Dacă ai auzit despre legendă, probabil visezi la un Renault Megane RS, care să te transporte ultra-rapid din lumea amatorilor în cea a pasionaților care știu diferența dintre o mașină hot și una de circuit. Problema este că tu nu îți permiți decât cel mai probabil un Megane de serie și ești suficient de chibzuit încât motorul de 2 litri turbo ar fi arătat prea evident ca o spărtură în portofel. Ce-ai zice dacă pentru vreo 15 mii de euro îți poți lua un Megane care arată aproape ca un RS dar are un motor economie? Este noul Renault Megane GT Line care ne-a surprins plăcun în test. Iată-l.
An: 2014 Tracțiune: față
Tip motor / Dispunere cilindri: L4 Nr. Uși: 5
Capacitate cilindrică (cc): 1,197 Lungime (mm): 4,302
Putere maxima (cp): 130 Lățime (mm): 1,808
Cuplu maxim (Nm): 205 Înălțime (mm): 1,471
Cutie de viteze: A6 Ampatament (mm): 2,641
Accelerație 0-100km/h (sec): 9.7 Masă (kg): 1,280
Viteză maxima (km/h): 200 Volum portbagaj (mm): 405
Consum mediu (l/100km): 5.6 Capacitate rezervor (l): 60
Preț de la (€): 19,200 Combustibil: benzină
Preț model testat (€): 20,400 Nr. Locuri: 5
din ce ai testat 2013-2014 la capitolul hatchback mazda 3 hatchback e cea mai tare ,cea cu motor de 1.5 ,motor aspirat frumos fara grija ca se va strica ca nu e cu toate draciile de turbine, intercooler ,consum decent ,design frumos ,pret de achizitie bun, impozit mic ….astea ecoboost ,tce ,tsi …. marketing ,motoare cam de proasta calitate ,Tot aveati tu si Marian fixatie pe mazda 6 :)) dar aia e cam mare ,3-ul e mai ok mai sportiv cu un design apropiat
La minutul 4.07 ai luat bordura si ai taiat din filmulet? Stim stim
Nu a luat bordura.
Noul Passat va rugam
Am fost la un vanzator Renault si am intrebat daca pot sa cumpar un Megane fara „drumuri grele”, asa cum se vinde in Franta. Raspunsul a fost nu. Am un Renault in familie si urasc senzatia de barca care mi-o da in special in curbe.
Megane nu are suspensie independenta pe spate, nici macar versiunea R.S, asa cum ati spus in videoclip. Stiu ca va place sa trageti concluzii pe baza specificatiilor tehnice, dar acum observati ca nu e intotdeauna corect. :-)
Ai dreptate si ne cerem scuze!
Ce monitor imi recomanzi pana în 1000 RON?
george ar fi foarte interesant daca ai reusi sa iei si un subaru in test!!! Felicitari pentru test si multa bafta.
Ion are dreptate. Si Megane-ul meu are PDG si este cam barca.
Cat despre Megane-ul testat de voi, arata bine, dar parca motorul 1.6 dCi suna mai bine. :)
S-a trezit cine sa comenteze.
Am vazut cateva clipuri d-ale tale pe trafictube, ti-as lua si carnetul si dreptul la libertate. Esti un atentat la viata celorlalti soferi.
Nu ai facut legatura cu postul meu initial in care ziceam ca Renault Megane nou la 105 CP e 10,500 Eur la promotie. Cat un Logan oarecum asemanator.
Idea e ca un Logan de doamne-ajuta (95 cp, aer conditionat) e 10,000 Eur, iar un Renault Megane e acum 10,500, Hyundai I30 13,000, Ceed tot pe acolo. Ma refer la versiunile de baza dar tot mult peste Logan ca dotari.
De ce ar cumpara cineva Logan?
Eu as vrea sa cumpar Logan (intretinere mai ieftina, casco mai ieftin), dar la pretul asta simt ca isi bat joc de mine.
Voi vreti comportament de masina de 50.000 pe una de 16.000. Inteleg ca suntem saraci dar hai sa nu fim absurzi. Reno a fost mereu un compromis bun. Apropo, este vreo sansa la noul passat 2.0 tdi 240cp?
Salut,
Necesita neaparat Casco, e al doilea Megane pe care il vad cu parbrizul crapat :). Keep up the good work!!
Testul cu BMW x4 când apare ?
Salut George. Ce parere ai de Audi q3 an 2014? Nu stiu ce sa fac. Sa il iau sau nu?
Nu am mers cu el.
E cam degeaba motorul asta: 130 de cai putere pe o masina mica si doar 9.7 secunde 0 – 100 km/h. Si probabil consuma 10 % in oras.