Seat Exeo – Copie premium la bani de Seat

Ultimele articole

Articole recomandate

18 Comments

  1. man…. faine postarile si comentariile tale, e- adevarat! Folositoare si mega utile… recunosc! Ce nu inteleg eu… e de ce ti-ai pus eticheta aia intre picioare??????

  2. salutare, mie mi se pare o masina reusita. eu detin un A4 B7, si sunt foarte incantat de masina. cred ca si asta la randul ei este o masina buna, exceptand acele cateva diferente , care fac „diferenta”( plastice de o calitate mai scazuta )

    George, o mentiune : compresorul de clima nu functioneaza la temperaturi sub 5 C

  3. Interesant review-ul, mi se pare irelevant faptul ca povestesti in timp ce conduci, e degeaba pot sa spun si iti zici si de ce, ti-e greu sa te concentrezi la poveste si pierzi mult timp cu nimicuri si cu repetari (cred ca ai zis de vreo 5 ori ca de fapt e un A4). Si inca ceva 13 min e prea lung 5-7 min mi se pare mai mult decat de ajuns pentru orice masina. Daca vrei sa te perfectionezi la capitolul prezentare incearca ceva de genul: http://www.youtube.com/user/roadflytv

  4. sunt posesor de seat,leon mai exact si nu vad care e problema cu imaginea de marca.seatul are atuurile lui,iar exeo e una dintre cele mai smechere achizitii pe care le poti face.vin cu cateva precizari pe care george nu le stie,nu cred ca intentionat,bordul este de la audi a4 cabrio nu de la cel berlina/avant,suspensia este imbunatatita,s a mers pe o suspensie mai moale,mai confortabila fata de audi,din cate stiu s a mers pe amortizoare kayaba fata de sachsul clasic,motorizarea este exceptionala, 2.0 tdi Common rail(la aceasta motorizarea nu mai este necesara completarea cu ulei la fiecare 10000 de km fata de motorizarea pompe diuse),la 4000 de ture george orice diesel e zgomotos,si aici tine mai mult de antifonare,oricum mie imi place cum suna acest 2.0 in comparatie cu cel de generatie anterioara pe pd.pacat ca nu ai testat varianta cu dsg,e o delectare si te ajuta in oras si la drum lung.consumul e decent,cu 170 de cai nu cred ca poti cere mai mult.pe acest motor s a renuntat la turbosuflanta garett de provenienta romaneasca(sau turbomecanica bucuresti cum mai este cunoscuta) in favoarea uneia borgwarner(usa made).finisajele sunt acealeasi daca nu chiar peste audi varianta anterioara,stiu cum arata si un audi a4,si sunt unele detalii care fac ca acest exeo sa fie cu macar un pas in fata.faptul ca unii tarani trag de plastice in momentul cand iau o masina la testat nu face ca masina sa aibe plastice de calitate inferioara.nici vechiul audi nu statea prea bine la plasticele de pe partea inf a bordului.
    ti as recomanda si varianta 1.8 tsi cu dsg,sigur iti va place,poate ai sansa sa o testezi.

  5. Pare o masinuta interesanta … Iar de calitatea finisajelor mi se pare absolut normal … si pretul este mai mic, iar in sine cumperi un A4. Nu prea am mers cu seat-uri, ultimul cu care am mers a fost un leon 2008, care mi-a lasat o impresie proasta la capitolul finisaje. Aveai impresia ca te tai in plasticele de pe bord.
    Referitor la capitolul consum si celebra problema cu nu mai merita diesel-ul.
    Daca vrei aceeasi putere diferenta nu va mai fi decat de 1-2L.
    Ca idee:
    Megane 1.5 dci – 6% 1.6 16v – de la 10.5% in sus
    Logan 1.6 8v (vara cu ac) – 10+% (ajungand in coloana pana la 11,5 1.5 dci – in jur de 6%
    Seat Leon 1.6 de la 10.8 in sus – 1.9 tdi (de la un prieten) peste 8 nu ii sare
    Golf IV aceeasi poveste ca la Leon
    Peugeot 307 6.5% 1.6HDI – 10+ la 1.6 benzina

    Discutand de masini noi am facut un calcul pentru megane si logan van la motorizari similare la logan van de la ~40000Km iesi pe plus, iar la megane de la vreo 50000km.
    Iar la o masina noua nu te intereseaza de turbo, injectoare, etc. care la diesel sunt intreadevar mai scumpe … intra in garantie.
    Sunt perfect de acord ca nu ai nevoie de o cutie in 6 in oras sau de un diesel de 2L, dar nici de un seat exeo, sau a4 sau passat sau laguna sau etc. Aici fiind totul legat de gusturi.

  6. Ca sa ne mai si amuzam, baba care casca, din rabla rosie, e mondiala. :))
    In rest, mi-a placut filmuletul, se vede ca progresezi. In ceea ce priveste masina, pare a fi o optiune buna, insa pana n-o conduc nu pot sa ma pronunt.

  7. @Alt Radu: „Iar la o masina noua nu te intereseaza de turbo, injectoare, etc. care la diesel sunt intreadevar mai scumpe … intra in garantie.”
    Or intra ele in garantie, dar daca iti spun ca e din cauza motorinei proaste, ce faci ? Stim cu totii ce inseamna o garantie in Romania.

  8. @mArius: Trebuie sa dovedeasca … in principiu nu cred ca o sa comenteze prea tare … Am vazut schimbate ambreiaje si articulatii pe garantie, se mai uita si la om …
    PS Fara suparare daca ti s-a intamplat ceva

  9. loveshopping4stuffI just bought this maascra as well and it might be the best maascra I have ever owned. I wear RGP contacts so my eyes are super sensitive to flaking and smudging. This is the ONLY maascra that I’ve used that does not flake or smudge after wearing it the entire day! Love this stuff! I just wish it was a little bit more volumizing but the length is killer!

  10. Un Passat ar trebui sa aiba niste finisaje un pic peste cele ale unui seat chiar daca e el Exeo,cu toate ca uitindu-ma la preturile de sh se vede clar ca un Exeo este peste ca pret, desi pretul de nou al unui pasat este mai mare…Ce parere ai George se datoareaza pretul crescul al seatul doar numarului mic de masini de pe piata vizavi de cel al Passaturilor?sau e altceva la mijloc?

  11. Dl. Buhnici ce ati alege dvs. intre aceste 2 masini :

    http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=264329804&cd=635596424880000000&asrc=st|fs
    si
    http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=266212834&cd=635604444970000000&asrc=st|fs

    Imi plac f mult ambele si sunt indecis . C5 pe suspensie metalica . Sunt familist cu un copil .
    Masina sa fie confortabila, pe benzina , fara turbo , fiabila , euro 4, motor pana in 2 l , pret pana in 8000-10 000 euro . Astept din partea dvs. un raspuns concret .
    O zi placuta va doresc .

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.