VIDEO Renault Megane GT Line 2014

renault-megane-berline-GM-01_w964_h542_rac

Dacă ai auzit despre legendă, probabil visezi la un Renault Megane RS, care să te transporte ultra-rapid din lumea amatorilor în cea a pasionaților care știu diferența dintre o mașină hot și una de circuit. Problema este că tu nu îți permiți decât cel mai probabil un Megane de serie și ești suficient de chibzuit încât motorul de 2 litri turbo ar fi arătat prea evident ca o spărtură în portofel. Ce-ai zice dacă pentru vreo 15 mii de euro îți poți lua un Megane care arată aproape ca un RS dar are  un motor economie? Este noul Renault Megane GT Line care ne-a surprins plăcun în test. Iată-l.

 

An: 2014                                                                    Tracțiune: față

Tip motor / Dispunere cilindri: L4                       Nr. Uși: 5

Capacitate cilindrică (cc): 1,197                            Lungime (mm): 4,302

Putere maxima (cp): 130                                        Lățime (mm): 1,808

Cuplu maxim (Nm): 205                                        Înălțime (mm): 1,471

Cutie de viteze: A6                                                   Ampatament (mm): 2,641

Accelerație 0-100km/h (sec): 9.7                         Masă (kg): 1,280

Viteză maxima (km/h): 200                                  Volum portbagaj (mm): 405

Consum mediu (l/100km): 5.6                              Capacitate rezervor (l): 60

Preț de la (€): 19,200                                              Combustibil: benzină

Preț model testat (€): 20,400                                Nr. Locuri: 5

Ultimele articole

Articole recomandate

71 Comments

  1. din ce ai testat 2013-2014 la capitolul hatchback mazda 3 hatchback e cea mai tare ,cea cu motor de 1.5 ,motor aspirat frumos fara grija ca se va strica ca nu e cu toate draciile de turbine, intercooler ,consum decent ,design frumos ,pret de achizitie bun, impozit mic ….astea ecoboost ,tce ,tsi …. marketing ,motoare cam de proasta calitate ,Tot aveati tu si Marian fixatie pe mazda 6 :)) dar aia e cam mare ,3-ul e mai ok mai sportiv cu un design apropiat

  2. Am fost la un vanzator Renault si am intrebat daca pot sa cumpar un Megane fara „drumuri grele”, asa cum se vinde in Franta. Raspunsul a fost nu. Am un Renault in familie si urasc senzatia de barca care mi-o da in special in curbe.

  3. Megane nu are suspensie independenta pe spate, nici macar versiunea R.S, asa cum ati spus in videoclip. Stiu ca va place sa trageti concluzii pe baza specificatiilor tehnice, dar acum observati ca nu e intotdeauna corect. :-)

  4. S-a trezit cine sa comenteze.
    Am vazut cateva clipuri d-ale tale pe trafictube, ti-as lua si carnetul si dreptul la libertate. Esti un atentat la viata celorlalti soferi.

  5. Nu ai facut legatura cu postul meu initial in care ziceam ca Renault Megane nou la 105 CP e 10,500 Eur la promotie. Cat un Logan oarecum asemanator.

    Idea e ca un Logan de doamne-ajuta (95 cp, aer conditionat) e 10,000 Eur, iar un Renault Megane e acum 10,500, Hyundai I30 13,000, Ceed tot pe acolo. Ma refer la versiunile de baza dar tot mult peste Logan ca dotari.
    De ce ar cumpara cineva Logan?

    Eu as vrea sa cumpar Logan (intretinere mai ieftina, casco mai ieftin), dar la pretul asta simt ca isi bat joc de mine.

  6. Voi vreti comportament de masina de 50.000 pe una de 16.000. Inteleg ca suntem saraci dar hai sa nu fim absurzi. Reno a fost mereu un compromis bun. Apropo, este vreo sansa la noul passat 2.0 tdi 240cp?

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.