VIDEO – Volkswagen Beetle – cocoașa cu 200 de gândaci putere

Imaginează-ți o fată drăguță într-o mașină total inocentă. Ok? O imagine simpatică, așa-i? Picture it again când va zbura de lângă tine cu tot cu cei 200 de cai și tu rămâi în urmă cu Passat-ul tău. Broscuța arată bine, mult mai bine decât predecesorul, dar rămâne la fel de inutilă, o cutie scumpă care te duce de la A la B cu maximum de drăgălășenie.

Linia noului Beetle aduce mult mai tare cu generația lui Hitler, și-și merită statul de remake. Puțini producători au reușit să readucă la viață mașini legendă. Iar succesul înseamnă o reproducere a aspectului fabulos sau a vânzărilor record. În cazul broscuței sunetul e totul! Practic, e scuza unei doamne de succes care vrea să-și cumpere un GTI.

Nu uita să împrăștii vorba pe twitter, Google și Facebook. Ai butoane dedesubt.

Ultimele articole

Articole recomandate

47 Comments

  1. Salut!Nota maxima pt clip,si felicitari in ceea ce faci.Un lucru nu inteleg.Acest Beetle are motor de 200 cp?.Ca eu am vazut pe siteul oficial vw ca cea mai puternica este unul de 1.4 TSI 160 CP M6

  2. @Florin
    Nu sunt in masura eu sa iti raspund, dar cred ca pana la urma e obligatoriu ca o masina sa aiba plastice de calitate in interior. Sunt scarbit de cele care dupa 20 mii km pe drumurile patriei zdrangane in interior parca ai purta oale. Ca doar nu e Dacie din ’89.

  3. 1. E mai frumoasa decat vechea generatie? Parerea mea ca nu, de fapt cred ca e foarte urata, disproportionata chiar cu botul acela prea lung fata de restul masinii. Vechea generatie era mai bine echilibrata dpv. al proportiilor. Bara fata cu muchiile acelea drepte nu au ce cauta pe o masina retro, broscoiul nu a avut niciodata muchii drepte. ,,Cocoasa”, zona motantului c este prea tesita si aduce a dragster american. Si aici se abat de la designul original al cupolei aproape rotunde. Designul agresiv deci nu prinde si nu cadreaza cu imaginea flower power a masinii.
    2. Bordul!!! S-a dorit a se merge pe ceea ce este pe mini si pe 500, plastic glossy, viu colorat. WV a omis insa ca genul ast de design nu trebuie aglomerat. Au pus foarte multe butoane si ecrane si gadgeturi care strica imaginea retro. Deci a vrut sa copieze reteta de succes de la 500 dar nu le-a iesit. A iesit un design mai mult burghez si autosuficient decat ceva tineresc si fresh. Pur si simplu e prea teuton si ,,ingalat”.
    3. Motorul! 200cp de pe GTI = super!!! Consumul e normal. 2.0 fsi de 140cp prin Bucuresti, vara, condus normal pe distante medii si mici (7-8 km) cu AC-ul la mic (probleme cu sinusurile), scoate 14-15 litri/100km iar pe autostrada in treapta a 6-a la 140km/h cu AC si 2 persoane scoate 10-11 litri. Deci undeva intre 15 -20 litri e de asteptat mai ales daca vorbim de drumuri scurte, la rece si de o cutie automata. Cu motorul lasat si un stil relaxat va consuma 16 – 17 litri in oras. Sunetul motorului = muzica!
    4) Factorul wow!!! Mediu spre normal pentru mine. Prea burgheza si serioasa masina pentru ce se vrea a fi. Nu e fresh, nu e sharp nu e vesela pe cat este mini sau 500.
    5) Pretul. Of, of, of! Mult prea scumpa! 500 pare pomana pe langa ea, e mai scumpa decat Mini!
    6) Concluzia mea e: daca vrei o masina posh ia un 500, iesi si mai ieftin si mai simpatic. Daca totusi vrei sa fie musai vw ia un Scirocco (verde de 2.0 tfsi), e mult mai frumos decat GTI, mai fresh si mai trendy decat un broscoi si cred ca de fapt e singurul WV care imi place.
    In rest, ce sa zic, mi-a placut testul si poate faci unul si cu 500 Abart essesse!! Sunt subiectiv poate (cred ca se vede) dar cand vine vorba de masini de genul asta subiectivismul e permis daca nu obligatoriu!!

  4. Inutila ? Pai pentru cei care isi doresc o astfel de masina …. toata utilitatea sta in faptul ca este „o cutie scumpă care te duce de la A la B cu maximum de drăgălășenie”. Am avut rabdare sa ma uit la tot review-ul … asadar, bravo ptr. video !

  5. Foarte tare Bologa Gh. :))))) Masina arata senzational dupa parerea mea. Imi place foarte mult. Si mie mi se pare ca bordul este inspirat putin de la 500 dar imi place retro look.

  6. Da mestere Cristi!
    Glossy, sharp, fresh, trendy, posh, adica tinereasca si la moda! ca doar nu e masina de carat paine sau executive! Genul asta de masina este mai mult jucarie!!! si mie mi se pare ca noul broscoi nu este o jucarie destul de frumoasa si nici masculina nu mi se pare!!! din contra!
    A!! si am mai vazut o chestie care nu-mi place, ceasurile. Broscoiul (si cel vechi si generatia precedenta) nu avea 3 cadrane ci un cadran mare cu ceasuri concentrice pentru viteza si turometru. Acum are ceva gen wv crafter! Seaman mult cu ceasurile de bord de la utilitare.
    Mini si 500 respecta mult mai bine configuratia originala a masinii reusind in acelasi timp sa fie si moderne. Asta e toata filosofia.

  7. maestre Liviu, decat vechea generatie asta e mult mai frumoasa. vechea era „echilibrata” cum zici pentru ca era simetrica, nu stiai care-i fata si care-i spatele. Bord aglomerat?! :| da, are ventilatii, ecran si butoanele ecranului… a si in stanga, butoanele de lumini. Unde e eglomeratia? resul butoanelor sunt pe ce se cheama „consola”, mai jos de bord. Factorul „WOW”?! „pare burgheza si serioasa”?! E toata numai curbe si bulbucatii. ce descrii tu acolo e Skoda Superb. Probabil ai fi vrut sa fie ca un Citroen DS3, caz in care nu ar mai fi fost Beetle, ci… aa, Citroen DS3 :-?? Pretul?! „mai scumpa de cat 500” Pai 500 incape in interiorul unui Beetle, normal ca e mai scumpa, e mai multa. Concluzia ta este Scirroco, adica masina care iti place, lucru subiectiv si fara rost.

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.