Şmecherie „full-option” la Cosmote

Mesaj de la un cititor

Buna seara,

Am rugamintea de a citi aceste randuri pentru ca,ca mine cred ca sunt sute de abonati pe care Cosmote ii fura pe fata!!!! In data de 26-27.08.2008 am solicitat la Cosmote(Relatii Clienti) schimbarea abonamentului meu Cosmote 10 la Cosmote Full Option 130,domnisoara de la relatii clienti  imi explica ca daca schimbarea se nu se face cu urmatoarea data de facturare minutele mi se vor da proportional,eu i-am zis k este ok si o intreb cam cat dureaza schimbarea abonamentului,domnisoara zice ca maxim 2 saptamani,stau eu si calculez 2 secunde,si zic ok pentru ca in 2 saptamami mi se schimba factura si era ok,pentru ca vorbesc destul de mult la telefon si cele 500 min pe care le aveam nu imi erau suficiente,termin convorbirea si toate bune si frumoase,eu fericit ca imi schimb abonamentul cat mai repede.Acum incepe calvarul,dupa aproximativ 2 saptamani sun la relatii clienti si intreb ce se intampla cu schimbarea abonamentului,cel cu care am vorbit imi zice ca mai dureaza inca 2 saptamani,intreb ca orice om:de ce?ati spus ca dureaza 2 saptamani si acum dureaza 4?ei:ca au multe activari si asa mai departe,nu mi-a ramas decat sa
astept,intre timp eu am vorbit foarte mult la telefon si din cele 500 minute pe care le avea in 2 saptamani vorbisem cam 450 din ele,dupa 2 saptamani cum era si normal sun din nou la relatii clienti si intreb ce se intampla cu activarea,ei zic ca mai dureaza,zic ok,dar eu numai vreau ca activarea sa se mai faca acum la jumatatea lunii pentru ca nu mi se mai parea normal ca dupa ce asteapt 4 saptamani in loc de 2,si dupa ce am vorbit minutele,pentru ca nu mi se parea normal sa tin telefonul degeaba,ca activarea sa se faca cu
urmatoarea data de facturare,de la relatii clienti imi zic ca este ok si ca au preluat cererea,dupa aproximativ jumatate de zi primesc mesaj pe telefonul mobil de la cosmote prin care ma instiinteaza ca mi sa schimbat
abonamentul,sun din nou la relatii clienti sa cer socoteala,imi zic ca totul se face din calculator si asa mai departe,eu le zic ca nu e normal,ca acum o sa imi vina abonamentul mult de plata,ei incercau sa imi explice ca nu cum imi explicase la inceput cu minutele data proportional,deci se bateau cap in cap,in fine astept factura si cum era de asteptat imi vine 214 ron,primele probleme majore,pe factura curenta imi baga la plata si abonamenul pe luna in curs pe care il platisem odata luna trecuta,fac sesizare prin care le spun ce s-a intamplat si ca convorbirile cu colegi lor de la relatii clienti sunt inregistrate si se poate dovedi cand colega lor mi-a zis ca activarea dureaza maxim 2 saptamani,nu s-a rezolvat nimic,ei ma obliga sa platesc
niste banii pe care nu mi se pare normal sa ii platesc!sunt bani furati si eu nu sunt singurul !!!azi am depus si reclamatie la oficiul pentru protectia consumatorului.

Ultimele articole

Articole recomandate

34 Comments

  1. aici te contrazic… inseamna ca ai inteles tu gresit.Si io am ales schimbarea abonamentului si nu am platit nimic in plus. Ti s-a bagat abonamentul vechi pana la data schimbarii planului de tarifare + abonamentul nou pana la data facturarii. Si din milioanele de abonati care au ales sa-si schimbe abonamentul, ciudat ca numai tu ai patit asta. Aici intervine problema neatentiei si puteai sa mai intrebi odata tot procesul schimbarii ca poate ti se explica mai pe intelesul tau.

  2. Si ca dovada ca ai inteles gresit, operatorul nu a zis ca in 2 saptamani ai abonamentul schimbat ci ca in 2 saptamani se prelucreaza cererea si in urmatoarele zile dupa astea 2 saptamani vei primi mesajul de confirmare.Minutele se acorda proportional din momentul in care tu ai primit mesajul, cele vechi se pierd. Era mai normal sa suni la ei sa intrebi cate minute ti s-a acordat inainte sa vorbesti fara limita sau „full option” :)))

  3. :)) nu lucrez la ei si crede-ma nu e deloc complicat, un singur apel telefonic la ei si il ai schimbat , mai usor de atat in romania secolului 21 nu se poate :). Numai ca ma revolta oamenii care nu stiu despre ce vorbesc si se cred neindreptatiti.

