Troleibuzul CFR

11052009310 Felicitări, ploieşteni! O să le vedeţi curând pe străzile municipiului dvs…. Troleiubuze Neoplan cumpărate la mâna „a paişpea” din Franţa. Ca să scape mai uşor de ele, francezi le-au dat 4+1 gratis. Producătorul german îşi freacă deja mâinile de bucurie că va vinde piese scumpe de schimb pentru „troace” care trebuiau casate de mult.

Ultimele articole

Articolul precedent
Articolul următor

Articole recomandate

20 Comments

  1. Mda.Ce sa mai carcotim:s-a decis achizitionarea intregului lot de Neoplan N6121 (cele din poza), ex Lausanne.In total 24 de bucati.Nu le-as numi rable, sunt din 2001..ce umbla la noi prin tara in materie de trolee sh sunt facute intre 1975.1985.Stiu astea ptr ca lucrez in domeniu.Defectul lor ar fi ca sunt foarte grele( mai grele ca un tramvai)insa…om trai si om vedea..

  2. Nu prea au cum sa vina din Franta… Lausanne era prin Elevetia ultima data cand am verificat. Au fost produse in 2001 si au circula bine-mersi pana in 2005, cand 2 au luat foc (vezi http://www.snotl.ch/bimodes.html ). Operatorul de transport le-a dat inapoi producatorului (Neoplan, care intre timp a fuzionat cu MAN, rezultand Grupul NEOMAN) printr-un program de buy-back. In prezent, firma care le vinde/le-a vandut este chiar importatorul oficial MAN in Romania, deci nu vreo firma obscura de masini 2nd hand. Mai grele decat tramvaiele nu au cum sa fie… decat daca se face comparatia intre troleibuz plin cu calatori si tramvai gol.
    Vehicule asemanatoare mai circula la Ruse (Bulgaria) fara probleme… avand in vedere halul in care e reteaua de fir-contact de acolo.
    Calatorii probabil le vor aprecia, dpdv al confortului sunt cu mult peste ce circula prin Romania la ora actuala.

  3. Primele zece troleibuze din lotul de 24 au ajuns deja la Ploiesti si se afla in depoul situat in zona Podul Inalt. Alte 14 asemenea vehicule, cu o vechime de 8 ani, urmeaza sa fie aduse in Romania in perioada urmatoare

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.