Am tot criticat crossover-ele, însă fără rost. S-au înmulțit peste măsură. Poate că soluția ar fi să ne obișnuim cu ele. Ar trebui să ne acomodăm ochii și cu doamnele care renunță la Citroen-urile C1 pentru un Qashqai, Tiguan sau Q3. Din păcate acesta este segmentul spre care producătorii își îndreaptă tot mai multă atenție. Dusterul este, deocamdată, singurul compact care-și merită banii. But now, there’s a new kid in town, cu faruri de pe Sandero.
Dar pe care s-ar putea să nu-l conduci prea mult. Nevasta va fi cea care va vrea să stea cel mai mult la volan. Fii fără griji totuși. Vei lăsa pe mâinile ei stângace o mașină sigură și care nu va lăsa foarte multe urme pe portierele altor mașini. De jur împrejurul Koleos-ului există niște protecții din plastic, așa că e imposibil spre exemplu, pentru ea, să îndoaie portiera dacă atinge un gard sau un Golf parcat perfect regulamentar.
Renault Koleos poate că este, în ciuda aspectului, primul SUV compact care ne va schimbă, un pic, nu mult, părerea despre struţo-cămile. Are tracţiune integrală luată de la Nissan X-Trail, dotări de bun-simţ, atât cât să fie confortabilă în oraş dar şi putere cât cuprinde. Totuși, Renault ar fi trebuit să pună un ambreiaj mai rezistent. Am aflat că mașina pe care am testat-o, la nici 20 de mii de kilometri, emană un miros puternic de angrenaje mecanice.
Nu comparam Koleos cu SUV-uri premium, imi spusesem parerea despre masina din test si am mentionat ce masini mi-ar placea sa vad pe blog in test…
George, nu stiu daca imi pare doar mie dar Go Pro-ul filmeaza mai bine / arata o imagine mai placuta ochiului :) In rest review foarte bun.
@Adit: Daca PSA a ajuns sa ii invete pe BMW sa faca motoare diesel, inseamna ca traim in realitati diferite, tu si eu.
Salut, George. Felicitari pentru review.
Masina din videoclip nu-ti transmite mare lucru la prima vedere. Insa daca stai sa o cauti la bani marunti o sa descoperi o masina confortabila, sigura si cu multe alte atuuri. Evident ca cei carcotasi vor spune ca are multe parti proaste: in primul rand ca e Renault( de fapt samsung qm5), iar apoi ca fiabilitatea si designul lasa de dorit.
Fratilor, cum a spus un coleg mai sus, exista si alte suv-uri care sunt mai urate la interior, slab dotate etc.
Kuga spre exemplu are niste plastice si imbinari mult mai proaste la interior, dar la exterior arata mult mai bine.
Citroen C-crosser si Peugeot 4007 cum sunt?ce ofera de la un pret pornind de la 29.000euro?
La minusuri as trece si masa mare pe care o are, materialele sunt in contradictoriu-masina este foarte bine asamblata, are materiale foarte bune si foarte proaste. Volanul, maciulia schimbatorului se cojesc…
Service Renault plin de incompetenti.
Ati inchis vreo usa de Koleos?va zic eu ca nu seamana cu nici un Renault
Pe ce masina mai gasiti magazie de cd cu mp3 Bose?
Trapa panoramica este superba, basca se si deschide.
Farurile Bi-xenon se vad FOARTE BINE in comparatie cu multe masini.
Optiunile pe care le are imprumutate de la Nissan: tractiunea 4×4,sistemele pentru off-road(HSA (asistenta la urcarea in panta) + HDC (control la coborarea in panta), blocarea diferentialului.
Motorul de 175 de cai trage viguros, are cuplu si consuma bine.
Silentioasa la viteze de autostrada(avand in vedere inaltimea).
A, sa nu uit un lucru.
Renault nu imprumuta motoare de la altii(nu ma refer aici la Nissan).
Ceilalti da.
