Şmecherie „full-option” la Cosmote

Mesaj de la un cititor

Buna seara,

Am rugamintea de a citi aceste randuri pentru ca,ca mine cred ca sunt sute de abonati pe care Cosmote ii fura pe fata!!!! In data de 26-27.08.2008 am solicitat la Cosmote(Relatii Clienti) schimbarea abonamentului meu Cosmote 10 la Cosmote Full Option 130,domnisoara de la relatii clienti  imi explica ca daca schimbarea se nu se face cu urmatoarea data de facturare minutele mi se vor da proportional,eu i-am zis k este ok si o intreb cam cat dureaza schimbarea abonamentului,domnisoara zice ca maxim 2 saptamani,stau eu si calculez 2 secunde,si zic ok pentru ca in 2 saptamami mi se schimba factura si era ok,pentru ca vorbesc destul de mult la telefon si cele 500 min pe care le aveam nu imi erau suficiente,termin convorbirea si toate bune si frumoase,eu fericit ca imi schimb abonamentul cat mai repede.Acum incepe calvarul,dupa aproximativ 2 saptamani sun la relatii clienti si intreb ce se intampla cu schimbarea abonamentului,cel cu care am vorbit imi zice ca mai dureaza inca 2 saptamani,intreb ca orice om:de ce?ati spus ca dureaza 2 saptamani si acum dureaza 4?ei:ca au multe activari si asa mai departe,nu mi-a ramas decat sa
astept,intre timp eu am vorbit foarte mult la telefon si din cele 500 minute pe care le avea in 2 saptamani vorbisem cam 450 din ele,dupa 2 saptamani cum era si normal sun din nou la relatii clienti si intreb ce se intampla cu activarea,ei zic ca mai dureaza,zic ok,dar eu numai vreau ca activarea sa se mai faca acum la jumatatea lunii pentru ca nu mi se mai parea normal ca dupa ce asteapt 4 saptamani in loc de 2,si dupa ce am vorbit minutele,pentru ca nu mi se parea normal sa tin telefonul degeaba,ca activarea sa se faca cu
urmatoarea data de facturare,de la relatii clienti imi zic ca este ok si ca au preluat cererea,dupa aproximativ jumatate de zi primesc mesaj pe telefonul mobil de la cosmote prin care ma instiinteaza ca mi sa schimbat
abonamentul,sun din nou la relatii clienti sa cer socoteala,imi zic ca totul se face din calculator si asa mai departe,eu le zic ca nu e normal,ca acum o sa imi vina abonamentul mult de plata,ei incercau sa imi explice ca nu cum imi explicase la inceput cu minutele data proportional,deci se bateau cap in cap,in fine astept factura si cum era de asteptat imi vine 214 ron,primele probleme majore,pe factura curenta imi baga la plata si abonamenul pe luna in curs pe care il platisem odata luna trecuta,fac sesizare prin care le spun ce s-a intamplat si ca convorbirile cu colegi lor de la relatii clienti sunt inregistrate si se poate dovedi cand colega lor mi-a zis ca activarea dureaza maxim 2 saptamani,nu s-a rezolvat nimic,ei ma obliga sa platesc
niste banii pe care nu mi se pare normal sa ii platesc!sunt bani furati si eu nu sunt singurul !!!azi am depus si reclamatie la oficiul pentru protectia consumatorului.

