Categorie: Ponturi

Vodafone în pană de bun simţ

Zone extinse din Bucureşti sunt afectate începând de azi dimineaţă de probleme legate de semnal Vodafone. Unii abonaţi fie nu au semnal deloc, alţii nu pot suna ori nu pot fi contactaţi. Am încercat să aflu cauza penei pe vodafone.ro. După multe minute de aşteptare am renunţat şi la *222 sau la 021.302.22.22. Nimic.

Cum ar fi să vedem pe facturi la sfârşitul lunii o reducere corespunzătoare perioadei în care nu am putut folosi telefonul? Aşa ar fi normal. Ca să nu mai vorbim de cei care nu îşi pot face treaba într-o astfel de zi, ori de cei care iau legătura cu apropiaţii acum când tarifele au regim special şi sunt mai ieftine.

PS: Tocmai văd pe posturile TV un spot Cosmote care vorbeşte despre garantarea semnalului şi de returnarea sumelor în cazul că nu am avut semnal. Abia aştept să o văd şi pe asta.