Greva la căile ferate ungureşti

Pentru cei care mai folosesc trenul ca să ajungă la Viena sau Budapesta, iată o veste proastă. Recunosc că sunt un fan al vagoanelor de dormit pe această relaţie…

SNTFC CFR Călători anunţă publicul că, personalul Căilor Ferate Ungare – MAV este în grevă pe termen nelimitat. În zilele de 14/15 decembrie 2008, la frontierele Salonta, Carei, Valea lui Mihai, Episcopia Bihorului, trenurile de călători nu au mai fost furnizate şi respectiv primite de către MAV.
Prin frontiera Curtici în zilele de 14-15 decembrie, următoarele trenuri nu au intrat în ţară:
• trenul 347-2 Viena – Budapesta – Bucureşti Nord. Trenul 347-2 DACIA în data de 15 decembrie circulă numai pe relaţia Curtici – Arad – Bucureşti Nord.
• trenul 79-2 Budapesta – Curtici –Timişoara Nord
• trenul 371-2 Budapesta – Arad – Bucureşti Nord
În zilele de 14/15 decembrie, trenurile de călători care tranzitează Ungaria şi nu au fost primite de către MAV, sunt următoarele:
• trenul Dacia 346-1 Bucureşti Nord – Budapesta – Viena
• trenul Ister 370-1 Bucureşti Nord – Budapesta
În data de 15 decembrie trenul 78-1 Timişoara Nord – Budapesta a fost anulat.

sursa: CFR Călători

Ultimele articole

Articole recomandate

7 Comments

1. Pentru mine este intr-adevar foarte proasta vestea :| daca lucrurile nu se schimba peste o saptamana. Pe bucata Bucuresti-Brasov trenurile sunt oricum pline mereu de sarbatori; cele internationale mi s-au parut mereu cele mai bune, asa ca au fost intotdeauna prima mea alegere, mai ales dupa ce a ramas un singur IC pe Bucurest-Brasov (cel de Arad, parca). De al treilea rapid care tranziteaza Ungaria R374/R375 n-am vazut insa sa scrie nimic :-?

2. Salut.Veste proasta a fost pt mine,familia mea si restul oamenilor care au fost in tren.La curtici am ajuns frumos eu si cu parintii mei si am obs. ca parca tot stam asa de mult timp,nu au ajuns cu controlul de la granita la noi,simpla verificare a actelor,si am iesit pe hol,unde am aflat de la conductor ca nu mai avem trenul pana in Viena ci pana la Curtici.Iar trenul se va intoarce in tara iar noi ori ramanem in el ori coboram la Arad de unde ne continuam drumul,pe banii nostrii,singuri pana in Viena(nu pronunt Budapeste de nervi,iar acolo nu mergea decat un singur tip).Toti adormiti,treziti in graba,cu vestea care ne-a cazut in cap.Toti stiam ca ungurii facasta in fiecare an in decembrie,dar chiar asa,fara anunt,fara nimica.Trenul care pleca din Viena spre Bucuresti nici nu a mai parasit gara,ei au aflat.Ai nostrii stiau de la sotii care se uitau pe net,caci noi nu am primit nimic oficial.neoficial am aflat ca si 3 oameni importanti dela noi,din cadrul conudceri cailor ferate s-au intors cu coada intre picioare acasa,fiindca nu stiau de greva.Ce mai,palpitatnt.Am mers cu maxi taxi-uri,cu 50euro/pers,la inceput era 70euro/pers,cu totii spre viena.Toti am continuat drumul spre Viena,nimeni nu s-a intors.A fost greu de luat o decizie,banii sunt putini,avem buget de austeritate,nu stim daca pe 19dec cand plecam de aici,vom avea tren,asa ca tinem bani si pt intors acasa.Suntem ai nimanui,CFR-a pus mainile in san,desi,oficial,la noi s-a oprit trenul,ne-au intors pana la Arad,si am platit alti bani de la noi din buzunar.Nu tu o masina pt noi,ca eram 40 cred oameni,nu mai multi,un gest de omenie.Nimic.Nici ungurii,nici ai nostrii,nimeni.Singuri cu hotii din Arad,care asteptau ca vulturii sa cedam preturilor lor,sa murim de frig,pana zicem da.Am resuit sa ramanem uniti sa plecam cu 50 euro,cum am mai zis.Niste nesimtiti cu totii,o bataie de joc.In loc de o vacanta,calma,frumoasa,am ajuns sa imi numar banii,sa mananc castane sa beau un punci si atat….la muyee ma uit din strada…nu e deloc corect,nu e frumos,nu e o sarbatoare.Pt contact,intrebari,oricine vrea aveti aici e-mailul meu: v_andru2005@yahoo.com , 0740591702 nr meu.Va urez vacanta placuta,macar voi sa o aveti,of,cu drag,romanii pierduti pe drumuri,ai nimanui,o familie
    Alex,Adriana,Mircea Cruceru

3. Inca este greva… Bunica mea care venea din Germania a ramas in copac la Budapesta, de unde trenul nu a plecat mai departe dinc auza grevei. A fost nevoita sa ia un taxi de la Budapesta la Timisoara pentru a continua drumul. Baieti buni ungurii astia… :(

4. azi e 19 si nu pot sa nimeresc un site unde sa imi zica daca mai e greva sau nu…banii se duc,nu stiu daca avem de ajuns pt mersul spre Bucuresti spre casa,off,mai ales daca mergem cu autocarul.Sunt f.periculoase,esti furat la drumul mare si de companii dar si de hoti.Eu cu ai mei ce sa facem?habar nu am,e o mare problema,caci s-ar putea nici autocar sa nu prindem si greva sa continue…cine ma ajuta?nimeni…in tara nimanui

5. Ieri pe 20 decembrie,in jurul orei 14:30,am ajuns in sfarsit cu ai mei acasa.Nu pot sa va spun cat am indurat ca sa ajungem acasa.Cati bani am mai dat,numai ca sa stim ca suntem in siguranta acasa.Atat am vrut.Sunt multi romani blocati in alte tari datorita grevei.Nu ai cu ce veni acasa.Autocarele toate sunt inchiriate full cu o saptamana minim inainte.Biletele de avion s-au scumpit de 3 ori mai mult.La oricare din caompanii,mari sau mici.Niste nesimtiti cu totii,se face o specula fenomenala.Nu conteaza ca ori de foame,ca nu ai bani,ca tot ce vrei e sa fii acasa si atat.Am crezut ca poate o sa se vorbeasca,macat tu sa ne fi contactat,ca aveam ce sa iti povestim.Dar uite,cum romanii nu te baga in seama,asta este,e trist,facem parte din alta Europa iar tara….ce mai,suntm din tara nimanui,

O zi buna,sunt prea dezamagit ca sa mai spun ceva