deja. Si koyos nici ca ma mai vede vreodata :) Chiar credeati in Cosinzeana!? :))) Smile and be happy :)))

  7. da bineinteles celebrul mail a sosit si la mine or fi avut 1 singura bucata si ala mai Koyos dintre noi l-0 fi apucat…dar nu mi se pare normal asa magarie..la fel ca altii care au scris aici am pierdut alte produse la reducere datorita acestora de la koyos…magarie..era bun in banii aia..tot respectul celor de la emag am comandat ceva vineri la ora 12…sambata la 11 erau cu comanda la usa…

  8. Nicio problema, asa se construieste un market share sanatos. Cam cati dintre cei care si-au luat-o in seara asta mai acceseaza koyos.ro?! Si pe cate forumuri se va scrie despre celebrul email…? :) Asa ceva nu se face. Produsul a figurat in stoc pana dupa amiaza si nu l-au primit nici cei care au comandat dimineata la 7:30 (cazul meu). Nu-mi pare rau, mi s-ar fi parut o porcarie oricum din cauza Thinkpad-ului pe care il folosesc si sincer nici nu-mi trebuia neaparat :). Am incercat, nu a mers, c’est la vie :)

  9. Stimate Client,

    Acest mail se refera la comanda numarul 100017568.

    Produsul comandat de dumneavoastra a fost foarte solicitat in promotia Black Friday din 12 Noiembrie 2012. Asa cum ati vazut si in Regulament, comenzile se prelucreaza in ordinea intrarii in sistemul nostru, iar inaintea dumneavoastra s-au inregistrat foarte multe cereri pentru acelasi produs.

    Cu parere de rau trebuie sa va anulam aceasta comanda, cu precizarea ca intarzierea raspunsului nostru s-a datorat eforturilor de a suplimenta, impreuna cu furnizorii, stocurile epuizate. Am reusit in cateva cazuri, in total s-au confirmat 85% din comenzi.

    Toate persoanele a caror comanda de Black Friday nu a putut fi onorata din cauza epuizarii stocurilor, vor primi un voucher de discount valabil toata luna decembrie 2012. Codul de voucher va fi trimis pe acest email pana la sfarsitul saptamanii viitoare.

    Va invitam sa ne ramaneti alaturi si sa urmariti ofertele, pentru ca in fiecare saptamana veti gasi anumite produse cu preturi mai bune decat in promotiile de Black Friday. Cu siguranta va exista ceva convenabil gusturilor dumneavoastra.

    Cu stima,
    Echipa Koyos.ro

    PS. Pentru toti cei care au platit cu cardul, deblocarea banilor de catre noi s-a facut deja la ora trimiterii acestui email.

    trebuie sa facem ceva impotriva acestor nesimtiti deoarece multi dintre noi am pierdut alte oferte

  10. Valentin
    To: info@koyos.ro
    Re: Info Koyos.ro despre comanda numarul 100016344.

    Referitor la reducerea de 50%, am discutat despre inselatoria echipei dvs pe alte forumuri,

    Iar oamenii sunt foarte suparati, cazul riscand sa ajunga tv.

    Daca nu luati masuri sa va respectati promisiunea, veti duce in jos afacerea.

    Asteptam masuri.

  11. Am comandat si eu acel acer v5 de la koyos vineri la ora 12:27 am trimis comanda. a urmarit si cineva de acasa pe site si am pus exact ultima bucata in cos. Mi-au trimis mailul de receptionare a comenzii. SI ieri la ora 5:37 mi-au trimis si mie celebrul mail. Ar trebuie sa-i denuntam la OPC.

  12. Ce e ciudat e ca am intrat in cont la koyos si nu imi scrie ca e comanda anulata. Trebuia sa specifice si acolo in contul de pe site, la status imi spune ca e in asteptare.

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.