@Daniel
te inseli. Eu cred ca sony filmeaza mai bine mai ales ca GoPro are filtrul de culoare pe el. Imaginea pe care o livreaza GoPro-ul este usor galbuie. Bineinteles ca si din cauza unghiului in care este asezata, daca e soare afara etc. Plus ca la GoPro nu ma pot obisnui cu lentila aia wide sau cum e setata ea (George o sa ne lamureasca aici)
Sony livreaza imaginea mai rece cu o tenta (nesesizabila) de albastru.
Koleos este chiar un autoturism foarte reusit, este un test absolut obiectiv.Eu sunt pe punctul de a achizitiona un autoturism din 2009 cu 73000km, singurul dubiu este produs de maciulia schimbatorului de viteze foarte uzata( piele bej). Oare este o boala specifica Koleos sau am kilometraj dat inapoi?
Salut!George m-ar interesa si pe mine cat de bine sta Renault Koleos la fiabilitate pe termen lung?Adica cate probleme a avut (daca a avut),care este raportul calitatii si a pretului definit,etc.
as vrea sa vad un test drive cu opel zafira tourer diesel cel cu 165cp si start&stop…felicitari!!
as vrea sa vad un test drive cu hyundai i 20 facelift motor 1.2 86 cp
Buna ziua George
As vrea sa spun ca toate emisiunile si reportajele i like it sunt interesante.
Am o propunere cu privire la prezentari.
As dori ca in prezentari sa fie compania samsung si produsele ei fascinante.
O tema interesanta consider ca ar fi antivirusii si metodele lor de functionare cum ar fi antivirusul eset.
Si in ultimul rind cred ca prezentarile cu tablete de genul transformer merita sa fie publicate mai des si stirile din domeniul lor
am condus 125000 km un renault megane 1,5 dCi 80CP fara nici o problema, si am schimbat pentru un koleos 175 CP, 2l dCi, cu care am parcurs 110000km, de asemenea fara nici o problema. as cumpara tot koleos daca designul de facelift ar fi mai inspirat si daca ar oferi scaune fata sport. am transportat frigidere, mobila etc, am rulat si cu viteze de 200 km/h si masina se comporta formidabil, in orice situatie. recomand oricarui doritor de masina fiabila la pret accesibil
Buna ziua !!
IATA SCRISOAREA MEA CATRE RENAULT TRIMISA CA POSESOR DE KOLEOS !!!!
Buna ziua Stimati Domni,
Ma numesc Cristian Ratiu si cu permisiunea Dvs. ma prezint ca un fost apropitar de Renault Megane Sedan II pana in Noiembrie 2011 Iar din Mai 2012 proaspat posesor de Renault Koleos, si un om incantat de acest brand.
Eu v-am mai scris dea-lungul timpului scrisori de multumire si satisfactie despre meganelul meu de care va spun sincer am fost super multumit si de care m-am despartit in lacrimi dar a trebuit sa o fac pentru ca inca dinainte de aparitie incepusem economisirea la sange de bani pentru Koleos masina care mi-am dorit-o cand inca era doar niste poze pe net.
La 1 May 2012 dupa o mai lunga asteptare in sfarsit masina mult dorita se odihnea in micul meu garaj deja transformat pentru primirea unei astfel de masini. La nici cateva zile m-a sunat o draguta Domnisoara de la Dvs. sa ma intrebe de una de alta daca sunt multumit etc. Eu i-am spus atunci ca va voi scrie un mail cat voi putea eu de detaliat atat privitor la modul de achizitie cat si la masina in sine asa ca ….. sa incepem:
De la inceput as vrea sa va spun ca am o colaborare deosebita cu Dealer-ul Serus acolo unde merg ca la prieteni nu ca la un service sau ca la un vanzator de ceva produse. Deci Nota 10 cu +++++ pentru Serus si pentru ajutorul acordat. Dar odata cu mine un bun prieten de-al meu ( si influentat de mine dar si de calitatea Renault) si-a luat un Megane III de la Cobalcesu si cum o sa vedeti in continuare si eu am avut o exceleta colaborare si cu Cobalcescu pentru care adresez sincere felicitari si aceeasi NOTA 10 cu +++++ si de asemenea felicitari Renault Romania pentru perfectiunea cu care ati pus la punct atat reteaua de vanzare si sow room cat si ….mai ales cea de service.
