Categorie: Gadget

UNBOXING & REVIEW – RAZER PHONE ȘI PUBG

Da, așa este, unii se joacă și alții muncesc, nu-i așa Marian? Ai revenit la mine pe blog și abia scot o vorbă de la tine pentru că ești ocupat cu PUBG. Adevărul este că m-a prins și pe mine, mai ales pe un display atât de bun. Am mai vorbit despre Razer Phone în unboxing-ul pe care l-am făcut atunci când l-am cumpărat. Nu m-am putut abține.

A venit însă vremea să trecem mai în detaliu prin ceea ce știe să facă acest telefon și am ajuns la aceeași concluzie ca cea pe care o preconizam de la început. Este un telefon excelent pentru jocuri și chiar și pentru vizionat filme sau ascultat muzică. Sunetul contează mai mult decât te poți aștepta, iar difuzoarele de pe acest telefon sunt cele mai bune de până acum. De pe un telefon, desigur. Concurează chiar și cu tabletele unde ai mai mult spațiu de manevră ca să introduci difuzoare mai mari. La capitolul sunet, mărimea contează.

Se încarcă foarte rapid cu QuickCharge 4.0 și este rece pe toată durata încărcării, așa cum trebuie pentru că poate vrei să te și joci în tot acest timp. Chiar și în jocuri rămâne rece, dovadă că Razer a făcut o treabă foarte bună cu răcirea. Da, este puțin mai gros ca alte telefoane, dar așa îl ții și mai bine în mână.

Camera este însă o problemă. Este duală, însă softul mai are multe update-uri de primit. La fel ca și sistemul de operare care din păcate este încă tot la 7.1.1. Deși nu mă deranjează atât de mult, având în vedere că această versiune de Android este istoric vorbind, una dintre cele mai stabile. Poate nici nu are nevoie de update-uri. Doar la cameră.