Şmecherie „full-option” la Cosmote

Mesaj de la un cititor

Buna seara,

Am rugamintea de a citi aceste randuri pentru ca,ca mine cred ca sunt sute de abonati pe care Cosmote ii fura pe fata!!!! In data de 26-27.08.2008 am solicitat la Cosmote(Relatii Clienti) schimbarea abonamentului meu Cosmote 10 la Cosmote Full Option 130,domnisoara de la relatii clienti  imi explica ca daca schimbarea se nu se face cu urmatoarea data de facturare minutele mi se vor da proportional,eu i-am zis k este ok si o intreb cam cat dureaza schimbarea abonamentului,domnisoara zice ca maxim 2 saptamani,stau eu si calculez 2 secunde,si zic ok pentru ca in 2 saptamami mi se schimba factura si era ok,pentru ca vorbesc destul de mult la telefon si cele 500 min pe care le aveam nu imi erau suficiente,termin convorbirea si toate bune si frumoase,eu fericit ca imi schimb abonamentul cat mai repede.Acum incepe calvarul,dupa aproximativ 2 saptamani sun la relatii clienti si intreb ce se intampla cu schimbarea abonamentului,cel cu care am vorbit imi zice ca mai dureaza inca 2 saptamani,intreb ca orice om:de ce?ati spus ca dureaza 2 saptamani si acum dureaza 4?ei:ca au multe activari si asa mai departe,nu mi-a ramas decat sa
astept,intre timp eu am vorbit foarte mult la telefon si din cele 500 minute pe care le avea in 2 saptamani vorbisem cam 450 din ele,dupa 2 saptamani cum era si normal sun din nou la relatii clienti si intreb ce se intampla cu activarea,ei zic ca mai dureaza,zic ok,dar eu numai vreau ca activarea sa se mai faca acum la jumatatea lunii pentru ca nu mi se mai parea normal ca dupa ce asteapt 4 saptamani in loc de 2,si dupa ce am vorbit minutele,pentru ca nu mi se parea normal sa tin telefonul degeaba,ca activarea sa se faca cu
urmatoarea data de facturare,de la relatii clienti imi zic ca este ok si ca au preluat cererea,dupa aproximativ jumatate de zi primesc mesaj pe telefonul mobil de la cosmote prin care ma instiinteaza ca mi sa schimbat
abonamentul,sun din nou la relatii clienti sa cer socoteala,imi zic ca totul se face din calculator si asa mai departe,eu le zic ca nu e normal,ca acum o sa imi vina abonamentul mult de plata,ei incercau sa imi explice ca nu cum imi explicase la inceput cu minutele data proportional,deci se bateau cap in cap,in fine astept factura si cum era de asteptat imi vine 214 ron,primele probleme majore,pe factura curenta imi baga la plata si abonamenul pe luna in curs pe care il platisem odata luna trecuta,fac sesizare prin care le spun ce s-a intamplat si ca convorbirile cu colegi lor de la relatii clienti sunt inregistrate si se poate dovedi cand colega lor mi-a zis ca activarea dureaza maxim 2 saptamani,nu s-a rezolvat nimic,ei ma obliga sa platesc
niste banii pe care nu mi se pare normal sa ii platesc!sunt bani furati si eu nu sunt singurul !!!azi am depus si reclamatie la oficiul pentru protectia consumatorului.

Ultimele articole

Articole recomandate

34 Comments

  1. Si eu am patit ceva similar, doar ca la Vodafone. Numai ca eu m-am lovit de promptitudine nejustificata. Am solicitat trecerea de la un abonament cu 240 min nationale incluse, la un abonament cu 1200 min nationale incluse, dar din URMATOAREA LUNA DE FACTURARE. Ei bine, ei au fost foarte prompti si mi-au trecut abonamentul imediat. Eu deja aproape epuizasem cele 240 min si vorbeam de pe alt telefon, sa nu am cost suplimentar f. mare. Trecand pe celalalt abonament, de la jumatatea lunii si nu de la sfarsit, aproape 120 de minute nationale mi-au fost bagate la cost suplimentar.
    Asta e, am devenit imuna la chestii de-astea… vorba lui Badea…”traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul”…