Acum ca un om care fara falsa modestie am ceva cunostinte despre Renault cred ca va dati seama ca dupa primii 2000 de Km deja facuti cu Koleosul am si ceva comentarii si de bune si de…mai putin bune dar pe care va rog sa le luati nu ca reclamatii ci ca pe eventuale idei poate in transformarea Koleos intr-o masina cat mai perfecta fiind si cea mai scumpa masina din gama Dvs. de produse. Desemenea desi poate o sa mai scap ceva culori prin limbaj va repet si sper sa fie cat mai clar ca acest mail este trimis de catre un prieten Renault catre prietenii sai de acolo nicidecum catre cineva caruia am sa-i reclam ceva. Apropo de asta … Dl. Liacu de la Serus cu care am avut o deoasebita colaborare dea-lungul timpului a dorit in Noiembrie cand am achitat prima transa sa imi dea ocazia unui test drive cu un Koleos de acolo. I-am spus ca nu am nevoie de asa ceva deoarece vin de la volanul unui Renault, stiu despre ce este vorba si despre Koleos stiu cam tot ce se poate sti iar daca ar aparea vreo chestie care nu-mi place sunt sigur ca asta apare in timp nicidecum in cateva minute cat ar dura o plimbare „prin curtea scolii”.
Dar sa trecem la subiect:
De la inceput as vrea sa va spun ca sunt Fan Renault dar nu si prost. Asa ca bineinteles ca multi altii am aruncat un ochi critic si la masinile din clasa similara atat de la prieteni (Nissan XTrail) cat si de la concurenti ( Kuga, Tiguan, IX35 si altele care nici macar nu mai merita mentionate aici gen Opel sau Chevrolet) sau chiar la fratii intru natiune Citroen sau Peugeot. Din lipsa timpului de deplasare si comoditate va spun ca marea majotitate a comparatiilor le-am facut pe net si apropo de asta as dori din start sa adresez FELICITARI realizatorilor site-ului Renault ca fiind cel mai bun site dintre toate. Am gasit pe el efectiv tot ce trebuia acolo unde trebuia fara sa ma dau cu capu de pereti si fara sa intreb pe nimeni nimic. Poate ar fi bine sa lasati downod-area brosurilor la liber fara prea multe adrese si prostii din astea. IN REST FELICITARI !!! Date tehnice acolo unde trebuie , dotari acolo unde trebuie si concise si la obiect, un sincer BRAVO RENAULT !! De ceilalti va spun sincer ca am obosti cautatnd caracteristici si dotari printre reclame si brosuri un nefericit amestec de caracteristici si dotari si preturi …..nu mai comentez aiurite rau….Dar de departe cel mai slab site mi s-a parut ca fiind cel de la Hyundai care nu am inteles prea bine ce se doreste a fi….o revista auto sau un site unde sa cauti dotari si specificatii tehnice in vederea unei achizitii….in fine …treaba lor …pe mine m-au pierdut rapid de client fie macar si pe site….Chiar nu inteleg cum vand astia si sunt si ei Koreeni…
As vrea sa mentionez cateva calitati care au facut diferenta intre Renault si restul lumii la mine…poate va foloseste la ceva sa vedeti cum a gandit un client fara bani si fite de CAYENNE, X3 sau Q5 dar cu suficienti pentru o masina totusi…..
