Toyota Aygo 2012 – LEGO portocala

O lecţie neînvăţată înseamnă un eşec total. Nu stiu ce să cred inca despre Toyota Aygo, aşa că-mi îndrept test-ul spre distribuitorii de gume şi prezervative. Eu, unul, nu ştiu dacă aş putea trăi zi de zi cu Aygo. E mai bine să aud taximetristul cum se scuză că n-are să-mi dea rest decât să aud vântul cum şuieră pe la uşi la 30 la oră. Senzaţie majoră.

Deşi e o maşină cât de cât fiabilă, folosită cu succes de câteva sute de micro-întreprinderi, ca maşină de persoană fizică devine plicticoasă.  Noroc cu portocaliul. Și motorul, care, deşi e mic, se aude tare când e forjat, mai ales când încurci treptele la cutia de viteză. E luată de la francezi.

E poate cea mai ieftină maşină de pe piaţă. Iar asta îşi spune cuvântul. Poate fi un cal de cursă lungă pentru cei care schimbă, accelerează și frânează ca la școală dar şi o mașină de tocat bani sub talpa cu toc a unei începătoare.

Ultimele articole

Articole recomandate

42 Comments

  1. Sunt fan al sedanului pt totdeauna. Legat de aceasta Toyota nu-mi place portocaliu din interior pt imi da senzatia de masina de jucarie (nu e serioasa) Sub nici o forma nu concep sa am usile la interior la fel ca exterioru. Indifernt ce culoare are la exterior sa nu o vad pe usi. Daca vad tabla in interior ca si la exterior mi se urca la cap. Butoanele de la geamurile electrice sunt aplicate pe usi, nu au continuitate cu nimic. Bordu urat cu spume dar utile pt doamne. Motor in 3 pistoane iar e ceva ce nu comcep. Concep sa fie numar par. Tetierele fata, parca e o placa de surfing. Sigurantele de pe usi ca la vechea dacie, nu se mai poarta betele alea dragi proiectanti de la Toyota, cat mai discrete sau lipsa. 11000€ pe aia imi vine sa rad, la suma asta iei ceva sh bun bun si dotat bine.

  2. Salut George, parerea mea e ca Toyota FACEA masini de calitate. Acum a mai ramas doar renumele marcii. Lucrez intr-o fabrica care produce componente auto pentru cateva modele de Toyota (si alte marci) si nu-mi vine sa cred cat de jos s-a putut merge cand e vorba de a reduce costurile de fabricatie – aici intervenind: materiale, mana de lucru (care e foarte importanta – oameni fara de experienta …) dimensionarea corecta (mai bine spus subdimensionarea componentelor) si nu in ultimul rand durata de viata pentru care sunt gandite … vorba aceea: ,, pe afara-i vopsit gardul – inauntru … leopardul) ; sunt foarte dezamagit de ce se intampla in industria auto. Multumesc mult pentru articolele in care prezinti aceste masini cu LUMINI si UMBRE.
    Cu respect,
    Florin

  3. Salut George, felicitari pentru test, urmaresc toate filmuletele si im place foarte mult k spui lucrurilor pe nume….eu nu sunt adeptul acestor masini micute, nu-mi plac deloc desi poate k daca doar te fatai prin oras ar fi ok….dar pretul mi se pare prea mare pentru ce ofera ele. Eu pe un Sandero din 2011 am dat 6000E cu tot cu remat si am tot ce imi trebuie la el(ABS,AC,AIRBAGURI,MP3…)…plus k am invatat k masinuta noastra este foarte practica in sensul k poti avea cat spatiu ai nev si o poti fol atat in oras cat si afara foarte ok……..apropo…intrebare George, vor urma si teste cu noile dacii?

    Cu respect ,
    Alex

  4. @Alex,este adevarat ceea ce spui tu.Insa cate stele are Sandero si cate are Toyota? (aici fac referire la Euro-NCap).Iar Sandero face parte din alta clasa,deci trebuia sa exceleze nu numai la dotari ,ci si la siguranta.Aygo este din clasa ”mini” ,adica maşini destinate 100% rulării în oraş (segmentul A european).Pe cand Sandero e din categoria ”subcompactelor ”,adica maşini citadine cu spaţiu interior de nivel mediu (Segmentul B european) .Chiar si eu as fi curios de niste teste cu noile Dacii,insa sper ca noile Sandero/Logan,sa nu obtina tot 3 stele la Euro-NCap ,cum a obtinut Lodgy,insa ma indoiesc ca se vor indrepta prea curand.

  5. Salut! As vrea sa imi exprim parerea despre aceasta masina: In primul rand, fata de ce ne-a obisnuit Toyota, masina asta nu este chiar asa buna pe cand ma asteptam cand am citit ca ai postat un nou video George… Acum, pentru oras eu cred ca e buna, dar pana la urma sa se auda vantul sau mai stiu eu ce este destul de depasit. Acum eu cred ca cei de la Toyota vor rezolva acest lucru, dar astept cu nerabdare testele cu Dacia Logan 2/Dacia Sandero 2 si Dacia Steepway 2. Sunt un fan mai ales al Daciei…
    Va salut!

  6. As vrea sa vad si chevrolet spark motorul de 1.0 68 de cai, mi se pare foarte silentios pe langa pocnitoarea prezntata mai sus!Ceva pareri ale posenoului sorilor noului spark 1

  7. Decat asa ceva, oricand un sandero, chiar si generatia veche…

    Este incredibil de scumpa daca o raportezi cu masinile din clasa mica, pentru cateva sute de euro in plus, iei o fabia,sandero,clio etc .

    Este incredibil de scumpa si daca raportezi cu concurenta din clasa mini, gen picanto,splash sau spark. Si alea-s minione, dar au multe alte avantaje,gen calitate,dotari,pret….

  8. Salutare George,
    M-am uitat la aproape toate review-urile tale din categoria auto. Sunt curios ce parere ai despre Mitsubishi Outlander si Land Rover Freelander 2.
    Ai putea face review(-uri)?

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.