(P) Știi să faci aplicații? Uite o ocazie să dai lovitura!

sticker_3P&Tableta_210x297+5

În munca mea este de multe ori e cam așa:

Se poate însă și mai rău. Unii îmi spun că au o idee genială de aplicație. Nu intră în detalii dar menționează că e ceva nou, unic ce nu a mai văzut nimeni până acum. Sunt convinși că îi poate face bogați. Doar că e… secretă. Evident! O să vă spun și vouă ce le spun amicilor mei de mai sus.

1. Dacă ideea ta e genial de nouă, sigur încă 40 de omuleți au avut-o deasemenea, foarte recent. Trăim în aceleași orașe aglomerate, mâncăm aceleași feluri de mâncare și ne dorim aceleași vacanțe. E normal ca intuiția să funcționeze asemănător, așa că treci rapid la punctul 2.

2. Singura diferență de valoare între ideea ta și versiunea ei din mintea unui chinez, indian, american sau rus este… execuția. Treci urgent la punerea ei în aplicare. Fă o variantă de demo, ceva ce poate fi prezentat chiar și în 30 de secunde într-un lift.

3. Fă-ți o echipă care să te ajute să lansezi prima variantă. Sigur te pricepi la ceva foarte bine dar sigur nu ești în stare să le faci pe toate: codare, design, marketing și PR, website, management de proiect….

4. Ia finanțare. Cel mai probabil ai o brumă de bani sau deloc. Ideea ta se va prăfui însă repede dacă nu e pusă în aplicare. Ori îi trece vremea pentru că tehnologia avansat, ori a făcut-o deja altul, ori te-ai plictisit, ori… ai prins ideea… Finanțarea te va ajuta să lansezi produsul. Vei aduna astfel utilizatori, clienți, recunoaștere și poate începi chiar să recuperezi investiția ori chiar să faci primii bani.

5. Ia din nou finanțare și extinde produsul la maximul posibil. Dacă nu o faci tu, altcineva va face ceva similar și îl va extinde peste tot unde e posibil. Ce, credeai că facebook a fost prima rețea de socializare ori că Whatsapp este singura aplicație de mesagerie?

6. Vinde produsul când simți că e matur, ți-a adus satisfacție și profitul visat. Lasă-i pe alții să întrețină succesul în timp ce tu pregătești următoarea lovitură.

Vrei să ajungi la norocosul ”6”? Ai nevoie de creativitatea, energie, motivație și ajutor. Ajutorul poate însemna informație/”know-how” și bugete. Banii în sine sunt lipsiți de valoare. Banii cheltuiți cu scop, sunt adevăratele motoare. Pe www.wallofbusiness.ro te poți înscrie pentru amândouă. Dacă ai o idee de aplicație, folosește oportunitatea și înscrie-te până pe 22 mai 2014. Dacă știi pe cineva care poate profita de sumele puse la bătaie și oportunitățile din concurs, atunci anunță-l. Iată detaliile:

Dezvoltatorii de software de aplicații de business pot câștiga o campanie de marketing în valoare de 30.000 euro și un parteneriat cu Romtelecom
Premiul special „Cea mai bună aplicație internațională de business”: parteneriat cu Deutsche Telekom în alte 5 țări
Premiul special „Cea mai bună aplicație de business a unui startup”: finanțare de până la 80.000 de euro prin incubatorul hub:raum Cracovia
Perioada pentru depunerea aplicațiilor: 28 aprilie – 22 mai 2014

Romtelecom invită dezvoltatorii software de aplicații inovatoare pentru afaceri mici și mijlocii să se înscrie la “Business Wall of Fame”. Concursul, inițiat la nivelul Deutsche Telekom, este organizat și în alte 5 țări, precum Cehia, Croația, Ungaria, Polonia și Slovacia. Competiția este adresată dezvoltatorilor de software independenți și startup-urilor care doresc să își promoveze aplicația, care trebuie să fie cel puțin în faza de producție și nu neapărat disponibilă comercial încă, și să o facă accesibilă către o audiență largă. Sunt vizate aplicațiile inovatoare de business din toate industriile care simplifică munca afacerilor mici și mijlocii (IMM-uri).

Participanții pot intra în finală (top 10 aplicații) dacă membrii comunității IMM-urilor votează pentru ideea lor de aplicație. Numărul de voturi primite din partea comunității, în perioada 22 mai-30 iunie, va determina cele mai bune aplicații înscrise în fiecare țară, după care un juriu de experți (format din manageri, experți în vânzări, respectiv produse și IT din cadrul Romtelecom) va selecta câștigătorii naționali până pe 31 iulie. “Cea mai bună aplicație internațională de business” și „Cea mai bună aplicație de business a unui startup” vor fi selectate de un juriu internațional din cele 6 țări participante, până pe 15 august.