1. Venit de la Megane stiu de la mecanici adevarati ca cea mai proasta servodirectie electrica este totusi de 10 ori mai buna decat cea mai buna servodirectie pe ulei…..asa ca servodirectia electrica a fost un plus si un factor important de decizie. Am inteles ca la Hyundai IX 35 ar mai fi dar acolo lipsesc altele. Plus de asta cea de la Megane a fost perfecta asa ca stiam cu ce se mananca. Am mentionat substantivul mecanici doar pentru faptul ca orice masina necesita intretineri nu ca as fi avut vreodata vreo problema la Meganel care 96 000 KM a mers PERFECT fara nici o reparatie notabila.
2. Sistemul de tractiune 4×4 PART TIME din nou un criteriu esential pe care l-am urmarit pentru ca dupa ce voi iesi din rodaj il voi folosi numai la nevoie scazand atat consumul cat si uzurile fara rost. Il mai are Nissan X Trail, Mitsubishi Outlander, dar motorizarea si restul criteriilor nu sunt indeplinite.
3. Sistemul de franare discuri spate care in combinatie cu gramada de electronica de pe Koleos deja ma obosea sa fac comparatii. Bravo Renault !!
4. Motorizarea si cuplul motor care dupa parerea mea este cea mai performanta din gama actuala. Si aici mentionez capacitate cilindruca, putere, cuplu, consum combustibil si foarte important raportul PRET/PERFORMANTA/CALITATE care este imbatabil pe piata actual in opinia mea. Deasemenea etajarea cutiei de viteze este excelenta atat pentru drumuri rele cat si pentru fuga. BRAVO RENAULT !!
5. Existenta ROTII DE REZERVA NORMALE si identica cu restul rotilor, lucru rar intalnit la exemplarele actuale chiar daca asta a dus la micsorarea portbagajului. Am intalnit tot felul de idiotenii cu roti mai subtiri cu asa zisele Kit-uri de pana si alte tampenii din astea. As vrea sa vad unu din asta care isi face o pi…. o gaura de 10 CM intr-o sina de tramvai cum isi pune kitul de pana sa mearga mai departe…..poate o ia si in spate pana la vulcanizare….solutii de handicapati.
6. O surpriza extrem de placuta ( am aflat-o dupa ce am platit avansul ) este ca distributia este pe lant. In acest moment mi-am dat seama ca RENAULT KOLEOS este combinatia, configuratia si performanta raportata la un pret mai mult decat bune. TIGUAN si KUGA….sunteti praf…. Ca sa nu mai zic ca atat prietenii mei Renault cat si dealer-ul Serus nu m-au lasat la greu si mi-au facut toate reducerile posibile si pretul a fost mai mic lasandu-mi posibilitatea sa pun ceva dotari…faruri cui de remorcare, presinue pneuri (desi aici m-a cam mancat ca sa zic asa cum veti vedea mai jos) ….MULTUMESC RENAULT !!
7. Am lasat la urma design-ul confortul si dotarile.
Design …clasic ….mie -mi place foarte mult desi am vazut multe critici pe aceasta tema eu nu le impartasesc. Cat priveste dotarile si confortul eu am ales o varianta de full options asa ca am tot ce-mi pot dori si REAULT nu a fost deloc zgarcit. Nu am vrut sistemul audio/gps si tavanul panoramic pentru ca inca consider ca sistemul audio este bun cel de serie, am un gps destul de bun in cap si daca va fi cazul imi pun gps pe care-l vreau eu nu sa devin sclavul lui tom tom, iar tavanul panoramic intr-o tara ca RO ….nu am considerat ca fiind o dotare esential necesara. Plus de asta as vrea intr-un viitor apropiat sa-mi pun o wireless pe spate cu ecran suplimentar deci si gps si camera si mai multe deci….mai bine asa. Oricum parerea mea generala este extrem de buna si KOLEOS este tot ce mi-am dorit intr-o configuratie mai mult ca perfecta.
Odata insa cu finalul acestui punct am sa trec de la laude si la unele critici prietenesti pe care Renault Koleos le cam merita si ma gandesc ca poate din nou va vor folosi in viitor.
