Vodafoane! Nu mă mai spama!

Dau un 1 euro inclusiv TVA pentru cine imi da numarul de la maşina directorului de la Vodafone ca să îi descarc pe capotă o tonă de rahat turcesc. Lipicios. Amestecat cu afişe electorale, scrisori şi pliante pe care le-am primit prin poştă.

Nu vreau casă de 150.000 de euro, nu vreau ML ca a lui Chivu şi nici 10.000 de euro. Nu vreau!!!!

Nu îmi mai trimite mesaje care mă încurajează aproape psihotic să dau mesaje la 100, fără să mă avertizezi că ele costă 1 euro.

Te-am reclamat, băi, Vodafoane, la ANCOM. Şi nu mă las până nu ţi-o furi cu o amendă consistentă.

LATER EDIT: În urma mesajelor primite de la oameni de bine precum Adrian Enache vă recomand cu căldură apelarea numărului *567 şi apăsaţi de patru ori 2, câte o dată la fiecare întrebare pe care o pune roboţica.

Ultimele articole

Articole recomandate

11 Comments

  1. Si eu si multi altii suntem in aceeasi situatie. Si atat m-au batut la cap incat m-a pus naiba sa trimit un mesaj. Acum primesc si mai mult spam. Si apropo de spam, e vreo „blacklist” pe undeva unde am putea trece toate firmele astea care trimit spam? Ma refer la cele de la noi.

  2. simt nevoia sa vb : aseara am sunat la *222 sa aflu nr facturii precedente si a fost ceva de genul : mai apasam o tasta, imi mai baga un mesaj promotional inainte sa-mi spuna pe ce alta tasta sa apas. Deci pt un rahat de info … am vb inclusiv cu Chivu care aparent nu mai era la un pahar de vin cu niste panarame (3 panarame in total, nu 2 – nu ma puneti sa explic caci stiti la ce ma refer). De ce este nevoie de chiar asa multa reclama inclusiv in acel meniu unde suni doar cand e panica?

  3. Da, am aflat si eu acum!! :D
    Sunati la *8787, asteptati sa insire optiunile din meniu, chiar daca „va simtiti” ademeniti, nu apasit nicio tasta, veti fi directionati automat dupa meniu la un operator. DA, un om VIU!! Acelui operator ii puteti cere sa va dezaboneze.
    Eu am scapat. :D

  4. Mutati-va la Orange copii!
    De 10-11 ani sunt la ei si chiar nu am probleme cu ei. Ba mai mult, din orice colt al lumii am avut nevoie de ajutor vis-a-vis de serviciile lor au fost prompti corecti si plini de solicitudine.
    Din motive tehnice (a se citi serviciu si 75 % din colegi si prieteni, abonati Vodafone (Connex) mi-am luat si eu un abonament la domniile lor. Si pentru ca au vazut ei ca pe numarul asta se vorbeste la greu si in roaming, m-au lucrat in 2001 cu suma de 40 milioane lei vechi!!! Subliniez:2001!!!
    Incercand sa vad ce si cum se intampla am constatat ca, aveau baietii „treaba” multa cu de-alde mine.
    Adica: daca vorbeai si in tara si in strainatatea iti bagau la 1 minut si 10 secunde de convorbire – 2 minute la plata si chiar si 2′ 10″ sau fetele de la „taxare” mai varsau din suprasarcina facturilor amicilor sau membrilor de familie in contul bunei samaritene ce ma aflam, pe vremea aceea.
    Ca deh! plateam in prostia mea… Norocul meu a fost un vecin de bloc care pe vremea aceea era angajat la
    „talharii ” astia. Si baiatul asta m-a invatat cum pot sa ii dau in fapt .. Nu mai intru in amanunte, cert este ca i-am prins…. Le-am dat pas la plata a mai mult de jumatate din ultima factura si gata…
    Dupa experienta amara cu fostii verzi actuali rosii am fost destul de circumspecta cu portocalii, dar am constat ca astia chiar sunt OK.
    Scurt! O factura cu un trafic imens pe internet in roaming, si m-am trezit in decembrie 2006 cu o factura de m-au durut si dintii falsi…! Am fost la ei, am verificat, au constat ca a fost o problema tehnica atat a softului aparatului meu (un SPV 5000)comercializat de ei dar si niste probleme tehnice la nivel de departament IT. Au analizat, si cu scuze si multe facilitati, cadouri , etc., si-au spalat obrazul, si au recalculat factura care era de vreo 30 de ori mai mica in realitate….
    Nu fac reclama dar credeti-ma ca sunt buni!
    Pana la urma ai nevoie de servicii de calitate cu o echipa de calitate, nu o sleahta de angajati cu ziua care dau tunuri si tu ramai sa platesti la convorbiri pe care nu le-ai facut….

  5. am fost client si orange si vodafone. acu sunt vodafone, intelegeti de ce. treaba cu orange si echipa lor de calitate nu vreau sa spun mai multe!!! exista clienti si clienti,unii sunt multumiti de o retea, altii de alta. probl asta cu spamul am avut si eu: am trimis un mail la relatii cu clientii si am cerut sa imi scoata nr de telefon din lista pt mesaje promotionale. zis si facut dupa 5 zile. deci… nu trebuie decat sa ii anunti ca nu mai vrei si se intampla. succes

Dă-i un răspuns lui Marian Buhnici Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.