Volkswagen Golf 7 vs Seat Leon – muștar vs. ketchup!

Seat Leon vs VW Golf 7

Golf sau Leon? Muștar iute sau cu hrean? Ketchup dulce sau iute? Boxeri sau chiloți? iOS sau Android? Creveți sau caracatiță? Nici noi nu știm ce să-ți recomandăm dar uită-te peste comparativul secolului pe blog.

Testul de sprint:

Testul de consum:

Și altă dezbatere:

Nu uita sa arunci un ochi și peste cele doua teste pe care le-am făcut separat.

VIDEO Seat Leon – drive test și review cu Golful éspanol

Volkswagen Golf 7 – Mitul rezistă?

Tu ce alegi? Golf sau Leon?

Ultimele articole

Articole recomandate

98 Comments

  1. Consumul nu ar fi mai bine sa i-l faceti conducand masina in parametri normali , si sa schimbati cum este indicat ? cum poti sa spui ca mergi putin sub-turat ..si tu ai 1000 de ture .. sa fim seriosi .. sti ce inseamna in 10.000 de km maxim la mersul tau buhnici la un diesel ? … iti iei adio de la turbina si bani econimisiti pe carburant nu iti acopera reparatie . in fine .. si pustiul ala nu stiu ce cauta in reportajele astea . cand ma uit la asa ceva vreau sa vad ca este tratat cu seriozitate si profesionalism .. in fine … pana la urma cine suntem noi sa criticam …

  2. Nu vad cum faptul ca aveti experienta pe circuit si ca ati condus multe masini si asa mai departe…va scuza can vine vorba de a merge cu mult peste viteza legala in oras. Legea eate aceeasi pentru toti.

  3. Mai baieti va dau un sfat,

    Pentru cei care va citesc comentariile aberante de genul” Pune te rog George un comentariu despre testul cu Mercedes X clasa”, nu credeti ca ar fi mai bine sa afirmati pareri pertinente doar despre modelul care face obiectul discutiei? ..asta ca sa intelegem si noi …nestiutorii ..ceva……si celelalte solicitari sa le afisati separat ….poate George va crea o sectiune speciala pentru aceste gen de solicitari…..nu va suparati dar este frustrant si plictisitor sa te astepti sa gasesti comentarii pertinente la modelul testat si…citind…sa incepi sa crezi ca acest sir de comentarii nu are nici o relevanta…..eu va multumesc totusi pentru intelegere

  4. In primul rand aici e vorba de 2 motoare ambele dotate cu turbina care deschid cuplu in jur de 2000 de turatii decat la un motor aspirat care poate lucra la turatii mari si aici se vede diferenta benzina clar e facuta pentru viteza deoarece are arderea dubla co 95 fata de motorina cc 51 motorina este mai buna pentru forta si naveta dar in fata unei benzine pierde in cazul video

  5. Eh, la acest test, dupa atata timp de cand il stiu, am ceva de obiectat…

    Ma uitam la el in 2013 cand a aparut, avand un Golf 5 si dorindu-mi sa trec la Golf 7.
    Am vazut ambele prezentari ale masinilor facute de voi, si mi s-a parut clar ca Golful, asa cum ati zis si voi, bate spre clasa Premium, spre deosebire de Leon care este exact unde ar trebuii: la Compacte.

    Eh, voi cand le-ati comparat, nu ati luat in calcul spre exemplu ca si Golful are optiune de faruri Bi-Xenon, cu leduri mai frumoase ca cele de pe Leon, cu leduri pe stopuri, in loc de stopurile acelea simpliste, cu faruri adaptive, etc. Aici, daca ati fi avut un Golf 7 HighLine cu foarte multe optiuni, ati fi vazut ca e mult mai ‘premium’ decat un Leon…

    Deasemenea, modelul vostru nu avea senzori de parcare, Park Pilot, camera pe spate, comenzi pe volan, Lane Assist si multe alte optiuni care v-ar fi ajutat sa faceti un review masinii care sa o detaseze de Leon..

    Anul acesta mi-am cumparat un Golf 7 CUP cu motor de 1.6 TDI, iar anul trecut un prieten si-a cumparat un Seat Leon tot cu motor de 1.6 TDI. Ambele au multe optiuni pe ele, dar tot Golful este mai frumos, si mai rapid, chiar daca Leonul se tine un pic mai bine pe viraje.

    Nu zic ca Leonul este o masina proasta, este una foarte buna, dar daca e sa o comparam cu Golful, pierde la multe capitole si castiga doar la stabilitate, unde Golful pierde…

    Iar la sprint-ul vostru nu este avantajul benzinei, cat este diferenta intre motoare.. Daca pui la sprint un Leon si un Golf, ambele de 1.6 TDI, sau 2.0 TSI care e si mai pe placul baietilor, eu as zice ca tot Golful castiga.. Se comporta altfel si la kick down, si la plecarile de pe loc…

    Si i-ar fi stat mai bine cu niste jante mai frumoase pe 16″ Golfului, decat cu cele standard, zic eu :)
    Oricum, asteptam sa apara Golf 8, si de ce nu, noul Leon, si sa mai faceti un comparativ.

    De data aceasta va rog sa alegeti niste versiuni putin mai echipate, ca pana la urma 90% din optiunile care le poti pune pe Passat, le poti pune si pe Golf, ca de aia le ofera grupul, si testele facute de voi pe masini gen Audi A7 sau A8 nu contineau masini fara optiuni interesante gen Lane Assist sau Adaptive Cruise Control, nu ? Daca pe alea avem optiuni ‘premium’, pe astea mai accesibile de ce sa nu le punem, daca tot exista ?

    Viata e ca sa ne bucuram de ea si motoarele TSI si TDI sunt facute sa te distrezi cu ele pana cand decizi sa treci pe curent :))

    O zi placuta!

  6. Salut!

    Spuneai in test ca Leonul ar fi mai slab antifonat decat Golful. E un pic ciudat, pentru ca uitandu-ma pe teste celor de la ADAC am gasit urmatoarele rezultate:
    VW Golf Highline 1.4 tsi 122cp – 66,9 db la 130 Km/h
    Audi A3 Ambition 1.4 tfsi 122cp – 68,2 db la 130 Km/h
    si aici surpriza, Seat Leon FR 1.4 tsi 122 cp – 66,4 db la 130 Km/h

    Este varianta FR a Leonului mai bine insonorizata decat varanta normala, cum e cea pe care ai testa-o si tu? Poate de aici vine si diferenta pe care ai sesizat-o dintre golf si Leon, varianta mai slaba de echipare.

    Multumesc.

Dă-i un răspuns lui Petrisor Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.