1. Se refera la consola de comanda a geamurilor electrice fata – spate si mai cu seama la butonul de blocaj al geamurilor pentru usile din spate pentru copii si tineret. La Megane acel buton blocheaza electric deschiderea dinauntru a usilor si actionarea geamurilor usilor din spate lasand libera actionarea lor de pe consola usii soferului. La Koleos blocarea usilor se face ca la Dacie…manual….iar acel buton blocheaza atat actionarea geamurilor de pe usile din spate cat si de pe consola usii soferului. Parerea unanima (a multora cu care am vorbit) este ca cel care a proiectat si configurat functiile acestui buton este un mare imbecil si ar trebui sa-l dati afara deoarece cretinoizii nu au cum sa lucreze la o firma ca Renault….sau daca da….atunci poate ma angajati si pe mine ca sunt mai destept ca el sigur…. Butonul astfel configurat practic nu-si mai are nici un fel de importanta acolo si va spun asta atat ca fost posesor de Renault Megane Sedan II FULL cat si ca tata de copilas de 9 ani. Din punctul meu de vedere fimi-u a crescut si nu sunt chiar asa de afectat dar l-as fi injurat mult mai rau si as fi fost mult mai afectat daca as fi avut un copil mic. Asa ma multumesc sa va rog sa-mi dati numele proiectantului sa-i zic de neam si tara ca l-a facut inginer la Renault si el e un mare dobitoc. Nu as fi asa de deranjat daca nu as sti ca Renault nu are in portofoliu si o consola care sa faca treaba corecta si exact pentru ce a fost proiectata. Dar sa o ai buna si sa pui una proasta in locul celei bune la o masina de acesta clasa mi se pare o greseala complet nepermisa din partea RENAULT care practic a platit un bou sa faca o prostie si un deserviciu firmei.
2. La Megane sistemul de supapa de la inchiderea rezervorului de benzina mi s-a parut absolut senzationala. La Koleos s-a recurs la busonul clasic….DE CE?…Din nou cel care a configurat ( macar pentru modelele mai catre FULL OPTIONS) a fost prost si chiar va rog sa i-o transmiteti din partea mea. Nu as zice ca sunt mofturi….chiar mi-a placut sistemul de alimentare cu combustibil de la Meganel si era deosebit de util.
3. Am achizitionat si sistemul de monitorizare a presiunii in pneuri. Am constatat insa ca sistemul este complicat greoi si il face pe apropitar dependent de service in conditiile in care doreste sa aive roti de iarna si de vara cu jante cu tot. Nu prin faptul ca trebuiesc achizitionati 4 senzori si jante in plus ci prin faptul ca ” imperecherea” sistemului calculator – noile roti se face numai prin intermediul Interfetei Can Clip si a inca unui aparat pentru moment neidentificat in service ceea ce nu mi se pare normal. Era greu sa puneti un butonas de imperechere roti – sistem pe undeva care sa faca automat asta fara service? Plus de asta vreau sa hotarasc eu ce presiune bag in roti deci ar fi trebuit sa-mi oferiti posibilitatea sa imi fixez eu acest parametru functie de drumurile pe care le parcurg. Deci parerea mea este ca cine a creat acest sistem nu este un bun profesionist si daca stiam nu mai luam asa ceva. Acum mi-am luat senzori….o sa-mi iau si jante si o sa-mi iau si o interfata Can Clip si un aparatel din ala micu sa vad de pe unde gasesc pentru ca dependenta de service pentru orice kktis ma enerveaza foarte rau si nu face bine nici Dvs. ca producator nici mie ca si client … mai trebuie sa invat sa si umblu cu interfata si pe urma….ma fac Dealer-service Renault la Dvs.( glumesc). Bine a zis cine a zis ca orice sut in fund e un pas inainte nu? APROPO de acest lucru. Va rog frumos daca se poate sa ma ajutati sa aflu cat ma costa (cu toate reducerile posibile) o janta de aliaj exact ca cele cu care este dotata masina deoarece nu am gasit nicaieri si am vazut ca sunt koreene. As avea nevoie de 3 jante si impreuna cu cea de rezerva sa-mi incropesc un set de roti de iarna in conditiile in care pretul este rezonabil ca daca ma omorati cu preturi din acelea prohibitive gasesc eu alte variante. Am cumparat deja senzorii, mai fac rost de 4 cauciucuri de Iarna si gata. V-as multumi cu anticipatie pentru un raspuns prompt si poate imi ziceti si de unde sa achizitionez si aparatelul acela mititel cu care se imperecheaza rotile cu calculatorul deoarece sunt interesat sa-l cumpar cumva de undeva.
