„Totul despre maşini”

Rar dau peste oameni buni, așa că merită îi laud pe cei de la Totul despre mașini. Am scris și un editorial pentru revista lor, unde va fi deasemenea publicată parțial și metoda de adus mașini din Germania. Vă ofer aici o scurtă avanpremieră.

Revista iese pe piața în week-end-ul următor. Cei care merg la Raliul Brașovului o vor căpăta primii.

Ultimele articole

Articole recomandate

18 Comments

  1. Imi cer scuze ca deviez de la subiect. Dar am si eu cateva intrebari: 1)ii adevarat ca, daca imi cumpar o masina pe firma pot scoate TVA-ul pe ea, 2)si daca da as dori niste detalii.3) Despre masina Rover 75 ce parere aveti, meritasa o cumpar? va multumesc mult!

  2. Acuma mai ramane problema cu TVA-ul. Daca cineva stie cum il pot recupera(daca este posibil). Am auzit ceva cum ca, daca ai SRL si esti platitor de TVA, il poti scoate din pretul initial al masinii. Dar cum? Multumesc mult.

  3. sammy ai ochit exact aspectul care ma interesa si pe mine. problema tva-ului. i-am transmis si lui George la topic-ul „Autohausuri bune in Germania” de unul pe care il stiu eu si despre care am auzit numai de bine si anume http://www.autohus.de . acolo oamenii iti zic ca TVA-ul este returnabil (nu multe autohaus-uri accepta asta) . as dori sa aflu si eu mai mult cum este cu TVA-ul . Poate George deschide un nou topic ca sa ne luminam de tot in chestia cu adusul unei masini din afara si ca sa se completeze seria . George eu in locul tau as scoate un DVD cu chestia asta. cred ca s-ar cumpara ca painea calda.

  4. Ai dreptate Andrei. Eu am auzit ca, daca esti platitor de TVA, mergi acolo cu actele doveditoare (autorizatie in original) cumperi masina, si cu chitanta de la AUTOHUS te duci la Primarie (sau chiar la Autohus, nu era sigura sursa) iar ei iti vor calcula procentul(TVA) din pretul masinii si iti vor da banii. O alta varianta pe care am auzit-o, este ca o inscri pe firma si atunci cand cumperi un produs oarecare(ex:acelasi pret ca al masinii, 7000 euro), nu vei mai plati TVA-ul. Acuma care-i adevarata, sau daca este valabila vreuna dintre aceste povesti, eu nu va pot spune. Sa fiti iubiti!

  5. Salutare!
    Am revenit pe blogul tau sa mai citesc ce s-a mai scris.
    Referitor la ce ai scris despre masini, sunt de acord cu tine George. Perfect de acord.
    Dar mai este o chestie pe care tu nu ai inteles-o. Ai zis in mai multe randuri ca Dacia Logan nu este masina de 5000 euro promisa de frantzuji. Ei bine, este.
    Masina costa 5000 euro, TVA-ul este de 1000 euro, iar spertzul (comisionul sau castigul) dealer-ului este de 400 euro. Daca faci un calcul simplu vei vedea ca iese 6400 euro, deci cel mai ieftin Logan.
    Acum, sa ai o masina de clasa compacta la doar 5000 euro cu absolut totul, nu are cum sa fie posibil. Ce dracu, pana si indienii de la Tata au scos un model mini la 2500 dolari.
    Poate voiai sa zici ca la banii astia se putea mult mai bine la un Logan. Asa da.

    PS: Sper sa nu ma ataci pe blog pt ce am scris.Mi-am exprimat si eu punctul de vedere.

  6. Nu te ataca el, ca te atac eu. Lasa omu’ sa zica, pt. ca el sunt sigur ca nu vb. flori de mar. La cate am vazut ca stie nu prea imi vine sa te cred pe tine. Pt. ca oricum, serios vorbind, Loganul ii vai si amar de el. Cunosc n persoane ce au Logan si se plang de transmisie, de faptul ca consuma f mult (1.4 , 1.6), sau se duce servo directia la 10 km(masina neforjata), turbosuflanta la 45 km etc.
    Iar acesta nu a fost un contraatac, ci mai degraba unele dovezi si pana la urma constatari ca Dacia Logan nu este cea mai reusita masina. Parerea mea. Va salut!

Dă-i un răspuns lui Rex Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.