VIDEO – Volkswagen Beetle – cocoașa cu 200 de gândaci putere

Imaginează-ți o fată drăguță într-o mașină total inocentă. Ok? O imagine simpatică, așa-i? Picture it again când va zbura de lângă tine cu tot cu cei 200 de cai și tu rămâi în urmă cu Passat-ul tău. Broscuța arată bine, mult mai bine decât predecesorul, dar rămâne la fel de inutilă, o cutie scumpă care te duce de la A la B cu maximum de drăgălășenie.

Linia noului Beetle aduce mult mai tare cu generația lui Hitler, și-și merită statul de remake. Puțini producători au reușit să readucă la viață mașini legendă. Iar succesul înseamnă o reproducere a aspectului fabulos sau a vânzărilor record. În cazul broscuței sunetul e totul! Practic, e scuza unei doamne de succes care vrea să-și cumpere un GTI.

Nu uita să împrăștii vorba pe twitter, Google și Facebook. Ai butoane dedesubt.

Ultimele articole

Articole recomandate

47 Comments

  1. Legat de gusturi astea nu se discuta dar totusi 500 se vinde in draci in europa. Broscoiul se vinde in draci in SUA si eu unul nu prea am incredere in gusturile prietenilor americani. Probabil ca aia din SUA fiind obezi nu prea incap in 500 si simt nevoia de o masina mai mare.
    Pragmatic insa. Un broscoi de 1,2 tsi si 105cp cu minimum necesar de dotari (nu ce a testat George) costa 18.830 euro. Un Fiat 500 1,4 16v de 100cp Lounge cu dotari superioare costa 14.464 euro. Discutam deci de o diferenta de 4.366 euro in defavoarea broscoiului adica aproape un Sandero chel. 500 fiind mai usor o sa fie mai sprinten decat broscoiul. Argumentul ,,normal ca e mai scumpa, e mai multa” nu se sustine de vreme ce in broscoi nu incap pe bancheta din spate mai multi pasageri sau acestia ar sta mai confortabil ca in 500 (testeaza un 500 si ai sa vezi ca nu e asa de mic la interior). Portbagajul este mai mare la broscoi dar nici 500 nu e de lepadat. E 65% din broscoi. Ce sacrifica la portbagaj castiga prin dimensiunea redusa deci usurinta de parcare. Si nu in ultimul rand, eu unul nu-mi pot scoate din cap faptul ca broscoiul original a fost desenat de Ferdinand Porsche (de fapt copiat de la alt inventator) si definitivat de Adolf Hitler. Eu unul prefer o masina italiana micuta unei masini germane mai mari si cu asa trecut.

  2. Eu prefer un tanc german unei jucarii italiene. Ce treaba are trecutul nazist in acest caz? Asa si Fiat a fost unul dintre principalii producatori pentru Musollini. Fiat 500 e pentru femei, masina asta se adreseaza barbatilor tineri.

  3. maestre Liviu, imi place stilul tau :D simt ca putine idei ti-au fost formate cred de show-ul Top Gear. ceea ce-i bine. Anyway, legat de Beetle asta… Vivat 500 Abarth!

  4. O mica rugaminte George daca nu te superi ! Mi-ar placea foarte mult la masinile testate sa vad si cum se aprind luminile interioare si din bord si cele din exterior, faruri si stopuri (faza scurta, faza lunga, pozitii, stop pe frana, marsharier, proiectoare si ceata) … eventual noaptea pentru un efect mai spectaculos, este ok si ziua :). Unele modele au o iluminare cel putin interesanta atat la interior cat si la exterior. Aa … inca ceva, putem vedea si auzi motoarele la aceste masini din exterior ?

  5. george . . . si mie imi place foarte mult motorul acesta ! dar intradevar este un consum foarte consistent. Nu cred ca , aceasta masina va fi cumparata de multe persoane deoarece benzina e foarte scumpa in momentul de fata .

  6. buna treaba domnule!mai vedem si noi cate un test cu vw…felicitari!sunt de acord cu dvs. dar as vrea ca pe viitor sa includeti si pretul masinii testate daca se poate..oricum faceti o treaba foarte buna!TOT ASA!!!

  7. Consum de 20% am scos anul trecut la IAA 2011 pe un Golf R rulat pe autostrada la viteze de maxim 245km/h; ca atare mi se pare foarte mare valoarea obtinuta de tine George :(. Na …e capitala…

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.