Categorie: General

PROMO! Vine partea a patra din metodă

Cum aduc o maşină din Germania – Partea4 – vine miercuri pe buhnici.ro

Citeşte Partea 1 , Partea 2  şi Partea 3  şi o mică parte din ce scriu acum:

De cele mai multe ori prima impresie despre o maşină poate spune tot. Un dealer serios oferă maşini curate, îngrijite, fără avarii. Chiar şi ele pot avea defecte ascunse, însă la dealerii germani de obicei nu au. (reţine părerea mea despre turci, ruşi etc). La exterior sunt câteva lucruri prin care maşina îţi vorbeşte. O privire de jur împrejur şi începi să te uiţi la detalii. Primul, aspectul vopselei. Trebuie să fie uniform mătuită. Nu exagerat, nici prea lucioasă. Unii dealeri le polişează înainte de vânzare, însă chiar şi aşa ar trebui să găseşti urmele loviturilor de pietre, zgârieturi uşoare, o mică îndoitură superficială. Astea sunt o veste bună, dacă vopseaua este uniformă şi ca nouă înseamnă că maşina a fost bineînţeles revopsită. Sau poate nu am avut eu atâta noroc încât să găsesc eu maşina ţinută numai în garaj de o bunicuţă care mergea cu 30 la oră. Pe botul capotei, loviturile de piatră sunt OK pentru că aşa ştii că nu a fost schimbată de mult timp. La fel pe lângă praguri şi aripi. Verifică apoi vopseaua din compartimentul motorului şi observă diferenţele, dacă există, între culoarea de vopsea de pe aripă şi interior. Aripa se vopseşte în frabrică dintr-o bucată, aşa că un brâu/prag de vopsea între interior, sub capotă şi exteriorul aripii poate fi un semn că a fost re-vopsită…