Mașinile nu sunt doar niște fiare. Dacă le iubești așa cum le iubesc și eu, știi că unele au suflet. Imaginează-ți cum m-am simțit un weekend la Goodwood Festival of Speed. Un fel de magazin Lego dar întins pe zeci de hectare, cu mulți copii-adulți care umblau cu lacrimi de bucurie în ochi.
Ca să înțelegeți importanța evenimentului: e un fel de Mecca. Sau o zi de sarbatoare religioasă unde creștinii merg să se închine la moaște. Doar că moaștele sunt circuitul. Altă diferență e că enoriașii conduc mașini de sute de mii de euro. Unii de milioane… Hai să le vedem pe aproape toate. Te avertizez că urmează câteva zeci de minute de video și vreo 800 de poze care îți vor ocupa foarte probabil restul zilei. Enjoy!
Goodwood a luat nastere in 1993, o cursă de un minut, la deal, adică hill-climb. La scurt timp a ajuns podium de lansare pentru mașinile super-sport, prototipuri și rarități sexy.
Acest SIN R1 a fost lansat weekend-ul trecut. Are 525 de cai-putere și poți să ți-l comanzi pentru șosea sau circuit. Am stat de vorbă cu Rosen Daskalov, un bulgar simpatic din spatele companiei păcătoase.
Te mai las fără glas vreo 5 minute cu acest Chionigzec One:1. (Koenigsegg)
E o mașină foarte puternică. Prinde 400 kmh. În localitate ți-ar lua permisul de 7 ori. În Elveția, ți-ar confisca și copiii. Dar o vezi rulând cu cauciucuri obișnuite? Am stat de vorbă cu Pascal Couasnon, director al diviziei Motorsport la Michelin. Unul din oamenii care sfidează gravitatea.
Sebastien Loeb a câștigat ediția de anul acesta, cu un Peugeot 208 GTi. Însă, toți sunt câștigători. Mașinile pe care le-ați văzut la Goodwood sunt rezultatul unei munci titanice. Alan McNish, inginer Audi și fost pilot de Formula 1 ne spune despre viitorul motorsportului. Vedem deja motoare mai mici, propulsoare diesel, mașini de curse hibride și electrice:
Hai să uităm viitorul, pentru că poate fi dezamăgitor. Bucură-te de momentul trecutului:
Preferatele mele sunt însă acestea, mașini vechi, păstrate exemplar.
Ai o galerie foto infinită. Așează-te confortabil pentru vreo 800 de poze. Dă pe fullscreen și derulează la stânga. Te aștept apoi la comentarii cu modelele pe care le-ai recunoscut. Te premiez cu un rucsac și o șapcă.
Mulțumiri Michelin pentru oportunitatea de a participa la acest eveniment.
Ferice de voi… cred că aţi petrecut câteva ore frumoase.
Multe maşini frumoase, dar SLR-ul de altădată rămâne la fel de frumos… chiar dacă sunt fan „bimăr” :))
Imi face mare placere sa citesc astfel de articole, chiar daca invidia ma inteapa. Multumim de poze si clipulete, sunt superbe! :-)
Btw: Koenigsegg One : 1 e o minune a ingineriei moderne, cauta pe youtube filmulete facute de americanii de la Drive despre procesul de fabricare a masinii, merita vazut! ;)
George, pot spune ca te urasc/invidiez putin :))
BMW i8 nu este 100% electric, asa cum ai mentionat in clipul de 25 de minute. El are si un motor cu ardere interna, turbo, cu 3 cilindrii in linie.
bmw 530d break,2014 Mitsubishi Mirage,nissan navara,renault captur,skoda octavia break 2006,jaguar xj,subaru impreza sti,renault sepace 2010,toyota yaris ,honda jazz,audi a3 sportback,fiat panda,audi a3 sportback,mercedes c-class coupe,audi a3 sportback ,for focus rs ,ford c-maxx,TVR Chimaera
frumos articol; putin ciudat insa ca ai zis ca preferatele tale sunt cele vechi (dealtfel si preferatele mele). dar stiam ca tie iti plac cat mai moderne, cat mai „din viitor”:)
George, ne poti spune cu ce aparat ai facut pozele?
Sunt sigur ca majoritatea cititorilor blogului tau(printre care si eu) apreciaza efortul tau de a ne tine la curent cu ce se mai intampla in lumea automobilelor.
Revenind la modelele observate si recunoscute, as enumera cateva care mi-au trezit copilul din mine:
Nissan GTR
Rolls Royce Wraith (Un nume cu o rezonanta pe masura masinii)
Bentley GTV 8 S
Lexus LFA
Koenigsegg One
Mercedes SLR
Lamborghini Aventador
Porsche 911
Toyota GT86
Ford Mustang
Audi R8
As putea continua asa toata ziua fara sa ma plictisesc, dar aleg sa ma opresc din a nu crea un adevarat roman din ceea ce initial a debutat ca un simplu comentariu.
Salut. Am folosit Sony Alpha 77 cu obiectivul de kit 16-50 și un filtru CPL.
…voi, acolo, nu faceti angajari?…
Ai dreptate.
Unii cu distractia si banii, altii cu munca si salariile de mizerie! Si cica se mai spune ca toti oamenii sunt egali……Fara pile relatii si bani esti un nimeni!. Asta e valabil in special pentru tipi ca tine. No offense!
None taken. Poți să mă urăști dacă te ajută să îți justifici lipsurile tale. Am relații și bani pe care eu le-am făcut. Nu am un salariu de mizerie pentru că am învățat bine la școală în timp ce munceam de pe la 16 ani. Sunt un copil dintr-o familie fără posibilități, născut într-un oraș falimentar, un om care a urcat în carieră ajutat de un singur om. Eu.
Esti foarte norocos dintre toate modelele observate cel mai muscle era Mustang-ul.A fost si Marian cu tine?
Cel mai muscle să zicem că era Koenigsegg. Marian a avut altă treabă acasă.
bmw seria 3 masina de politie, nu ca in alte tari logan
o masina albastra rasturnata nissan navara honda jazz si audi a3 panda c class a3 a 3 captur mitsubishi care dupa mine seama din spate cu un yaris ford focus st verde si rau tvr bmw seria 3 mercedes renault megane si opel vectra audi a4 focus peugeot 3008 amarok jaguar o masina roz foarte frumoasa land rover jaguar subaru ford mondeo porsche :X <3 lambo mercedes citroen land rover audi tt porsche <3 audi s4 2 fete 3x ferrari nissan gt-r nismo wraith(reghe mobilul) morgan lotus aston martin bentley porsche lexus pagani
Era de fapt un Seria 5 Touring, mașina de poliție.
Bag de seama ca esti frustrata rau de tot! Cat de romanesc! :-|
ok, scuze. dar noi tot cu loganul furios ramanem :)
Salut! M-am uitat la toate pozele si toate videourile si am o intrebare. Ce a folosit in realizarea pozelor? Au iesit super bune. Bravo ! Tot asa :)
Multumesc. Pozele sunt făcute cu un Sony Alpha 77 cu obiectivul de kit și un filtru CPL.