Tester-ul auto, obligatoriu într-un service serios

Salut George ! … Ce stii de testerele auto ? Adica cat m’ar costa o astfel de verificare si cat e de veridica? M’ar interesa un ford focus din 2005,2006 si oscilez intre varianta de a merge in germania sau de a lua de la noi din targ si sa merg cu ea la tester si sa vad ce’mi zice despre trecutul masinii.Acum,cu riscul de a fi penibil,spun ca am auzit ca ar fi 50-100 lei o verificare la un tester de asta…E adevarat ? Multumesc anticipat.Numai bine.

Răspuns:
George Buhnici: de ce e bine cand faci revizia sa faci si un control cu tester
Iulian Ragalie: de exemplu sa previi
Iulian Ragalie: f multa lume mai ales la diesel merg subturat cu masina
Iulian Ragalie: si din cauza ca schimba viteza la turatii mici au probleme cu EGR ul sau cu clapeta de acceleratie sau cu supapa de la turbina sau chiar cu turbina
Iulian Ragalie: toate astea se ancraseaza
Iulian Ragalie: si mai nou la masinile cu FILTRU DE PARTICULE gen vw-audi sau fiat 1.3 diesel sau opel
Iulian Ragalie: e si mai nasol sa schimbi vitezele la turatie mica
George Buhnici: continua cu testerul
George Buhnici: te rog
Iulian Ragalie: testerul mai vede
Iulian Ragalie: …
Iulian Ragalie: bujiile daca functioneaza bine care e important acusi ca vine iarna
Iulian Ragalie: senzori de temperatura de la motor sa nu te pacaleasca sa i ti dea valoare gresita si sa pirlesti motorul
Iulian Ragalie: cit de bine sta turbina ca sa nu cumva sa se duca de tot si sa ia tot uleiul din motor sa ti l arunce pe evacuare si sa ramii fara el sa l calezi
Iulian Ragalie: cu cit e masina mai noua si testerul mai performant dar si omul care interpreteaza ce zice testerul sa fie bun la asta cu atit mai mult vorbeste masina cu tine si poate sa ti spuna multe din problemele pe care le ar avea
Iulian Ragalie: ce mai vrei sa sti de testere
Iulian Ragalie: ?
George Buhnici: ce mai poti verifica
George Buhnici: airbaguri
George Buhnici: alte sisteme
George Buhnici: etc
Iulian Ragalie: motor
Iulian Ragalie: cutie
Iulian Ragalie: airbag
Iulian Ragalie: A/C
Iulian Ragalie: cutie viteze hidramata sau tiptronica ( orice cutie in afara de cutia mecanica )
Iulian Ragalie: electrica interior
Iulian Ragalie: electrica geamuri, oglinzi, trapa
Iulian Ragalie: daca ai faruri electronice ( care se regleaza automat sau „dupa colt” )
Iulian Ragalie: aproape tot ce tine de electrica pe o masina daca e masina mai noua
Iulian Ragalie: poti sa verifici parktronicul
Iulian Ragalie: sistemul care iti arata ca e desumflata vreo roata
Iulian Ragalie: cam tot ce exista pe o masina
Iulian Ragalie: si la motor chiar daca citeste numai parametrii de la toti senzorii un baietas destept care stie sa citeasca poate sa si dea seama daca e o defectiune provocata de senzorii respectivi sau e o alta defectiue mecanica care determina senzorul respectiv sa dea o valoare eronata
Iulian Ragalie: nu intotdeauna daca iti da un senzor cu defectiune trebuie sa fie senzorul de vina
Iulian Ragalie: el poate fi mintit de o defectiune mecanica sa citeasca altceva
Iulian Ragalie: deaia reprezentanta schimba senzor si dupa stupoare……..
Iulian Ragalie: da aceeasi problema
Iulian Ragalie: ca nu era senzorul……
Iulian Ragalie: era ceva inaintea lui care il obliga sa citeasca altceva
Iulian Ragalie: e o intreaga teorie cu testerul sefe
Iulian Ragalie: poti sa ai cel mai bun tester vreodata…..
Iulian Ragalie: daca nu sti sa interpretezi si nu sti cu ce se maninca nu repari masini decit daca au stricaciuni f banale si simple
George Buhnici: super multam
George Buhnici: o sa bag pe blog
George Buhnici: si te voi recomanda
George Buhnici: mai da-mi o data linkul
Iulian Ragalie: www.serviceautomobile.ro

Ultimele articole

Articole recomandate

50 Comments

  1. Buna ziua,am si eu o mare nedumerire si cateva intrebari daca ma puteti lumina,avand in vedere ca nu ma prea pricep sincer la partea mecanica a autoturismelor.Conduc un peugeot 207,1.6 hdi,90 CP,an fabr 2007 si in ultimul timp am observat ca-mi papa la cca 3000 de km cam un litru-un litru jumate de ulei(specific ca nu am folosit decat mobil one 5w40 sintetic) si la pornire,chiar si acum vara imi scoate pe esapament un fum alb,gros,asta cateva minute ,pana se incalzeste motorul.Masinuta are 140.000dekm,mentionez ca toamna trecuta am avut probleme cu garnitura de chiuloasa si am schimbat-o,am verificat recent lichidul de racire impreuna cu mecanicul si se pare ca e ok,deci chiuloasa si garnitura de chiuloasa nu sunt de vina.Recunosc ca stilul de condus e mai sportiv,agresiv cateodata.Masina e pe firma si mi-e teama sa nu i se duca motorul.Dati-mi va rog un sfat,ce as aveade facut in situatia data,sa fie de al ceva semeringuri,masina nu se vede sa piarda ulei pe nicaieri,dar totusi papa prea mult.astept un raspuns,va multumesc.

  2. am un opel astra h 1.3 ctdi si de la un timp cand o pornesc dimineata se tureaza singura de cateva ori la relanti de la 800 rpm la 1000 rpm.ce ar putea fi?

  3. salut.am un passat 2001 tdi 101 cc.si am o problema pe cara pana acum nimeni nu ia dat de cap.cand mentin viteza constant pentru 2km raman deodata fara pedala.deci accelerez dar nu mai trage.si in acelasi timp imi oprerte si electro vajva..stiti cumva dc.electro valva am schimbato..va salut.

  4. am si eu un ford focus 1.8 benzina se accelereaza singur in mers cand o scot pe relanti si numai cand apas ambreajul isi revine la normal, are momente cand dispar si nr. de km din bord, acul nu mai indica viteza masinii, am puso pe doua testere la reprezentanta ford mi au spus ca e senzorul clapeta acceleratie ,l am schimbat dar degeaba are aceleasi probleme ce sa mai fac datimi un sfat va rog

  5. Bună seara! Când e defecta turbina sau are ceva probleme, cum arata la tester? Arata clar ca este o problema cu turbina sau arata o defecțiune la senzorul de ulei/ulei?

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.