Va rog sa nu ma luati cu garantie chestii din astea cu persoane neautorizate care umbla unde nu trebuie, bla bla bla…..oricum asta am sa o fac dupa garantie si vreau sa ma simt eu stapanul masinii nu sa fie ea stapana mea macar in lucrurile in care ma mai pricep ca in celelalte ( imi cunosc limitele foarte bine)….. Pana atunci strang banii si invat de unde sa cumpar. Daca nu reusesc nu mai imperechez nimic si merg cu ea asa pana aflu cum merge treaba… dar nu mi-as dori asta. Acu daca m-a mancat ….tre sa ma scarpin…..Si la calculatoare fac la fel asa ca nu sunt dus nici la biserica si nu sunt venit nici cu pluta pe Bistrita….
4. Era greu ca pe Display-ul central sa puneti si niste liniute crescatoare si descrescatoare pe 2 randuri fata si spate astfel incat senzorii de bara fata/spate sa transmita si un efect vizual? Am vazut ca un spanac din asta de instalatie costa cam 1,5 – 2 milioane si se gaseste pe toate drumurile pentru masinile mai vechi. Asta este treaba facuta dar ne-dusa pana la capat. Si din nou e pacat la asemenea masina.
5. Nu inteleg de ce RENAULT RO nu face mai multa reclama acestei masini chiar foarte bune si complete iar faptul ca la baza se afla proiectarea Renault si fabricarea se bazeaza pe constiinciozitatea koreana cred ca este un atu de necontestat ce ar trebui fructificat la maximum. Singura reclama complet imbecila preluata de la francezi cred… aia cu Koleos pe munte cred ca am vazut-o de vreo cateva ori si este varza la noi. Am vazut reclame dragute la Meganul vechi cu face lift, apoi la Mehane 3, apoi la Fluence…. oare Koleos chiar nu merita o reclama draguta amuzanta si de efect? V-as da cateva idei mai ales ca pe vremuri am participat la niste sondaje de opinie comandate de Renault cu privire la reclamele Renault iar aia cu omul de afaceri care se urca incantat din greseala in Fluence care astepta sotia soferului a fost intr-un fel avizata si de mine. Poate va mai ganditi….Eu Koleos-uri din astea model 2012 am vazut doar vreo 2 si cu al meu 3 in tot Bucuresti-ul…… Bine nu este masina de oras dar ….cred sigur ca merita mult mai mult…..Eu sincer fac reclama cat pot la el dar ….ce insemn eu? Un Papagal cu un Koleos….De ce Tiguan si Kuga sunt pe toate drumurile si sunt mai slabe ca asta si mai scumpe? Eu cred ca reclama e sufletul comertului si ar trebui sa-l dati afara pe directorul de marketing de la Koleos…..