Ultimele articole

Articole recomandate

34 Comments

  1. HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Stai linistit nu esti primu caruia i se intampla!Numai ca eu am intampinat probleme de genul acesta la Vodafone.Problema mea este alta.Am vrut sa ma abonez la cosmote,eu si prietenul meu.Ne-am dus cu contractul casei, toate bune si frumoase,ne-am ales abonamentele dorite,telefoanele dorite,ne-a spus sa ne intoarcem intr-o oa ca sa intre in sistem numerele de telefon cu abonamentele aferente.Zis si facut,ne intoarcem sa ne ridicam telefoanele si abonamentele,iar cel care s-a ocupat de inregistrare ne-a spus ca cei de la cosmote ne-au cerut garantie 150 RON de persoana,adica 300 RON in total,pe langa plata aparatelor ,si pe langa abonamentele platite in avans pe 2 luni.Am zis ca asa ceva nu este posibil.Raspunsul angajatului a fost ceva de genu,ca vezi Doamne sunt eu studenta,si ca nu am venit si din aceasta cauza ne-au cerut cei de la cosmote garantie cei 150 RON de aparat.Bani pe care desigur nu-i primeam niciodata inapoi pentru ca asa ne-a spus.Toate bune si frumoase,ne-am intors acasa ,a luat prietenul meu contractul de la apartamentul lui,sa facem abonamente pe numele lui,pentru ca el lucreaza ,are carte de munca ,deci figura undeva ca are venit si ca poate platii.Dupa inca o ora de asteptat,respictivul de la cosmote ne-a spus aceasi problema cu garantia de 150 Ron de aparat.Bun.Am plecat ne-am dus la alta centru cosmote in incinta Auchan(sunt 2 , 1 COSMOTE_GERMANOS, si unul simplu Cosmote).Acolo le-am zis cele intamplate la Germanos,iar raspunsul domnisoarei care s-a ocupta a fost ceva de genu „sunt angajatii de vina pt ca nu se descurca cu problemele”.Domnisoara respectiva ne recomanda sa facem abonamente,eu pe numele meu,prietenul meu pe numele lui,desi nu vroiam lucrul acesta dar am zis hai sa incercam.Cand s-a facut inregistrarea la mine,imi spune ca „NU POT TRECE CA SUNTETI STUDENTA,AR FII MAI BINE SA TRECEM CA SUNTETI LUCRATOR COMERCIAL LA OCUPATIE,PT CA AR FII PROBABILITATEA MAI MARE SA VA ACCEPTE CEREREA”.I-am spus ca asa ceva nu etse normal si sa treaca la ocupatie,ocupatia reala,nu cea fictiva.A fost de parerea mea intr-un final.Dupa alte 30 de minute de asteptat,prietenului meu i-a cerut adeverinta de salariu(pe care bineinteles ca nu o avea la el,pt ca pur si simplu ne faceam niste abonamente ,nu faceam imprumut la banca,sau leasing la masina sau etc…..).Raspunsul la mine a fost acelasi:ADEVERINTA SALARIU.I-am spus domnisoarei respective ca nu am pt ca sunt studenta,de unde rezulta ca la ocupwatia mea a trecut ce a vrut de capu ei.Ne-am certat cu ei dupa ce le-am spus ca o sa facem sesizarile de rigoare.Bun.In total cam 2 ore pierdute degeaba in Auchan Militari.Ne-am dus in Plaza Romania.Acolo am ajuns destul de tarziu ,cam 21:20.Angajatului de acolo,nu i-am spus problemele intampinate la colegii lui din Auchan Militari.Am depus actele necesare pt abonamente,eu pe numele meu,prietenul meu pe numele lui.Domnul care s-a ocupat de tot,ne-a spus sa ne intoarcem in 20 de minute pana vor fii gata toate.Ne-am intors ,se facuse deja 21:50,cam asa.Ne-a spus urmatoarele: ” Inca nu s-a inregistrat cererea dvs,mai dureza,merge sistemul prost,va sunam noi maine,cel mai probabil cererile le inregistram maine,si veniti dvs si ridicati telefoanele si abonamentele”.Zis si facut i-am lasat date de contact si iata ca este cesul 11:00 aproape si noi nu am primit nici un telefon de la cel de la COSMOTE.
    Rugamintea mea la voi este urmatoarea,sa-mi spuneti si mie daca ati patit asa ceva vreodata,cand ati vrut sa va abonati la Cosmote.
    PS.:AM MAI INTALNIT O PERSOANA ASEARA CARE SE CONFRUNTA CU ACELEASI PROBLEME!!!
    CE SA FAC?SA IMI TRIMIT PARINTII SA IMI FACA ABONAMENT?????
    ADICA MIE NU IMI POT FACE ?SAU CUM?
    VA ROG SA IMI RASPUNDETI!
    MULTUMESC !!!!