Câștigătorul celei mai bune aplicații naționale va beneficia de promovare în cadrul unei campanii de marketing dezvoltate de Romtelecom, în valoare de 30.000 de euro, și poate deveni Partener Cloud al Romtelecom Business Solutions, aplicația sa intrând portofoliul de produse al Romtelecom. În același timp, aplicația câștigătoare la nivel internațional poate deveni Partener Cloud al Grupului Deutsche Telekom în toate cele șase țări înscrise în competiție, ajungând să fie cunoscută de aproape 1,3 milioane de clienți business. În cooperare cu hub:raum din Cracovia, o propunere de investiție de până la 80.000 de euro ar putea fi acordată câștigătorului la categoria „Cea mai bună aplicație de business a unui startup”. Orice startup sau dezvoltator independent de aplicații poate participa.
Aplicanții din România se pot înregistra pe www.wallofbusiness.ro.

Participanții își pot mări numărul voturilor și șansele de câștig invitându- și comunitatea să voteze (atât parteneri de business, cât și prieteni), după ce se termină etapa de aplicare, pe 22 mai.
Voturile pot fi și ele o modalitate de a răsplăti membrii comunității: toți participanții la vot care sunt angajați autorizați ai IMM-urilor, înregistrați ca suporteri ai celei mai bune aplicații naționale, sunt eligibili să câștige pentru compania lor expunere într-o campanie de comunicare dezvoltată de Romtelecom, în valoare de până la 10.000 de euro.

Categorii și premii ale concursului „Business Wall of Fame”:
Cea mai bună aplicație din România

Premiul I: Promovare în cadrul unei campanii de marketing dezvoltate de Romtelecom, în valoare de 30.000 de euro, și integrare în portofoliul Romtelecom Business Solutions, ajungând să fie cunoscută de peste 150.000 companii;

Premiile II – III: Partener Cloud al Romtelecom Business Solutions – aplicațiile vor fi incluse în portofoliul Romtelecom pentru clienții de business.

Cea mai bună aplicație internațională de business
Cea mai bună aplicație internațională va deveni parte din portofoliul Deutsche Telekom în toate cele 6 țări participante la concurs, ajungând să fie cunoscută de aproape 1,3 milioane de clienți de pe aceste piețe.

Dezvoltatorul celei mai bune aplicații internaționale va câștiga o excursie la Telekom Laboratories Berlin, unde sunt prezentate inovații.

Cea mai bună aplicație de business a unui startup
Propunere de investiție de până la 80.000 de euro de la incubatorul
hub:raum Cracovia;

O invitație la „Long Night of Startups” a T-Labs, evenimentul-cheie pentru startup-uri, cu un spațiu de prezentare propriu la târg.

Program concurs:
Înscrieri: 28 aprilie – 22 mai;
Votare: 22 mai – 30 iunie;
Selectarea câștigătorului național: 1 iulie – 31 iulie;
Selectarea câștigătorului internațional și a celui mai bun startup: până pe 15 august.

Pentru mai multe informații despre concurs, participare, votare, termeni și condiții vizitați: www.wallofbusiness.ro. Grăbiți-vă, mai aveți doar 10 zile pentru a vă înscrie în concurs!

Ultimele articole

Articole recomandate

3 Comments

  1. Din păcate,recunosc ca nu am timpul si inteligenta de a creea singur o aplicatie.Dar promit ca o sa încerc mai tarziu.Oricum un articol exceptional.

  2. O metoda buna de a gasi aplicatii valoroase ieftin. Fara a angaja extra personal si a plati esecurile, asa se selecteaza direct doar ideile viabile prin munca gratis a altora. Premiul de fapt e doar o promovare, nu e nimic in bani din ce citesc. O promovare care o sa-ti fure si mare parte din profit dar asta vei afla mai tarziu. Ideile valoroase si oamenii valorosi au cautat sa se desprinda de marile corporatii. Nu e asta cheia succesului. Pentru pustii din liceu poate e o idee buna dar pt cei experimentati nu pare.

  3. Salut George,

    Am incercat sa intru pe site-ul mentionat de tine ,dar am fost atentionat ca nu e bine!
    Vreau sa vorbim.ASTEPT UN SEMN DE LA TINE.

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.