  4. Robert,daca nu stii despre ce vb numai vb,pentru ca aceasta problema cu Cosmote-ul nu o am doar eu,ci multi alti,dar care nu stiu ce sa faca si de asta mai nimeni nu a luat masuri pana acum,nu cred si e normal sa ti se zica ca o schimbare dureaza 2 saptamani si sa dureze 4 si ceva,si crede-ma ca daca suni sa iti zica cate minute ti se aloca,iti zic ca nu au acces,iti zic din proprie experienta,eu am problema de mai sus cu cosmote-ul

  5. :)) nu lucrez la ei si crede-ma nu e deloc complicat, un singur apel telefonic la ei si il ai schimbat , mai usor de atat in romania secolului 21 nu se poate :). Numai ca ma revolta oamenii care nu stiu despre ce vorbesc si se cred neindreptatiti

    Nu e nimeni neindreptatit,dar cred ca tu daca ti-ai schimbat abonamentul sa ne spui si noua cat a durat la tine?si chiar cred ca lucrezi la ei,odata ce esti asa revoltat

  6. Faza e ca lucrez tot in domeniul relatii cu clientii si stiu ce inseamna un „client nemultumit” insa … 75% din cazuri ca astea provin de la neatentie, cel mai bine e atunci cand te intreaba daca mai te poate ajuta cu ceva , roaga`l te rog pe operator sa-ti faca un mic rezumat sa te asiguri ca ai inteles corect.

  7. Stiu si eu ce inseaman client nemultumit si sa nu fi atent,dar cand o intreb cat dureaza si imi zice maxim 2 saptamani si a durat 4 si ceva….nu cred k mai e vb de neatentie ci de greseala operatorului ca nu stie sa explice

  8. ;Faza e ca lucrez tot in domeniul relatii cu clientii si stiu ce inseamna un “client nemultumit” insa … 75% din cazuri ca astea provin de la neatentie, cel mai bine e atunci cand te intreaba daca mai te poate ajuta cu ceva , roaga`l te rog pe operator sa-ti faca un mic rezumat sa te asiguri ca ai inteles corect.;

    Faza este in felul urmator;voi astia de la reletii cu clientii folositi termeni pe care sa-i intelegeti doar voi,nu explicati omului ceea ce trebuie sa-i spuneti ci o dati la intors atunci cand omul isi da seama ca a fost furat,pentru ca are dreptate acesta cand spune ca plateste de 2 ori abonamentul pt aceeasi luna la schimbarea acestuia.Aceasta e o practica la toti furnizorii de telefonie fixa sau mobila.Va credeti atot-stiutori doar pt ca stiti sa intindeti capcane?Doar pt ca imi iei banii cu japca?.tu crezi ca cei de la O.P.C ii luau sesizarea in seama daca nu era reala problema?.Asa ca lasa-ne cu moralitatea si fura-ne in liniste…

  9. Eu am patit-o cu Romtelecom cand mi-a fost facturata luna promationala,deci stiu de ce sunt asa pornit pe asa zisele relatii cu clientii.FLORINE ITI DORESC BAFTA IN RAZBOIUL PE CARE CA DE OBICEI CLIENTUL PIERDE

  10. Faza este in felul urmator;voi astia de la reletii cu clientii folositi termeni pe care sa-i intelegeti doar voi,nu explicati omului ceea ce trebuie sa-i spuneti ci o dati la intors atunci cand omul isi da seama ca a fost furat,pentru ca are dreptate acesta cand spune ca plateste de 2 ori abonamentul pt aceeasi luna la schimbarea acestuia.Aceasta e o practica la toti furnizorii de telefonie fixa sau mobila.Va credeti atot-stiutori doar pt ca stiti sa intindeti capcane?Doar pt ca imi iei banii cu japca?.tu crezi ca cei de la O.P.C ii luau sesizarea in seama daca nu era reala problema?.Asa ca lasa-ne cu moralitatea si fura-ne in liniste…
    Eu am patit-o cu Romtelecom cand mi-a fost facturata luna promationala,deci stiu de ce sunt asa pornit pe asa zisele relatii cu clientii.FLORINE ITI DORESC BAFTA IN RAZBOIUL PE CARE CA DE OBICEI CLIENTUL PIERDE
    Asa este:se zica ca si anume clientul pierde mereu,dar…din cate mam interesat si eu,dupa reclamatia de la opc mai am inca 2 instituti unde pot face reclamatii,deci pana la urma s-ar putea sa am castig de cauza pentru ca convorbirea la cosmote este inregistrata si se poate proba ca operatorul de la relatii cu clienti mi-a zis ca schimbarea dureaza 2 saptamani.

  11. Catre valy: vorbim cu totii romaneste… daca tu consideri ca folosim un limbaj total diferit de limba ta ,te sfatuiesc sa cauti prin librarii „Ghid de conversatie cu persoanele de la realtii cu clientii”.Cand il gasesti te rog sa mi-l dai si mie… poate asa mai invatz si io sa comunic cu ei.
    Catre florin: io iti doresc mult succes in continuare dar mi se pare ca stiu deja finalul povestii.
    Catre http://www.muzica-free.us : orice om e liber sa-si aleaga ce vrea.Operatorii de telefonie isi prezinta destul de bine serviciile pe care le ofera si fiecare persoana opteaza pentru ceea ce crede el ca e mai bine. Daca era tzeapa nu mai exista Cosmote in ziua de azi.
    Ca sa inchei , un sfat pentru cei „ca Toma” : documentati-va si aflati cati clienti are cosmote si cati clienti castiga zilnic in raport cu ceilalti operatori.Veti fi uimiti.

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.