  2. Eu zic sa fii multumit ca la Cosmote se poate schimba abonamentul; incearca acelasi lucru la Vodafone sau Orange. Tu trebuia sa folosesti minutele din „full-option” abia dupa ce primeasi mesajul de confirmare. Daca a durat mai mult trebuia sa-ti folosesti abonamentul ca si pana atunci. La mine a durat 1 luna si jumatate iar in acest interval am folosit telefonul rational cu abonamentul pe care-l aveam la început. Faci scandal degeaba; O concluzie personala bazata pe ce am citit in ultima vreme: consumatorul român face scandal cand nu are dreptate, de asta este tratat asa de toti producatorii/furnizaorii/distribuitorii.

  3. Pentru Florin……Imi cer scuze daca cele spuse de mine te-au jignit,departe de mine gandul,ideea este ca eu cand apelez la un serviciu nu astept detalii intortocheate ci vreau sa mi se spuna pe „limba mea” deom simplu ceea ce ma intereseaza.Ori la acele servicii gasesti mai mereu persoane care vor sa para elevate si folosesc un limbaj de lemn.Probabil ca dupa incheierea discutiei cu un client aveti si ironii intre voi colegii despre clientul om de rand „uite bai ce taran”.Dar e dureros cand esti luat la misto pe banii tai.Cat despre „ghidul” tau de conversatie;ai demonstrat exact ceea ce spuneam pana acum,faptul ca sunteti niste ignorantisi ca vocea clientului e doar o metafora.Cu bine

  4. intradevar sunt niste golani, mie mi-a venit factura detaliata pe perioada 11.10.2008-10.11.2008 si surpriza am gasit o linie cu o convorbire din data de 10.10.2008 in alta retea dacat cosmote si bineinteles taxata. oare o fi taxat-o si luna trecuta? dar ce mai conteaza 1.13euro inmultit cu cativa utilizatori 1,2,3, mii, sute, milioane (euro), iar la sediul cosmote din 5 persoane 4 vroiau sa depuna o reclamatie.
    oo fi ajuns si aici S.O.Vantu?

  5. intr-adevar pana in noiembrie se procesau mai greu solicitarile de schimbare plan tarifar si apareau nemultumiri pentru ca de obicei clientii nu sunt atenti cd sunt informati despre prorata insa acum schimbarea de plan tarifar se face chiar in timpul apelului ….deci vor fi mai putine nemultumiri

  6. mi-am facut si eu abonament azi la cosmote cu full-option 130. si vreau sa va intreb , dak trebuie sa primesc mesaj pentru confirmarea extraoptiunii?si la ce numar pot afla cate minute mai sunt? am dat mesaj la 1515 si imi trimite innapoi „Acest serviciu va deveni disponibil dupa urmatoarea factura”

  7. tot o chestie cu un operator de telefonie am patit si eu.
    la orange oferta cu 400minute retea, 400msg,40minute nationale ,totul cu doar 4euro asa cum scrie pe pliantul orange de la magazin,mai rau, am intrebat pe vinzator de 2 ori daca oferta este valabila cu DOAR 4 euro,si se uita la mine ca la film…asta inainte de a cumpara .
    a spus ca da , eu cumpar ,trimit msg de confirmare si surpriza pt a activa oferta ai nevoie de inca 0,50 centi sa ramana separat in cont pe cartela.adica 4.50euro .(cartela cu nr si credit de doar 4 euro ).cei de la relatii clienti in interval de 25 de minute nu raspund la telef.Bun, merg sa fac o incarcare elecronica de 1 euro
    cu gindul ca nu am fost atent,ce sa vezi se face doar cu 4 euro minim ..mare teapa ce am luat. (furaciune )

    pe urma am vrut sa reincarc cu 1 euro

  8. EU am patit altceva. Orange. Sun ca omul care n-are banu pe el la serviciul Cronos sa vad cum mai stau la capitolul minute si surpriza. Mai aveam minute nationale(care se transforma in minute Orange, e abonamentul ala FREE)destule, dar si cost suplimentar de 3.36 Euro.In conditiile in care eu nu folosisem nici macar un SMS si in conditiile in care mai aveam minute NATIONALE si nu reincarcasem o cartela pre-pay sau serviciu de internet activat.
    Sfatul meu e sa va verificati periodic fondul de minute si daca sesizati ceva cereti lamuriri si facturi detaliate. Daca e ceva in neregula DIRECT LA O.P.C. abia asteapta sa dea niste amenzi.

