Lista se actualizează permanent! Revino pentru alte ponturi!
Lampa de lucru reincarcabila cu 26 de LED-uri Black
Multifunctinal HP Deskjet 1050A All-in-One, A4
Set Promo Bosch 66 Piese Geanta pentru scule – must-have pentru bărbații de la bloc!
Aparat foto DSLR Canon EOS 1100D, 12.2MP, Body – apucă-te de poze decente și arde banii pe obiective
Rucsac Lowepro CompuDay Photo 250, Black – încă o geantă, dar bună!
Televizor LCD 40 Toshiba 40LV933 Full HD
Multifunctional HP Photosmart 5510 e-All-in-One Wireless
Laptop Acer Aspire V5-571-323b6G50Makk Intel i3 2328M 2.2GHz, 15.6″HD, 6GB, 500GB, Windows 8 64bit
mc de raspuns…dar nu inteleg dc ..:|
Si eu tot laptop-ul de la koyos.ro l-am comandat… -> l-am reperat absolut la noroc in timp ce ma uitam peste ofertele lor la 8 dimineata….Chiar am verificat de mai multe ori specificatiile ca suna prea bine ca sa fie adevarat si astfel am mai pierdut cateva minute pretioase…
La 8:44 a aparut si la George pe blog, astfel am avut inca o confirmare a calitatii ofertei respective.
Si la mine comanda este in asteptare, eram curios daca cineva de aici are mai multe informatii in acest sens.
Eu l-am comandat pe la 8:05…
Daca e cineva care a primit confirmarea de la cei de la Koyos.ro pentru orice produs va rog sa ne spuneti si noua aici!
„Stimate Client,
Acest mail se refera la comanda numarul xxxxxxxx
Produsul comandat de dumneavoastra a fost foarte solicitat in promotia Black Friday din 12 Noiembrie 2012. Asa cum ati vazut si in Regulament, comenzile se prelucreaza in ordinea intrarii in sistemul nostru, iar inaintea dumneavoastra s-au inregistrat foarte multe cereri pentru acelasi produs.
Cu parere de rau trebuie sa va anulam aceasta comanda, cu precizarea ca intarzierea raspunsului nostru s-a datorat eforturilor de a suplimenta, impreuna cu furnizorii, stocurile epuizate. Am reusit in cateva cazuri, in total s-au confirmat 85% din comenzi.
Toate persoanele a caror comanda de Black Friday nu a putut fi onorata din cauza epuizarii stocurilor, vor primi un voucher de discount valabil toata luna decembrie 2012. Codul de voucher va fi trimis pe acest email pana la sfarsitul saptamanii viitoare.
Va invitam sa ne ramaneti alaturi si sa urmariti ofertele, pentru ca in fiecare saptamana veti gasi anumite produse cu preturi mai bune decat in promotiile de Black Friday. Cu siguranta va exista ceva convenabil gusturilor dumneavoastra.
Cu stima,
Echipa Koyos.ro
PS. Pentru toti cei care au platit cu cardul, deblocarea banilor de catre noi s-a facut deja la ora trimiterii acestui email.”
Ce ziceti de asta?
uraaa
am primit raspuns de la Koyos . acesta este urmatorul ( desi produsul comandat nu era epuizat la momentul comenzii si nici 2 ore mai tarziu cand am facut o a doua comanda ptr. acelasi produs ):
Stimate Client,
Acest mail se refera la comanda numarul xxxxxxxxx
Produsul comandat de dumneavoastra a fost foarte solicitat in promotia Black Friday din 12 Noiembrie 2012. Asa cum ati vazut si in Regulament, comenzile se prelucreaza in ordinea intrarii in sistemul nostru, iar inaintea dumneavoastra s-au inregistrat foarte multe cereri pentru acelasi produs.
Cu parere de rau trebuie sa va anulam aceasta comanda, cu precizarea ca intarzierea raspunsului nostru s-a datorat eforturilor de a suplimenta, impreuna cu furnizorii, stocurile epuizate. Am reusit in cateva cazuri, in total s-au confirmat 85% din comenzi.
Toate persoanele a caror comanda de Black Friday nu a putut fi onorata din cauza epuizarii stocurilor, vor primi un voucher de discount valabil toata luna decembrie 2012. Codul de voucher va fi trimis pe acest email pana la sfarsitul saptamanii viitoare.
Va invitam sa ne ramaneti alaturi si sa urmariti ofertele, pentru ca in fiecare saptamana veti gasi anumite produse cu preturi mai bune decat in promotiile de Black Friday. Cu siguranta va exista ceva convenabil gusturilor dumneavoastra.
Cu stima,
Echipa Koyos.ro
PS. Pentru toti cei care au platit cu cardul, deblocarea banilor de catre noi s-a facut deja la ora trimiterii acestui email.
TZEAPA !!!!
Din cauza astora nu am ratat alte oferte…..dupa ce am comandat eu…a mai fost disponibil vreo 2 ore si ceva….nu e normal!
Va rog sa imi trimiteti cate un mail toti cei care ati cumparat cand ofertele au fost active si apoi (dupa o zi si jumatate) ati fost contactati ca stocul era epuizat sau alte motive.
bogdan_bz2006@yahoo.com
@Radu: Tu la ce ora ai dat comanda?
ŢEAPĂ CU ŢŢŢŢŢŢŢŢŢŢŢŢ MARE
Este cineva care a fost anuntat ca va primi produsul comandat?
AM COMANDAT ŞI EU SI AZI PE LA 13.30 AM RAMAS CU COMANDA DOAR .
AM VERIFICAT BANI IN CONT LA BANCA ŞI ERAU TOT BLOCAŢI.NU ŞTIU CE SĂ MAI CRED.
una la 9.18 si a doua la 12.34
????
SUNT CALM ÎNCĂ.