Categorie: Editorial

Şmecherie “full-option” la Cosmote

Mesaj de la un cititor

Buna seara,

Am rugamintea de a citi aceste randuri pentru ca,ca mine cred ca sunt sute de abonati pe care Cosmote ii fura pe fata!!!! In data de 26-27.08.2008 am solicitat la Cosmote(Relatii Clienti) schimbarea abonamentului meu Cosmote 10 la Cosmote Full Option 130,domnisoara de la relatii clienti  imi explica ca daca schimbarea se nu se face cu urmatoarea data de facturare minutele mi se vor da proportional,eu i-am zis k este ok si o intreb cam cat dureaza schimbarea abonamentului,domnisoara zice ca maxim 2 saptamani,stau eu si calculez 2 secunde,si zic ok pentru ca in 2 saptamami mi se schimba factura si era ok,pentru ca vorbesc destul de mult la telefon si cele 500 min pe care le aveam nu imi erau suficiente,termin convorbirea si toate bune si frumoase,eu fericit ca imi schimb abonamentul cat mai repede.Acum incepe calvarul,dupa aproximativ 2 saptamani sun la relatii clienti si intreb ce se intampla cu schimbarea abonamentului,cel cu care am vorbit imi zice ca mai dureaza inca 2 saptamani,intreb ca orice om:de ce?ati spus ca dureaza 2 saptamani si acum dureaza 4?ei:ca au multe activari si asa mai departe,nu mi-a ramas decat sa
astept,intre timp eu am vorbit foarte mult la telefon si din cele 500 minute pe care le avea in 2 saptamani vorbisem cam 450 din ele,dupa 2 saptamani cum era si normal sun din nou la relatii clienti si intreb ce se intampla cu activarea,ei zic ca mai dureaza,zic ok,dar eu numai vreau ca activarea sa se mai faca acum la jumatatea lunii pentru ca nu mi se mai parea normal ca dupa ce asteapt 4 saptamani in loc de 2,si dupa ce am vorbit minutele,pentru ca nu mi se parea normal sa tin telefonul degeaba,ca activarea sa se faca cu
urmatoarea data de facturare,de la relatii clienti imi zic ca este ok si ca au preluat cererea,dupa aproximativ jumatate de zi primesc mesaj pe telefonul mobil de la cosmote prin care ma instiinteaza ca mi sa schimbat
abonamentul,sun din nou la relatii clienti sa cer socoteala,imi zic ca totul se face din calculator si asa mai departe,eu le zic ca nu e normal,ca acum o sa imi vina abonamentul mult de plata,ei incercau sa imi explice ca nu cum imi explicase la inceput cu minutele data proportional,deci se bateau cap in cap,in fine astept factura si cum era de asteptat imi vine 214 ron,primele probleme majore,pe factura curenta imi baga la plata si abonamenul pe luna in curs pe care il platisem odata luna trecuta,fac sesizare prin care le spun ce s-a intamplat si ca convorbirile cu colegi lor de la relatii clienti sunt inregistrate si se poate dovedi cand colega lor mi-a zis ca activarea dureaza maxim 2 saptamani,nu s-a rezolvat nimic,ei ma obliga sa platesc
niste banii pe care nu mi se pare normal sa ii platesc!sunt bani furati si eu nu sunt singurul !!!azi am depus si reclamatie la oficiul pentru protectia consumatorului.