LIVE – Lista mea de Black Friday

Ultimele articole

Articole recomandate

116 Comments

  1. Si eu tot laptop-ul de la koyos.ro l-am comandat… -> l-am reperat absolut la noroc in timp ce ma uitam peste ofertele lor la 8 dimineata….Chiar am verificat de mai multe ori specificatiile ca suna prea bine ca sa fie adevarat si astfel am mai pierdut cateva minute pretioase…

    La 8:44 a aparut si la George pe blog, astfel am avut inca o confirmare a calitatii ofertei respective.

    Si la mine comanda este in asteptare, eram curios daca cineva de aici are mai multe informatii in acest sens.

    Eu l-am comandat pe la 8:05…

  2. „Stimate Client,

    Acest mail se refera la comanda numarul xxxxxxxx
    Produsul comandat de dumneavoastra a fost foarte solicitat in promotia Black Friday din 12 Noiembrie 2012. Asa cum ati vazut si in Regulament, comenzile se prelucreaza in ordinea intrarii in sistemul nostru, iar inaintea dumneavoastra s-au inregistrat foarte multe cereri pentru acelasi produs.
    Cu parere de rau trebuie sa va anulam aceasta comanda, cu precizarea ca intarzierea raspunsului nostru s-a datorat eforturilor de a suplimenta, impreuna cu furnizorii, stocurile epuizate. Am reusit in cateva cazuri, in total s-au confirmat 85% din comenzi.
    Toate persoanele a caror comanda de Black Friday nu a putut fi onorata din cauza epuizarii stocurilor, vor primi un voucher de discount valabil toata luna decembrie 2012. Codul de voucher va fi trimis pe acest email pana la sfarsitul saptamanii viitoare.
    Va invitam sa ne ramaneti alaturi si sa urmariti ofertele, pentru ca in fiecare saptamana veti gasi anumite produse cu preturi mai bune decat in promotiile de Black Friday. Cu siguranta va exista ceva convenabil gusturilor dumneavoastra.

    Cu stima,
    Echipa Koyos.ro
    PS. Pentru toti cei care au platit cu cardul, deblocarea banilor de catre noi s-a facut deja la ora trimiterii acestui email.”

    Ce ziceti de asta?

  3. uraaa
    am primit raspuns de la Koyos . acesta este urmatorul ( desi produsul comandat nu era epuizat la momentul comenzii si nici 2 ore mai tarziu cand am facut o a doua comanda ptr. acelasi produs ):
    Stimate Client,

    Acest mail se refera la comanda numarul xxxxxxxxx

    Produsul comandat de dumneavoastra a fost foarte solicitat in promotia Black Friday din 12 Noiembrie 2012. Asa cum ati vazut si in Regulament, comenzile se prelucreaza in ordinea intrarii in sistemul nostru, iar inaintea dumneavoastra s-au inregistrat foarte multe cereri pentru acelasi produs.

    Cu parere de rau trebuie sa va anulam aceasta comanda, cu precizarea ca intarzierea raspunsului nostru s-a datorat eforturilor de a suplimenta, impreuna cu furnizorii, stocurile epuizate. Am reusit in cateva cazuri, in total s-au confirmat 85% din comenzi.

    Toate persoanele a caror comanda de Black Friday nu a putut fi onorata din cauza epuizarii stocurilor, vor primi un voucher de discount valabil toata luna decembrie 2012. Codul de voucher va fi trimis pe acest email pana la sfarsitul saptamanii viitoare.

    Va invitam sa ne ramaneti alaturi si sa urmariti ofertele, pentru ca in fiecare saptamana veti gasi anumite produse cu preturi mai bune decat in promotiile de Black Friday. Cu siguranta va exista ceva convenabil gusturilor dumneavoastra.

    Cu stima,
    Echipa Koyos.ro

    PS. Pentru toti cei care au platit cu cardul, deblocarea banilor de catre noi s-a facut deja la ora trimiterii acestui email.

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.