Felicitări, ploieşteni! O să le vedeţi curând pe străzile municipiului dvs…. Troleiubuze Neoplan cumpărate la mâna „a paişpea” din Franţa. Ca să scape mai uşor de ele, francezi le-au dat 4+1 gratis. Producătorul german îşi freacă deja mâinile de bucurie că va vinde piese scumpe de schimb pentru „troace” care trebuiau casate de mult.
Mamăăă…da ce-s alea? N-aş vrea să văd unul din ăla în realitate.
termenul de relansarea economica a germaniei iti spune ceva?asta se numeste fine tuning si lobby si cum mai vrei tu.cinste atat frantei cat si germaniei pentru ce stiu sa faca pentru economia lor.ca sa pot pozitiona cu un exemplu dat de mama natura economia noastra, as spune doar atat:era glaciara e aici, cine fie nu pune o haina groasa sau peste noapte ii creste o blana, moare. din trio-ul descris de tine, numai primele doua par a face ceva…
pai nu arata prea rau… le-ai vazut pe cele vechi de la cluj ? sunt convins ca si alea se mai strica
Mihai, ai auzit de vorba aceea evreiasca: „Sunt prea sarac sa imi cumpar lucruri ieftine!” ??
Nu ştiu care au fost termenii afacerii, dar în comparaţie cu ce avem acum prin Ploieşti, astea chiar arată bine. Şi chiar am văzut unul în probe prin cartier acum vreo 2 luni !
saracii ploiesteni….
Da, am auzit. Poate raportul calitate/pret a fost convenabil in cazul acesta si poate nu s-a furat nimic din bugetul local cu ocazia licitatiei :D
Sincer, decat sa mai foloseasca cele vechi, de pe vremuri unde statea in spate o taxatoare si aveau scaune din lemn, sunt bune si astea pt urmatorii 4 ani.
Cred ca sunt mai bune si decat MAZ-urile noi (!) din Brasov. Ce zici, George?
Cat e taxa de prima inmatriculare?
Cine plateste TVA-ul?
Pardon am vrut sa zic cat e comisionul……………
Unde si cand e realizata fotografia?
eee,hai ca arata bine,se poate mult mult mai rau
Dragute Neoplanurile,dar is cam depasite tehnic.Avand in vedere ca sunt pentru un oras care nu ridica pretentii mari cand vine vorba de troleibuze sau tramvaie,cred ca sunt potrivite.Desi,le-as fi preferat la mine,la Constanta,inlocuind DAC-urile si Rocar de Simon-urile de pe singurele linii ramase(cat or mai rezista,pana cand MAZarea le va vinde ca sa-si umple buzunarele).Culmea e ca,la Constanta,viceprimarul Fagadau doreste reinfiintarea transportului electric in comun,prin achizitionarea a peste 140 de troleibuze noi,dublu-articulate,inclusiv retea noua,peroane noi si autobaze noi.Interesant si frumos,nu?Primarul e impotriva,ca de-obicei.Deci,felicitari ploiestenilor!Sa va stapaniti si folositi sanatosi Neoplanurile. :)
Dublu-articulate in Constanta? Ai gripa porcina!
Avand in vedere ca sunt pentru un oras care nu ridica pretentii mari cand vine vorba de troleibuze sau tramvaie,cred ca sunt potrivite-cum poti spune asa ceva Andrei?!In Constanta sunt pretentii?!Daca erau,nu se luau MAZ-uri,ci Citaro…si nu se desfiintau troleele si tramvaiele…halal pretentii…pe cand la Ploiesti, se fac eforturi mari pt.dezvoltarea transportului electric!