  9. Hey pls scrie-mi si mie ce ai rezolvat cu plangerea la OPC. Pt k si eu am patit acelasi lucru, le-am zis sa-mi activeze optiunea aia in ziua de facturare, si au zis k e ok, dar mi-au activat-o la jumatatea lunii viiitoare. Si la fel, am platit un 180 ron sau asa ceva. Am facut reclamatie la ei dar bineinteles, mi-au raspuns k ei au procedat corect. Logik!!! Doar nu era sa spuna „DA DOMNE TE-AM PACALIT! ASTA E!”

  10. hai sa va zic si eu o treaba .Eu am abonament 130 asta inseamna 2000 minute cosmote -130 nationale -2000 sms cosmote
    Abonamentul meu este de 11.95 euro am activat optiunea mms( 2 euro) nu am trimis sms in nici o alta retea decatin cosmote
    Cum se explica ca atunci cand mi-am verificat creditul mai aveam 1670 minute in cosmote 20:48 minute nationale si 1991 sms-uri iar cost aditional 3.20 euro.De unde aveam eu costul asta aditional daca eu mai aveam si minute nationale si in cosmote si sms-uri????
    Si factura care in mod normal trebuia sa fie 59 ron a devenit 73 ron
    Niste hoti fara margini.

  11. deci sa vedeti ce am patit si eu cu cosmote-ul…am incheiat un abonament de 5 euro ce include 500 min si 500 mes in cosmote si 60 min natn.ok…pana acum nu depaseam aceste min. chiar imi ramaneau destule pe care le pierdeam. luna aceasta mi-a venit o fact de 196.53 ron.din care aveam convorbiri in cosmote de vreo 33 euro(dupa calculele mele aprox 7 ore de convorbiri)…daca ma credeti ca eu am 3 tel…cosmote…orange si conex….cosmote-ul il fol doar cand vb cu colega mea max 300 min…min nat nu le-am fol niciodata si cand le-am cerut fact detaliata mi-au spus ca nu se poate ca trebuia sa fac cererea inainte de emiterea facturii fiscale. deci eu ca sa ajung sa platesc suma asta inseamna ca trebuia sa vorbesc vreo 16 ore la telefon… si inca ceva …la verificarea creditului *151# mereu imi arata ca mai am nush cate minute si cost suplimentar 0…niste hoti…

  12. Cred ca baiatul de la relatii cu clientii isi apara breasla chiar daca nu lucreaza la cosmote,dar asa e cosmote lasa de dorit din toate pct. de vedere la organizare, servicii, relatii cu clientii ,informatii chiar si partenerii lor agreati ex germanos .Au probleme pe care le rezolva din mers dar pe spatele clientilor. Si eu sunt abonat cosmote.Apropo ROBERT sa stii ca nu toate persoanele de la relatii cu clientii sunt educati si cu bun simt vor ca programul de lucru sa se incheie mai repede si sa plece acasa fara a tine cont de greseala pe care o plateste altul ptr el. Acest aspect printre altele se numeste PROFESIONALISM CEEA CE SE PARE CA VOI DUCETI LPSA. ….ADRESAT LUI ROBERT….

  13. PS ARE DREPTATE VALY cind spune ca la relatii cu clientii sunt persoane cu un limbaj de lemn adica niste tarani slefuiti dar tot tarani de ce sa-i zici si isi permit superioritate fata de clienti si culmea din banii lui cam duce la gura daca nu ar’fi ei bateau pietrele cu altii ca el in fata blocului facind schimb de experienta si anume calcind in scuipatul smecherilo pe strada poate se va lipi si de ei smecheria……

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.