  2. COSMOTE niste jegosi! Am facut cerere de portare la ei de la Vodafone.Primesc mesajul de aprobare. Inhat cererea de portare, buletinul, copie dupa contractul casei si ultima factura Vodafone ( chiar cu numarul de portare si la adresa din buletin) si ma prezint la Auchan Titan sa semnez contractul. Intru in cosmelie si dau cu ochii de doi pustani plictisiti nevoie mare( normal, nu aveau nici un client).L-e dau actele si… supriza (nu surpriza). Pai stati sa vedeti ca trebuie actul original. Hai nu ma inebuniti dar nu aveti moace de licentiati in drept prin urmare chiar nu semanati cu vreun notar.Dar nu-i nimic aveti aici ultima factura Vodafone cu adresa de buletin. Aaa! pai nu-i buna nici asta, vrem factura de utilitate. Deci vitelul considera ca telefonul nu-i utilitate.Probabil considera utilitate factura de la ierburile care se gasesc la fiecare colt de strada. Pun mana pe tel si sun la relatii cu clientii, raspunde o duduie si ii explic situatia. Pare sa inteleaga grotescul situatiei , i-mi spune sa astept dupa care o aud cum se cearta cu putorile din Auchan .Victorieee! lucrurile vor reveni la normal si adormitii Maicii Domnului vor fi pusi la munca. Dar…nu sa vedeti ca nu se poate bla, bla, bla. Ma infurii si ii cer sa vorbesc cu un sef direct, indirect sau oricum o fi acela. Da,dar seful nu e …disponibil!!!!!!Si m-am lasat pagubas. Dumnezeu sa-i ierte. Si acum i-mi pun o intrebare: oare Basescu , Boc, parlamentarii si partidele sunt singurii vinovati de starea in care ne aflam? Oare nu gasim curvoi in toate cotloanele acestei biete tari?

  3. Relatii cu clienti e cea mai mare prosteala eu de 2 sapt in fiecare zii sun la clicknet pana acum toti mi`au dovedit ca sunt angajati doar sa raspunda la tel iti insira lectia pe care au invatato ca pe tatal nostru si inchid telefonu sec 21 in romania nu a venit si nu cred sa vina vreodata atata timp cat vor exista oameni genu ” buna ziua cu ce va pot ajuta ” dar culmea nu ofera nici un serviciu…o tara penibila…unde am invatat cu toti ca e mai bine sa tacem decat sa vorbim…poate si datorita faptului ca te lovesti numai de prostie…la urma urmei asta suntem o tara incuiata intelectual.

  4. Sa stiti ca si eu am ceva impotriva serviciului de relatii cu clientii cosmote. Am observat ca in ultima vreme in meniul lor interactiv nu mai gasesti optiunea, „daca vrei sa iei legatura cu un consultant cosmote apasati tasta 0”.

    Am cautat prin tot meniul lor si din greseala am apasat o tasta dupa care mi s-a zis ca cererea de schimbare a planului tarifar a fost modificata. Am incercat sa mai caut optiunea prin care sa iau legatura cu un consultant sa ii explic ca nu vreau planul tarifar auzit in telefon, dar degeaba.

    Si dupa cateva zile, am aflat, trimitand mesaj la infocost, ca mi-a fost schimbat planul tarifar in acea zi. Ma duc la un magazin Internity in care mi zice ca trebuie sa vb cu un consultant cosmote si ca sa reusesc treaba asta trebuie sa fac combinatia de taste 1234-1-40.

    Si, bineinteles ca, consultantul mi-a zis ca a fost alegerea mea si 4 luni tre sa platesc planul tarifar de 64 euro/luna.

    Mi se pare ciudat ca mi se activeaza un plan tarifar, fara sa imi ceara nimeni o confirmare telefonica, sau, macar de asi fi facut o cerere scrisa, dar nu am facut, am apasat din greseala pe taste in meniul lor interactiv 1234.

    Are cineva o solutie pentru situatia asta, un caz concret? Si ma refer la cineva in afara de sustinatorul cosmoteului, Robert ala, care nu are nici o treaba.

Dă-i un răspuns lui unnamed Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.