6. Am mai avut o problema cu…banala alarma auto care se gaseste pe toate masinile normale. Serus mi-a spus ca mi-a facut cadou alarma pe masina si i-am multumit foarte mult pentru asta. V-am spus ca eu acolo ma duc ca la prieteni si sunt foarte multumit de serviciile sale. Acasa timp de cateva zile am fost sigur ca am alarma pe masina desi ….asa ocazional cand o inchideam ( deocamdata nu am prea scos-o inca din garaj) in joaca pentru a ma invata cu noua cartela si cu functiile ei ( dupa ce citeam din carte) tot am vazut ca nu miauna deloc. Mai ce dracu sa nu-mi fi pus Serus alarma? Va spun sincer ca fiind un om destul de cinstit in afara de pumni palme si picioare date in roti si cu mare mila nu m-am gandit cum sa testez alarma si asta tacea ca muta. Atunci mi-a venit ideea sa las un geam deschis sa o incui simplu si sa deschid usa bagand mana inauntru….atunci a sunat. Deci alarma avea….da de ce dracu nu suna cand o pocnesc? Bineinteles ca l-am zapacit pe consilierul Serus la cap de ce alarma mea este nesimtia asa? Si cum sa fac sa o fac mai sensibila la soc? Raspunsul primit m-a deceptionat profund. Alarma este dedicata Koleos si in conformitate cu noile directive europene senzorii de soc nu se mai pun. Am vazut negru in fata ochilor va spun sincer. In fine dupa multe alergaturi de aproape 2 saptamani si timp pierdut am reusit sa-i pun o alarma competitiva cu senzor de soc si led de control rosu in geam si culmea tot RENAULT m-a ajuatat dar prin alt dealer. Nu as vrea sa credeti ca sunt un cusurgiu dar acel led rosu sau de alta culoare din geam eu il consider in primul rand cu rol preventiv. Adica vede hotul jegos ca masina are acolo o alarma si cauta alt fraer fara alarma asa cum parea sa fie a mea. Am spus hotul jegos deoarece probabil pe un hot adevarat nu-l opreste o alarma cat de sofisticata ar fi. Stiti cum se spune: Lacatele sunt pentru oamenii cinstiti si legea e ca o bariera ….!! Asa ca in prezent am 2 alarme pe masina ceea ce pana la urma este mai avantajos ca sigur una va face treaba. Acum stimati prieteni vin si va intreb asa de plictiseala: Oare Imbecilii si cretinoizii de la uniunea aia europeana au rezolvat toate problemele din europa si au prins toti hotii de masini si acum nu mai sunt necesare alarmele cu senzori de soc ?? Daca o alarma nu suna cand un bou agreseaza masina de ce dracu mai exista ca alarma? BUUUN si sa zicem ca ma pot cobori la nivelul de imbecilism la alora de la uniunea aia europeana a lor si pot sa inteleg de ce au interzis senzorul de soc. Da ledul ala mic si rosu sau albastru care lumineste si el acolo singurel si in liniste….Ledul acela cu ce i-a suparat si nu l-au pus??? Cat de dobitoc sa fii sa guvernezi europa dupa accidentele vedetelor de 2 lei, dupa exceptii generate de toti alienatii de la reguli normale si de bun simt si dupa talk-sow-rile de la televizor? Asta e la fel cu legea aia….tu ca om cinstit daca ai arma esti obligat sa o tii la 100 de metri sub pamant inchisa cu 7 lacate, daca apare hotul in casa sa ai timp de gandire daca sa o folosesti sau nu in timp ce el trage in tine direct fara probleme si remuscari, bineinteles cu o arma detinuta ilegal. Si ca sa inchei subiectul parafrazandu-l pe un jurnalist inca in viata ” Traim in europa si asta ne ocupa tot timpul” nu? ( Europa scris cu -e- nu o luati ca pe o greseala ci ca pe o totala lipsa de respect fata de ceea ce a devenit. Este opinia mea personala.). Multi victori socaci mai sunt in europa asta pe la conducere pe acolo de sus pana jos. Eu nu am puterea sa le-o spun… poate le-o spuneti Dvs……sau poate deja stiu cat de imbecili si rupti de realitate sunt…..si nu vor sa recunoasca. Cum spunea si marele fizician Traian Cretu ” Periculosi nu sunt prostii ci doar cei care nu stiu ca sunt” si fata lui este in parlamentul ala european si poate poate sa le zica asta in direct. Oricum pentru cei de la europa care nu au ce face si le paraie mintea cate o lege imbecila care uite are o influenta total nefasta asupra noua oamenilor din lumea reala va rog sa le transmiteti din partea mea Multa Uninune Europeana in cel mai romanesc stil posibil dar cu forta pe care o poate reprezeta un constructor adevarat de masini nu un muritor ca mine. Oricum vad ca …UE asta o sa se duca de suflet curand….pacat ….putea fi ceva fain…
Apoi daca tot ati tinut cont asa de directive din astea de 2 parale de la europenii aia care n-au ce face …de ce nu ati pus in faruri niste becuri din alea care se aprind automat cand pornesti motorul ca sa nu mai uitam sa aprindem farurile pe timp de zi si sa ardem becurile de faza care costa o caruta de bani? Cum are Opel de exemplu…. Nu ca as fi de acord si cu legea asta de kko pentru ca eu consider ca cine nu este in stare sa vada cata-mai masina pe sosea nu inteleg ce dracu cauta la volan….dar asta iar e o discutie in care europenii ar fi injurati si calificati in fel si chip cu argumente solide si logice nu asa. Ca uneori stau si ma intreb cum dracu au ei atatia bani cand sunt prosti de put si nu stiu nici sa treaca strada?
Nu vreau sa incep iar si cu stilul adoptat bineinteles si de golanii din romania cu amenzile trimise prin posta care denatureaza insasi menirea si intelesul notiunii de amenda. Adica eu merg cu 150 km/h pun in pericol viata a mii de oameni dar el imi trimite amenda acasa si imi ia carnetul dupa 2-3 luni in care poate eu puteam sa fac accidente garla nestiind inca ca am facut vreo greseala. Conform definitiei amenda este o masura coercitiva luata pentru corectarea imediata unei abateri sau greseli in trafic in scopul memorarii si nerepetarii ei. Pai daca eu fac 100 de greseli pana imi dau ei amenda….nu pot sa cred decat ca ei s-au transformat din ce au fost in ceva mai rau….adica in niste hoti de acte si de bani sprijiniti deo lege cretina facuta de niste mafioti. Si cum ii calificam pe cei care au facut o lege cretina??? „””””GHICI GHICITOAREA MEAAAAA”””””……
AAA si sa nu uit….Am studiat si celelalte noi modele RENAULT si am gasit…”cateva” mici chestii care nu mi-au prea placut la ele (unele inca si la Koleos). Ca design sunt superbe dar au si unele neajunsuri in functionalitate cum ar fi imposibilitatea ridicarii stergatoarelor de parbriz. Daca nu v-ati saturat de „scurtele” mele epistole … va mai scriu….Poate in viitor peste cativa ani cand va trebui sa inlocuiesc C3 pentru oras o sa aveti si modele ceva mai…..diverse si competitive in gama de mici dimensiuni….si spun asta in cunostinta de cauza ca un baiat care si-a facut lectiile.
Stimati prieteni daca mai traiti si nu ati iesit la pensie pana ati terminat de citit acest mail eu va salut cu respect si imi exprim speranta ca micile si mai ales „scurtele” mele observatii si „dizertatii” asupra mai multor aspecte legate de aceasta masina, care dupa parerea mea este cea mai buna de pe piata la raportul pret/calitate/performante la ora actuala, sa le sintetizati si poate va vor fi si de folos …cine stie…
Cu respect,
Cristian Ratiu
Un prieten sincer
Se pare ca si mercedes pe A-class (noul) imprumuta :D
sigur are kilometrajul inapoi. 3/4 din masinile care se vand in Romania au kilometrajul manarit
paote cineva sa scrie daca tinuta de drum la a doua generatie de Koleos este mai buna decat la prima generatie(ruliul a fost dimunaut?)